وبلاگ - آخرین اخبار
مرکز فروش کیسه جامبو

مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان

فروشگاه کیسه الوند مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان در ایران می‌باشد.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

انواع جامبوبگ و کاربرد آن‌ها

اگر به دنبال گونی جامبو برای کسب و کار خود هستید، پیدا کردن محصول مناسب اغلب می‌تواند یک چالش باشد. چون در انتخاب بسته بندی جامبوبگ به نکات زیادی باید توجه کرد. کیسه‌های جامبوبگ بر اساس نیاز مشتری برای تحمل بار متفاوت است که این تحمل بار بین ۵۰۰ تا ۲ تن متغیر است یکی دیگر از فاکتورهای مهم در کیسه جامبوبگ نوع ورودی و خروجی آن است که این نیز برحسب محصولی که می‌خواهید در آن قرار دهید متفاوت است.

بسته به نیاز و هدف شما، چندین نوع کیسه جامبو وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در اینجا یک مرور مختصر از انواع کیسه‌های جامبو موجود در کیسه الوند آورده شده است. اما قبل از اینکه به انواع مختلف کیف جامبو بپردازیم، اجازه دهید به چند سوال اساسی پاسخ دهیم. برای مشاهده انواع جامبوبگ بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

جامبوبگ‌ چیست؟

جامبو بگ‌ها که به نام‌های جامبو بگ، بیگ بگ یا کیسه‌های بزرگ نیز شناخته می‌شوند، امروزه تقریباً برای هر صنعتی که نیاز به ذخیره، بسته‌بندی و حمل مواد جامد خشک جامد دارد، انتخاب ارجح است. این کیسه‌های طراحی شده به‌علاوه ویژگی‌های صرفه‌جویی در فضا و هزینه، به دلیل انعطاف‌پذیری در استفاده، ظرفیت حمل وزن و توانایی مقاومت در شرایط سخت معروف هستند. اگر نیاز دارید که اطلاعت دقیق‌تری درباره اینکه جامبوبگ چیست؟ یا بیگ بگ چیست؟ بر روی لینک کلیک کنید.

مرکز تولید و فروش کیسه جامبوبگ

تولید کننده جامبو بگ

در کشور و شهر ما تعداد افرادی که جامبوبگ تولید می کنند بسیار زیاد است اما در زمان خرید از این تولید کننده ها چند نکته بسیار مهم است و باید مد نظر قرار دهید اولین موضوع این است که بدانید تولید کننده از گونی چند گرمی استفاده می کند، از چه نوع تسمه‌ برای جامبوبگ یا همان بیگ بگ‌ها استفاده می کند و در آخر هم نوع دوخت باید مورد توجه قرار گیرد تا در زمان حمل تا تناژ مورد نظر این کیسه ها پاره نشوند. بیشترین محصول تولیدی در فروشگاه کیسه الوند جامبوبگ قیر است که تا کنون طرفداران زیادی در بین کیسه های بیگ بگ ما داشته است. برای اطلاع از قیمت تولیدی بیگ بگ صنعتی با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

تولید جامبو بگ اصفهان

با افزایش رقابت و تغییرات مکرر در رفتار مصرف کننده، شرکت ها در تمام بخش های صنعتی به طور مداوم به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن سود هستند. کیسه های جامبو بگ این هدف را برای بیش از هزاران کسب و کار در سراسر جهان قابل دستیابی کرده است. از صنایع غذایی و همچنین صنایع دارویی گرفته تا تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی و محصولات باغبانی، با تولید کیسه های جامبو بگ در اصفهان کارآمدترین راه را برای نگهداری، حمل و نقل و بسته بندی محصولات ارائه کرده اند.

جامبو بگ به بیگ بگ نیز معروف هستند و دوام بالایی در کنار سهولت استفاده دارند. به دلیل متریال عالی به کار رفته در ساخت آنها امکان پذیر است. با این حال، اگر در یک کارخانه مجهز تولید شوند، این جامبو بگ‌ها تحت سطوح بازرسی دقیقی قرار می‌گیرند که اطمینان حاصل می‌کند که هر کیسه استانداردهای ایمنی بین‌المللی برای حمل و نقل مواد شیمیایی، محصولات و کالاهای مصرفی را رعایت می‌کند

Jumbobag production sales center cheap price 5

چرا به نوع جامبو بگ مناسب نیاز دارید؟

برای اطمینان از حمل و نقل ایمن و کارآمد، باید کیسه‌های مناسبی را انتخاب کنید. در حین پر کردن و تخلیه کیسه‌های جامبو، اغلب الکتریسیته ساکن به دلیل وجود مواد پودری ریز که در داخل یا خارج کیسه‌ها جریان دارد، ایجاد می‌شود. این می‌تواند در هنگام حمل و نقل کالاهای قابل اشتعال یا احتراق خطر ایجاد کند. با نوع مناسب کیسه جامبوبگ می‌توان از چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

انواع جامبو بگ و کاربردهای آن‌ها

به طور کلی، خط تولید جامبوبگ چهار نوع تولید دارد و این نوع کیسه‌ها کاربردهای مختلفی را انجام می‌دهند.

کیسه‌های استاندارد:

رایج‌ترین مشخصات جامبوبگ تناژ آن است که با ظرفیت حمل ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم عرضه می‌شود. ابعاد این جامبو بگ برای حمل کالاهای خشک غیر قابل اشتعال مانند محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی و مصالح ساختمانی مانند ماسه، سنگ، شن و غیره ایده آل است و می‌تواند مطابق با نیاز شما تنظیم شود. بر اساس ساختار، کیف‌های جامبوی استاندارد را می‌توان به کیف‌های FIBC ۱ و ۲ حلقه‌ای و کیسه‌های FIBC ۴ حلقه‌ای طبقه‌بندی کرد.

کیسه‌های رسانا:

کیسه‌های FIBC نوع C نیز با استفاده از پارچه‌های پلی‌پروپیلن غیر رسانا تولید می‌شوند که با نخ‌های رسانا در هم تنیده می‌شوند تا در هنگام پر کردن یا تخلیه به نقطه اتصال به زمین متصل شوند. این کیسه‌ها نه تنها برای نگهداری و حمل کالاهای قابل اشتعال مناسب هستند، بلکه امن‌ترین گزینه برای محیط‌هایی با گازهای انفجاری، گرد و غبار یا حلال‌ها هستند.

مرکز تولید کیسه جامبو

کیسه‌های بافل کیسه کیو:

این دسته از کیسه‌های جامبو  با بافل‌های پلی پروپیلن دوخته شده در چهار گوشه طراحی شده‌اند تا ظرفیت پر شدن آن‌ها را تا نزدیک به ۳۰٪ در مقایسه با جامبو های استاندارد افزایش دهند. برخی از مزایای این کیسه‌ها عبارتند از: روی هم چیدن بهتر، حفظ شکل، بهینه‌سازی فضا و محافظت در برابر ریزش. برای تماس با کارشناسان کیسه الوند از طرق زیر اقدام نمایید

شماره تماس 0913 22 37 255
واتساپ 0913 22 37 255
اینستاگرام kiseh_alvand

کیسه‌های جامیو دارای گواهی سازمان ملل:

در حالی که جامبوهای استاندارد دارای نسبت ایمنی ۵:۱ هستند، جامبو بگ‌های دارای تاییدیه سازمان ملل ما نسبت ایمنی فوق العاده ۶:۱ را ارائه می‌دهند. به این ترتیب، این کیف‌ها برای اهداف سنگین طراحی شده اند. ساختار سخت و دوام این کیسه‌ها آن‌ها را برای نگهداری و حمل مواد فرار یا خطرناک ایده آل می‌کند.

کیسه‌های جامبو تهویه شده:

این کیسه‌ها قوی، قابل تنفس و محافظ در برابر رطوبت و کپک هستند، این کیسه‌ها به طور ویژه برای نگهداری و حمل غلات، دانه‌ها و مواد غذایی فاسد شدنی مانند پیاز، سیب زمینی و غیره طراحی شده اند.

ما طیف گسترده‌ای از کیسه‌های جامبوبگ را تولید می‌کنیم و آن‌ها را مطابق با مشخصات مشتری تنظیم می‌کنیم و نیازهای ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل در صنایع را برآورده می‌کنیم. ما از شیوه‌های تولید برتر پیروی می‌کنیم که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و کنترل کیفیت دقیق را حفظ می‌کنیم تا مطمئن شویم هر محصول بیگ بگ از نظر کیفیت برتر است و بهترین ارزش را برای پول ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، امروز با ما تماس بگیرید.

مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان

خرید از کارخانه تولید گونی جامبوبگ در اصفهان

همانطور که می‌دانید در اصفهان و همه شهرهای ایران استفاده از کیسه جامبوبگ برای حمل و نقل محصولات بسیار زیاد شده است به همین دلیل خرید کیسه از تولید کننده بزرگ جامبوبگ اصلی بسیار حائز اهمیت شده است. شاید برای شما هم مانند بسیار از کاربران کیسه الوند سوال شده است که جهت خرید کیسه بیگ بگ از مرکز تولید کیسه گونی پلاستیکی اصفهان، شیراز، کرمان، یزد، بندرعباس و کل ایران به کجا مراجعه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال با کارشناسان فروشگاه کیسه الوند تماس حاصل نمایید.

تولید کیسه جامبوبگ اصفهان

خرید عمده از کارخانه تولید گونی بیگ بگ اصفهان و شیراز بسیار ساده است شما کاربر گرامی با کلیک بر روی دکمه اطلاع از قیمت‌ها در گوشه سمت چپ پایین صفحه براحتی سفارش خود را ثبت نمایید. برای اطلاع از جزییات فروش عمده کیسه جامبوبگ کلیک نمایید.

بسیاری از صنایع و معادن از جمله صنایع ساختمانی، شیمایی و معدنی، شیمیایی، پتروشیمی، دارویی و غذایی به منظور بسته بندی و حمل ایمن محصولات خود از کیسه جامبوبگ استفاده می کنند که ترجیح می دهند که این کیسه ها را از مرکز تولید آن خرید کنند. کشاورزان و باغ داران هم چند سال است که برای جابجایی محصولات عمده خود ترجیح می دهند که از کیسه های جامبوبگ استفاده نمایند علاوه بر تولید داخل کیسه الوند بسیاری از نیازهای کشورهای همسایه را نیز تامین می کند.

تولیدی کیسه جامبوبگ

تولید گونی جامبوبگ اصفهان

برای سفارش عمده به تعداد بالا و چاپ لوگوی اختصاصی خود می‌توانید به مرکز تولید و فروش گونی جامبوبگ در فروشگاه کیسه الوند مراجعه نمایید. همچنین شما گرامیان می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت و یا فالو در شبکه‌های اجتماعی کیسه الوند بیشتر آشنا شوید و همچنین از همین طرق استعلام‌ قیمت نمایید.

تولید کیسه جامبو بگ با توجه به این که قیمت مواد اولیه همزمان با قیمت آن در بورس در ساعات روز متفاوت می شود و همچنین تولید محصول بر اساس نیاز شما دستگاه متفاوتی نیاز دارد پس هرچه تیراژ بالاتر باشد هزینه تولید کمتر می‌شود.

محصولات جامبوبگ کیسه الوند

کیسه‌های جامبوبگ بر اساس نیاز محصول

>در حال حاضر با توجه به اینکه سازمان صنایع هر روز قوانین جدیدی را برای حمل و نقل محصولات کارخانه ها و معادن وضع می کند پس نیاز است که صاحبان مشاغل برای حمل نقل و بسته بندی محصولات معدنی، کشاورزی، شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات دارویی و… از کیسه جامبوبگ استفاده نمایند. که قیمت آن بر اساس موارد زیر متفاوت می‌گردد:

  • کیسه جامبو لمینت
  • استفاده از لایه نایلون داخل کیسه بیگ بگ
  • نوع ورودی کیسه جامبو
  • نوع خروجی کیسه جامبو
  • تعداد بند (2، 4، 8) کیسه‌های بزرگ تنی
  • یووی دار بودن کیسه بیگ بگ
  • نوع نخ استفاده شده جهت ضد الکتریسیته بودن
  • ابعاد کیسه جامبو
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *