وبلاگ - آخرین اخبار
خط تولید جامبوبگ

خط تولید جامبوبگ چگونه به کمک صنعت لبنیات آمد؟

سوالی که ممکن است ذهن شما را مانند من درگیر کرده است این است که خط تولید جامبوبگ و لبنیات اصلا چه ربطی به هم دارند؟ شیر و کیسه جامبوبگ دو کلمه‌ای که شاید در تصور نباشد اما در ادامه متوجه خواهید شد که خط تولید جامبوبگ چقدر گسترده است. صنعت لبنیات فقط این نیست که هر روز صبح شیر تازه از مزرعه به سفره مصرف کنندگان برود. حجم زیادی از شیر به پودر لبنی و سایر محصولات لبنی تبدیل می‌شود.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

خط تولید کیسه جامبوبگ

در حالی که تبدیل شیر به پنیر یا پودر لبنی و کارهای بسیار دیگری مانند این برای جلوگیری از فساد انجام می‌شود، زیرا شیر یک ماده بسیار فاسد شدنی است، حتی محصولات لبنی فرآوری شده نیز کاملاً از آسیب احتمالی در امان نیستند، مگر اینکه به درستی بسته‌بندی و نگهداری شوند. کوچکترین رطوبت می‌تواند کل محصول را خراب کند. در اینجا بسته‌بندی جامبوبگ به کمک کارخانه داران آمده است. کیسه‌های بیگ بگ که جامبوبگ نیز شناخته می‌شوند، روشی کارآمد و مقرون به صرفه برای نگهداری و حمل و نقل محصولات لبنی، به ویژه پودرهای لبنی ریز و روان هستند.

اجازه دهید شما را با مزایایی که کسب و کارهای لبنی می‌توانند از کیسه‌های جامبوبگ استفاده کنند آگاه کنم البته بهتر است قبل از اگر نمی‌دانید که قیمت خرید و فروش بیگ بگ  چقدر است؟ یا جامبوبگ چیست مقاله‌های مربوط آن را مطالعه نمایید:

خط تولید کیسه جامبوبگ

مزایای خرید کیسه از خط تولید کیسه جامبوبگ

صرفه جویی در هزینه

به طور کلی کسب و کارهای سنتی لبنی، شیر خشک را در ظروف بزرگ پلاستیکی و فلزی نگهداری می‌کردند. این ظروف علاوه بر حجیم و انعطاف ناپذیر بودن حتی در صورت خالی بودن، در مقایسه با جایگزین عصر جدید خود که همان تولید جامبوبگ‌ها هستند، گران است. هزینه تمیز کردن ظروف پس از هر بار استفاده نیز به آن اضافه شده است. به طور کلی، کیسه‌های جامبوبگ یک راه حل پایدار و اقتصادی برای جابجایی پودرهای لبنی ارائه می‌دهند.

سهولت در ذخیره‌سازی

مواد ریز آسیاب شده یا پودر شده مانند پودر شیر زمانی که افراد می‌خواهند در داخل ظروف پر کنند به علت وجود الکتریسیته و پودری بودن به مقدار بسیاری به دور ظرف ریزش می‌کند و کلا فرایند پر کردن ظروف را به فرایندی کثیف تبدیل کرده است. تجهیزات پر کردن کیسه‌های جامبوبگ و مکانیسم پر کردن آسان جامبوبگ‌ها بارگیری پودرهای لبنی را به یک کار خیلی راحت تبدیل می‌کند و در نتیجه ریزش را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، با سیستم بسته‌بندی هوای اصلاح شده، محصول از هرگونه آلودگی ایمن می‌ماند.

جامبوبگ‌های دارای ورودی و خروجی قیف برای پر و تخلیه کردن مواد پودری بسیار مناسب هستند که همه کیسه‌های بیگ بگ تولید شده در مرکز تولید و فروش کیسه جامبوبگ ارزان الوند دارای لایه غبار گیر هستند که باعث می‌شود مواد پودری مانند پودر شیر خشک، سیمان، سنگ و… مانند غبار از کیسه خارج نشود.

مزایای خرید کیسه از خط تولید کیسه جامبوبگ

بهره وری فضا

یکی از ویژگی‌های کیسه‌های جامبوبگ این است که می‌توان آن‌ها را به راحتی جمع کرد و در صورت‌عدم استفاده روی هم قرار داد. بنابراین، اگر کیسه‌های بیگ بگ خالی یا کیسه‌های جدید به محل خود تحویل داده‌اید، می‌توانید بدون استفاده از فضای انبار بزرگ، آن‌ها را به راحتی تا کنید تا برای استفاده بعدی روی هم قرار گیرند. این نیز هزینه‌های ذخیره‌سازی را کاهش می‌دهد.

محافظت در برابر رطوبت

رطوبت باعث می‌شود که محصولات لبنی به راحتی فاسد شوند. از این رو استفاده سنتی از ظروف برای محصول شاید منطقی‌تر به نظر بیاید اما خط تولید کیسه جامبوبگ برای این مشکل هم راه حلی تعریف کرده است. کیسه‌های جامبوبگ راه حل مناسبی برای مشکل نفوذ رطوبت پودرهای لبنی ارائه می‌دهند. بیگ بگ‌ها ذاتا قابل تنفس هستند. با این حال، یک لایه اضافی از آستر پلی اتیلن می‌تواند به عنوان یک سپر محافظ در برابر آب و رطوبت عمل کند و می‌تواند محصول شما را خشک و ایمن نگه دارد.

 

محافظت در برابر هجوم آفات

پودر لبنیات یک هدف دلچسب برای آفات رایج مانند جوندگان و حشرات هستند. حتی اگر انبار شما از چنین هجوم آفتی پاک باشد، اما در حین حمل و نقل، بسته‌ها ممکن است توجه آفات را به خود جلب کنند. محافظت مهر و موم شده کیسه‌های جامبوبگ حتی در حین حمل و نقل، امنیت قوی را به محصول ارائه می‌دهد و در نتیجه آن را از آلودگی کشنده در امان نگه می‌دارد.

تا به اینجا متوجه شدید که خط تولید کیسه جامبوبگ چگونه به صنعت لبنیات کمک می‌کند ولی شاید اکنون این سوال برای شما ایجاد شود که اصلا خط تولید کیسه جامبوبگ چگونه بیگ بگ‌ها را سفارشی می‌کنند؟ در ادامه برای شما خواهیم گفت که کیسه الوند چه می‌کند:

خط تولید جامبوبگ عمده در فروشگاه  کیسه الوند

خط تولید جامبوبگ عمده در فروشگاه  کیسه الوند

کیسه‌های محکم جامبوبگ انتخاب ارجح برای میلیون‌ها کسب و کار در سرتاسر جهان هستند و اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم باید بگوییم که واقعا این گفته کاملا درست است. آن‌ها از همه مواد بسته‌بندی سنتی و پلاستیک‌های یکبار مصرف بهتر عمل می‌کنند! حال چه بهتر که شما بتوانید، خرید عمده کیسه جامبوبگ را از مرکز آن انجام دهید تا مقرون به صرفه باشد.

آن‌ها جامبوبگ و کیسه‌های بزرگ تنی نیز نامیده می‌شوند و دارای مزایای زیادی هستند. ما در کیسه الوند به عنوان تامین کننده پیشرو کیسه‌های جامبوبگ، مطمئن می‌شویم که همه بیگ بگ‌های ما از نظر عملکرد در سطح جهانی هستند.

خرید کیسه‌های جامبوبگ در همه صنایع با انبوهی از کاربردها استفاده می‌شود، آن‌ها واقعاً همه کاره هستند. هیچ بحثی در مورد این واقعیت وجود ندارد که این کیسه‌ها بسیار قابل تغییر هستند. این بدین معنا است که شما می‌توانید کیسه جامبوبگ دقیقا مطابق با نیازهای خود را سفارش دهید. حال چگونه مطمئن می‌شوید که کدام جامبوبگ برای کسب و کار شما مناسب است؟ بخوانید تا متوجه شوید.

خط تولید جامبوبگ

خط تولید جامبوبگ خارجی

انتخاب کیسه جامبوبگ شما ابتدا باید بر اساس صنعتی باشد که در حال خدمت در آن هستید و سپس نوع محصولی که قصد ذخیره آن را دارید. به عنوان مثال، در صنایعی مانند غذا و کشاورزی، که سبزیجات و میوه‌های خام باید حمل و نقل شوند، جامبو بگ‌های تهویه‌دار نوع مناسبی هستند. به لطف جریان هوای سراسری که از طریق ساختار مشبک تضمین می‌شود، تجمع قارچ‌ها را محدود کرده و از فساد مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

جامبوبگ‌های تهویه‌دار

خرید جامبوبگ 1 تنی ضد الکتریسیته ساکن، برای محصولاتی که اشتعال زا هستند مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست از موادی تشکیل شده‌اند که اجازه ایجاد تخلیه ساکن را نمی‌دهند. این به منظور حفظ الزامات نگهداری و حمل و نقل محصولات قابل اشتعال طراحی شده است.

خط تولید جامبوبگ خارجی در تولیدی کیسه الوند راه اندازی شد. شما سروران گرامی می‌توانید کیسه‌های جامبوبگ با پارچه‌های خارجی را در فروشگاه کیسه الوند جستجو نمایید.

خط تولید جامبوبگ خارجی

تولید جامبوبگ پلاستیکی

انواع مختلفی از کیسه‌ها برای مطابقت با نیازهای پر کردن، تخلیه و ذخیره‌سازی شما وجود دارد. بسته به نوع تجهیزات پرکنی که دارید، می‌توانید از میان گزینه‌های برتر مانند قیف ورودی، دهانه لیفه و روباز انتخاب کنید. تولید جامبوبگ پلاستیکی برای تخلیه محصول، انواع مختلفی مانند بسته شدن لیفه‌ای، ریزش کامل و پایه‌های مخروطی دارد، که شما کاربران گرامی می‌توانید آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید!

برای سهولت در ذخیره‌سازی و حمل و نقل، سوپر جامبوبگ‌ها با گزینه‌های زیادی ارائه می‌شود. فرقی نمی‌کند کاپوت بالابر، حلقه‌های درز کناری یا آستین سمت چپ باشد، می‌توانید چیزی را پیدا کنید که کاملاً متناسب با نیازهای شما باشد.

تولید جامبوبگ پلاستیکی

خط تولید جامبوبگ در ایران

خط تولید جامبوبگ در ایران بسیار زیاد است اما کیسه الوند می‌تواند یک محصول منحصر به فرد هدفمند تولید کند. کیسه‌های هدفمند تولیدی می‌تواند تا ۳۰ درصد بیشتر از جامبو بگ‌های معمولی از محصول شما را در خود جای دهد. طراحی زیبای آن به کیسه اجازه می‌دهد شکل خود را حتی تا لبه پر شده حفظ کند.

کیسه‌های کیو به دلیل استفاده بهینه از فضا، ریزش قابل توجهی کمتری دارند. کیسه‌های کیو برای بسته‌بندی محصولات معدنی، کشاورزی، مواد غذایی و شیمیایی مفید هستند.

خط تولید جامبوبگ در ایران

خط تولید جامبوبگ در اصفهان

کیسه الوند یک تولید کننده دارای گواهی ISO، بر اساس اعتماد و خدمات نمونه ساخته شده است. فهرستی طولانی از مشتریان راضی، سال‌ها تجربه و کیفیت استثنایی، مکانی مناسب برای همه تقاضاهای انبوه برای کیسه‌های جامبوبگ و آستر پلاستیکی اضافه است.

امروز با ما تماس بگیرید تا کیف‌های جامبو را مطابق با مشخصات و نیازهای شما سفارشی سازید.

خط تولید جامبوبگ در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *