وبلاگ - آخرین اخبار
بسته بندی جامبوبگ

بسته بندی جامبوبگ (مزایا+ معایب)

با تغییرات آب و هوا و گرم شدن کره زمین به یک واقعیت آشکار در دنیایی که در آن زندگی می کنیم، وجود دارد و آن این است که در هر کاری که انجام می دهیم محیط زیست را در الویت خود قرار دهیم، پس اکنون این سوال در ذهن همه ما نقش می بندد که آیا بسته بندی جامبوبگ برای محیط زیست ما خطر آفرین است؟ بسته بندی جامبوبگ اغلب یکی از حیاتی ترین انتخاب هایی است که یک برند برای اطمینان از ایمنی و بازارپسندی محصول خود انجام می دهد.

با این حال، استفاده از بسته بندی جامبوبگ برای جلوگیری انتشار کربن بدنام هستند. سیاست‌های دولتی و تقاضای مصرف‌کنندگان برای راه‌حل‌های بسته‌بندی سبز فشار را بر کسب‌وکارها در سطح جهانی افزایش می‌دهد تا به سمت راه‌حل‌های پایداری بروند که به طور همزمان از محصولات محافظت می‌کند، انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد و بازیافت را تطبیق می‌دهد. برای اطلاع از قیمت جامبوبگ نو با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

کیسه های جامبوبگ یک راه حل برجسته بسته بندی سازگار با محیط زیست است که به طور گسترده در بخش های مختلف صنعت استفاده می شود. قابلیت بازیافت کیسه های بزرگ به شما کمک می کند تا میزان کربن کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. بیایید ببینیم چگونه.

 

بسته بندی جامبوبگ

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

تولید کیسه جامبوبگ

مواد پایه ای که کیسه های بزرگ تنی را می سازد رزین پلی پروپیلن است که برای ایجاد نوارهای PP در اندازه های مختلف اکسترود شده است. این نوارها وقتی با هم بافته می شوند، پارچه ای محکم، بادوام و در عین حال بسیار سبک می سازند. این پارچه دوخته شده به هم باعث می شود جامبوبگ هایی که دنیای بسته بندی را با ویژگی های ایمن برای محیط زیست متحول کرده اند. با خرید کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن دیگران نگران آسیب های محیط زیست نباشید. شاید اول و آخرین عیبی که بتوان از خرید کیسه جامبوبگ یک تنی یا فرقی نمی کند خرید کیسه جامبوبگ 2 تنی و تناژهای مختلف اعلام کرد این باشد که یک انسان به تنهایی و بدون ابزار نمی تواند این کیسه ها را جابجا کند.

علاوه بر این، تولید نوارهای PP و بعداً ساخت کیسه های جامبوبگ نیازی به استفاده گسترده از منابع ندارد، در نتیجه تأثیرات زیست محیطی خود فرآیند را محدود می کند. یکی از بهترین مراکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ در ایران کیسه الوند است که در سریعترین زمان ممکن سفارش شما را آماده می‌کند.

jumbobag packaging 3

قابلیت استفاده مجدد جامبوبگ

کیسه‌های بزرگ تنی با نام بیگ بگ با طراحی خاص بسته به فاکتور ایمنی که نشان می‌دهد قابل استفاده مجدد هستند یا خیر، می‌توانند کاربردهای متعددی داشته باشند. کیسه های جامبوبگ بادوام هستند و می توانند در برابر عوامل جوی مقاومت کنند، علاوه بر این که در برابر انقباض یا کشش مواد تسلیم نمی شوند. بنابراین، استفاده مجدد از کیسه ها با پیروی از دستورالعمل های حمل و نقل مناسب می تواند هزینه های شما را با حفظ عرضه کافی کیسه ها برای نگهداری و حمل و نقل محصولات، به میزان قابل توجهی کاهش دهد که می‌توانید برای سفارش عمده کیسه جامبوبگ از طریق شماره های تلفن اقدام نمایید.

قابلیت استفاده مجدد جامبوبگ

قابلیت بازیافت

پلی پروپیلن یک ماده بازیافتی است که تا آنجا که می تواند دوستدار محیط زیست باشد. مراکز بازیافت دارای مجوز، کیسه های جامبوبگ آسیب دیده یا فرسوده را جمع آوری می کنند تا آنها را به کیسه های بازیافتی یا سایر محصولات کاربردی که برای استفاده عمومی کاملاً ایمن هستند، دوباره پردازش کنند. حال که تقریبا مطمئن شدید که کیسه های جامبوبگ مشکلی برای محیط زیست خود ندارند برای خرید کیسه جامبوبگ قیر خود اقدام نمایید.

قابلیت بازیافت جامبوبگ

به طور کلی کاهش هزینه

می‌توانید بسته بندی کیسه‌های جامبوبگ را در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، به‌خوبی تا کنید و در فضای کمتری روی هم قرار دهید. از آنجایی که این کیسه ها انعطاف پذیر هستند و برای جابجایی محصولات طراحی شده اند، به فضای محدودی برای نگهداری کالاها و حداقل هزینه حمل و نقل نیاز دارید. هنگام جابجایی محصولات، این کیسه های سبک وزن می توانند موادی با وزن بسیار بیشتر از وزن خود حمل کنند و در نتیجه هزینه های بسته بندی محصولات شما را کاهش دهند. همه اینها با هم هزینه کلی حمل و نقل مواد و همچنین ردپای کربن کسب و کار شما را کاهش می دهد.

کاهش هزینه بسته بندی با استفاده از جامبوبگ

با توجه به ارزش های پیشنهادی کیسه های جامبوبگ در ایمن نگه داشتن محصول و زمین، به این راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر روی آورید. برای اینکه بدانید کیسه‌های جامبوبگ چگونه در ابتکار عمل پایدار شما قرار می‌گیرند، امروز با کارشناسان بسته‌بندی سازگار با محیط زیست در کیسه الوند تماس بگیرید.

 

5 مورد از ویژگی‌های بسته بندی جامبوبگ را بدانید

در دنیای بسته بندی، اغلب بزرگتر بهتر است. در دهه 1320، بسته بندی کیسه جامبوبگ برای اولین بار معرفی شد که با نام بسته بندی بیگ بگ نیز شناخته می شود. پیشین های آنها از PVC ساخته شده بودند و عمدتاً توسط شرکت های صنعت لاستیک برای حمل و نقل کربن سیاه استفاده می شد. از آن زمان استفاده از بسته بندی بیگ بگ ها به دلیل توسعه بسته بندی و امکانات آن در سال های بعد، بسیاری از صنایع دیگر را به سمت استفاده از آن سوق داد.

محبوبیت بسته بندی جامبوبگ از آن زمان به طور تصاعدی در حال افزایش است. کیسه های بزرگ تنی یک راه حل ایده آل برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای فله خشک مانند پودر هستند. اما چه عوامل دیگری این کیسه های بزرگ را بسیار عالی می کند؟ در این وبلاگ 5 مورد از مزایای بسته بندی بیگ بگ را معرفی می کنیم.

5 مورد از ویژگی‌های بسته بندی جامبوبگ

 

1. باعث صرفه جویی در پول و فضا می شود…

بسته بندی جامبوبگ یکی از ارزان ترین سیستم ها برای بسته بندی است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود. نیازی به کیسه های کوچکتر نیست زیرا با استفاده از این بسته بندی محصول شما محافظت شده است. این باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی قابل استفاده می شود زیرا قابل قرار گرفتن بر روی یکدیگر است و به طور کامل حجم خودش را پر می کند.

بسته بندی جامبوبگ صرفه جویی در پول و فضا

 

2. زمان…!

آیا می خواهید عملیات پر کردن و تخلیه را تسریع کنید؟ استفاده از بسته بندی جامبوبگ این امکان را فراهم می کند. به لطف ماشین‌ها و تکنیک‌های تخصصی که با این نوع بسته‌بندی خاص سازگار شده‌اند، پر کردن و تخلیه را می‌توان نسبتاً سریع انجام داد.

بسته بندی جامبوبگ صرفه جویی در زمان

 

3. حمل و نقل و حمل و نقل را بهینه می کند…

بیگ بگ ها می توانند تا 300 برابر وزن خود را حمل کنند. علاوه بر این، کار با آنها آسان است: دسته های بسته بندی های جامبوبگ دارای ارتفاعی یکپارچه هستند، بنابراین نیازی به استفاده از هیچ وسیله حمل و نقل یا جابجایی خارجی نیست و از نیاز به استفاده از پالت چهارچوب مانند یا نوع دیگری از وسایل اضافه بارگیری جلوگیری می کند.

بسته بندی جامبوبگ حمل و نقل و حمل و نقل را بهینه می کند

 

4. بسیار متنوع…

البته، مدل‌های استاندارد در کیسه‌های بزرگ تنی وجود دارد، اما می‌توان برای یک محصول یا مشتری خاص، یک بسته بندی جامبوبگ سفارشی ساخت تا هرگونه نیاز بسته‌بندی خاص را پوشش دهد. بیگ بگ ها را می توان چاپ کرد، که نه تنها برای اهداف بازاریابی، بلکه برای اطلاعات مربوط به محصول یا دستورالعمل های جابجایی یا حمل و نقل عالی هستند.

بسته بندی جامبوبگ

 

5. دوستدار محیط زیست است…

نه تنها استفاده از مواد بسته بندی ثانویه ضروری نیست، بلکه دلایل بیشتری وجود دارد که چرا جامبوبگ ها راه حلی پایدار هستند. کیسه های بزرگ قابل استفاده مجدد هستند و در بیشتر موارد مواد اولیه آن قابل بازیافت است.

بسته بندی جامبوبگ دوستدار محیط زیست

معایب بسته بندی جامبوبگ

مانند سایر انواع محصولات، بسته بندی جامبوبگ ها نیز دارای معایب خاصی هستند که باید از آنها آگاه باشید، از جمله موارد زیر:

01. بسته بندی جامبوبگ ضد آب در مقابل جامبوبگ معمولی

یکی از معایب بسته بندی جامبوگ‌ها این است که ضد آب نیستند. رشته های پلی پروپیلن بافته شده برای جلوگیری از رطوبت خوب نیستند ولی برای گردش هوا عالی هستند. و اما نکته منفی این است که آنها توسط آب و هر گونه مایع جاری به دلیل شکاف های گسترده بین رشته ها قابل نفوذ هستند. این عیب در مورد تمامی کیسه های جامبوبگ بدون لایه نایلون و لمینت است.

راهی برای ضد آب کردن آنها وجود دارد، اگرچه هزینه کلی تولید آنها را افزایش می دهد. راه حل اکثر تولید کنندگان هنگامی که مشتریان بسته بندی جامبوبگ ضد آب اما قابل تنفس را درخواست می کنند، ساخت کیسه های جامبوبگ لمینت است. برای دستیابی به این هدف، لاینرها و پوشش ها روی جامبوبگ ها اعمال می شود. اینها به منظور جلوگیری از رسیدن رطوبت به محصول ذخیره شده در کیسه ها هستند. ممکن است مقداری رطوبت در آنها جمع شود، بنابراین ممکن است بخواهید به سراغ لایه نایلون بروید

02. هزینه بالاتر

حتی برای کیسه های جامبوبگ بدون ورودی و خروجی هم، خرید آنها به معنای هزینه بیشتر برای جایگزینی کیسه های قدیمی است. اگر کیسه‌های قدیمی موجود شما هنوز قابل استفاده هستند و مدت زیادی است که برای عملیات تجاری شما کار می‌کنند، خرید بسته بندی جامبوبگ به سرمایه بیشتری از طرف شما نیاز دارد. بنابراین اگر می‌خواهید تغییر دهید، باید مطمئن شوید که بودجه کافی برای پوشش هزینه‌ها دارید.

03. امکان آلودگی

یکی دیگر از معایب استفاده از کیسه های جامبوبگ، احتمال آلودگی است. همانطور که گفته شد، مواد پلی پروپیلن بافته شده برای تهویه و گردش هوا عالی است. برای اقلامی مانند میوه ها و سبزیجات، غذای حیوانات خانگی و غلات مانند ذرت و برنج، بیگ بگ ها به دلیل اندازه نسبتاً بزرگ هر اقلام بسیار خوب عمل می کنند.

مشکلات زمانی ایجاد می‌شوند که کیسه‌های جامبوبگ برای نگهداری مواد ریزتر یا عناصر پودری استفاده می‌شوند. چند نمونه از اینها شکر، گندم، آرد و محصولات کشاورزی مشابه است. با استفاده از محصولات پودری برای ذخیره و بسته بندی، زمانی که آنها در انبارهای غبارآلود قرار می گیرند یا باید در جاده های پر گرد و غبار حمل شوند، خطر آلودگی بالاتری وجود دارد. احتمال زیادی وجود دارد که ذرات گرد و غبار به شکاف بین رشته های پلی پروپیلن بافته شده نفوذ کنند.

خلاصه

بسته بندی توسط جامبوبگ یک راه حل ایده آل برای ذخیره سازی و حمل و نقل موقت کالاهای فله خشک مانند پودرها، سنگ معدنی، سنگدانه ها و سایر مواد می باشد. مزایای بسته بندی جامبوبگ در یک نگاه:

  • قابل بازیافت و بازسازی
  • قابل استفاده استفاده مجدد
  • بدون نیاز به بسته بندی ثانویه
  • بسته بندی بسیار مقرون به صرفه
  • ایمن برای حمل تا هزار برابر وزن خود
  • کمک به به حداقل رساندن جریان زباله
  • وزن کم، حداقل فضا و صرفه جویی در انبارداری
  • بسته بندی جامبوبگ با توجه به نیازهای خاص شما قابل تنظیم هستند
  • کیسه های چاپ شده به عنوان تبلیغات و یا ذکر اطلاعات ضروری محصول
  • به طور کامل با استانداردهای بهداشتی دقیق برای برنامه های غذایی و دارویی مطابقت داشته باشد

به طور کلی بسته بندی جامبوبگ یکی از بهترین راه حل ها برای نیازهای بسیاری از صنایع است. بسیاری از حمل و نقل کنندگان آنها را دوست دارند زیرا انعطاف پذیر، سبک و در عین حال بادوام هستند، فضا را صرفه جویی می کنند و مقرون به صرفه هستند. با این حال، اگر می خواهید از آنها برای جایگزینی کانتینرهایی که در حال حاضر در تجارت خود دارید استفاده کنید، باید سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید. همچنین، به دلیل مواد قابل تنفس، ضد آب نیستند و ممکن است مستعد آلودگی گرد و غبار باشند. بنابراین، شما باید بدانید که چگونه بسته به محصولاتی که می خواهید ذخیره و حمل کنید، از آنها به درستی استفاده کنید.

 

مزایا بسته بندی جامبوبگ

چطور می‌توانیم کمک کنیم؟
به دنبال یکی از بزرگترین تولید کنندگان بسته بندی جامبوبگ هستید و می خواهید در مورد کیسه های جامبوبگ و امکانات آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ کیسه الوند اینجاست تا به شما کمک کند. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ببینید چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *