وبلاگ - آخرین اخبار
انتخاب ابعادجامبوبگ مناسب با محصول

ابعاد جامبوبگ مناسب با محصول

کسب و کارهایی که در سراسر جهان با حمل و نقل عمده محصولات سروکار دارند، اغلب با چالش‌های جدی مربوط به ذخیره‌سازی محصولات در طول فرآیند حمل و نقل مواجه می‌شوند. این چالش‌ها عمدتاً به دلیل مسائل مربوط به اندازه و مواد بسته‌بندی و انتخاب ابعاد جامبوبگ مناسب با محصول رخ می‌دهد. به منظور غلبه بر این چالش ها، اختراع جامبو بگ‌ها برای حل این مشکلات حمل و نقل ساخته شد. این جامبو بگ‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف همراه با انواع مواد و مشخصات مختلف برای انتخاب وجود دارند.
بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم بسته بندی های جامبوبگ چه چیزهایی هستند و چه چیزهایی را باید قبل از انتخاب کیسه‌های بزرگ تنی مناسب برای اهداف تجاری خود به آن‌ها توجه کنید.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

جامبو بگ چیست؟

جامبو بگ‌ها کیسه‌های بزرگ انعطاف‌پذیر متوسط ​​هستند که برای نگهداری و حمل و نقل مواد استفاده می‌شوند. آن‌ها از پارچه پلی پروپیلن بافته شده و به صورت پایدار برای ذخیره‌سازی و حمل و نقل مقدار عمده محصول ساخته شده اند. کیسه‌های جامبو معمولاً از نظر طبیعت بسیار بادوام هستند و از این رو طبیعت طولانی مدتی دارند. این به صنایع اجازه می‌دهد تا ضایعات بسته‌بندی محصول خود را کاهش دهند و این صرفه جویی باعث سود برای صنایع می‌شود. همچنین تأثیرات محیطی ناشی از استفاده از کیسه‌های پلاستیکی معمولی را کاهش دهند. بنابراین به وضوح نشان می‌دهد که چگونه کیسه‌های جامبو به عنوان یک راه حل عالی برای صنایع در هنگام ذخیره‌سازی و حمل و نقل مواد فله کمک می‌کند.
با این حال، با وجود این مزیت‌های بزرگ مقیاسی که استفاده از جامبو بگ‌ها ارائه می‌کند، صنایع باید برای انتخاب ابعاد مناسب در هنگام استفاده از جامبو بگ‌ها به منظور نگهداری و حمل و نقل، موارد خاصی را در نظر بگیرند. برای خرید کیسه جامبوبگ با ما در ارتباط باشید.

انتخاب ابعاد بیگ بگ مناسب با محصول

جنس محصول

انتخاب مواد برای کیسه‌ها بسته به نوع موادی که قرار است در داخل کیسه ذخیره شود، اهمیت حیاتی دارد. به این دلیل است که علیرغم یکسان بودن ظرفیت حمل وزن کیسه ها، برخی از مواد ذخیره شده در کیسه‌ها نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند یا ممکن است به دلیل‌عدم سازگاری سطح کیسه جامبوبگ با مواد کیسه، پاره شوند. به همین دلیل است که انتخاب مواد مناسب کیسه بسته به نوع ماده‌ای که قرار است با استفاده از جامبو بگ‌ها ذخیره یا حمل شود از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا از جامبوبگ ها برای موارد زیر استفاده می شود:

  • کیسه جامبوبگ سیمان
  • کیسه جامبوبگ کربنات
  • کیسه جامبوبگ کود
  • کیسه جامبوبگ صنعتی
  • کیسه جامبوبگ بگ قیر
  • کیسه جامبوبگ مواد شیمیایی
  • کیسه جامبوبگ سیمان

اندازه جامبو بگ (انتخاب مناسبترین اندازه)

انتخاب ابعاد جامبوبگ مناسب با محصول یا تعیین اندازه ایده آل برای استفاده شما به عوامل عمده زیر بستگی دارد:

  • انواع مواد برای نگهداری در کیسه برای حمل و نقل
  • فضای مکانی که کیسه‌ها پس از پر شدن در آن نگهداری می‌شوند
  • اندازه کانتینری که کیسه‌ها در آن به مقصد دیگری منتقل می‌شوند
  • نحوه قرار دادن کیسه‌ها در ظرف هنگام تنظیم برای حمل و نقل
  • بر اساس این چهار ملاحظات اصلی است که اندازه کیف شما باید قبل از خرید برای جامبو بگ تعیین شود.

این به شما این امکان را می‌دهد که مقدار بیشتری از مواد را ذخیره کنید، بدون اینکه با مشکلات ذخیره‌سازی و حمل و نقل مواجه شوید.

انتخاب ابعاد جامبو بگ مناسب با محصول

سایر مشخصات مهم

قبل از تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب بسته بندی بر اساس دو فاکتور مهم فوق، مشخصات کیسه جامبوبگ بیشتری وجود دارد که هنگام انتخاب جامبو بگ‌های ابعاد مناسب برای مصارف صنعتی باید به آن‌ها توجه کرد. آن‌ها به شرح زیر هستند:

حلقه بالابر

اینها حلقه‌هایی هستند که به کیسه‌ها دوخته، بافته یا پرس می‌شوند و برای بلند کردن کیسه‌ها یا انتقال آن از جایی به جای دیگر استفاده می‌شوند. بسته به نوع مکانیزم بالابری که صنعت شما دارد، انتخاب اندازه مناسب حلقه بالابر برای فرآیند عملیاتی کارآمد مهم است.

ورودی کیسه بیگ بگ

ابتدا این سوال را از خود بپرسید که اصلا کیسه بیگ بگ چیست؟ اگر پاسخ این سوال را نمی دانید به شما توصیه می کنم که مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید. این یکی دیگر از مشخصات اصلی است که باید در هنگام خرید جامبو بگ به آن توجه کرد. به این دلیل که بسته به نوع محصولی که در جامبو بگ بارگیری می‌شود، اندازه ورودی کیسه جامبوبگ متفاوت است. همانطور که راه، نوع و روش را تعریف می‌کند، محصول در کیسه‌ها بارگیری می‌شود. به عنوان مثال، بارگیری شن و ماسه در جامبو بگ می‌تواند ورودی قیف کوچکتری داشته باشد، اما سنگ به ورودی لیفه بزرگتری نیاز دارد. به همین دلیل است که تعیین اندازه ورودی کیسه بزرگ تنی هنگام انتخاب کیسه‌های جامبو با ابعاد مناسب برای خدمت به هدف شما بسیار مهم است.

انتخاب اندازه جامبو بگ مناسب با محصول

خروجی تخلیه

مشابه ورودی کیسه، تعیین اندازه خروجی تخلیه جامبو بگ‌ها برای اهداف عملیاتی به همان اندازه مهم است. بنابراین بسته به نوع موادی که قرار است ذخیره و حمل و نقل شود به همراه روش‌هایی که برای تخلیه مواد استفاده می‌شود باید اندازه خروجی تخلیه مشخص شود. برای خرید بیگ بگ صنعتی با کارشناسان کیسه الوند در ارتباط باشید.
این سه مشخصات ابعاد خاص خود را دارند و از این رو مهم است که این ابعاد را عاقلانه انتخاب کنید به همان اندازه که این کیسه‌ها می‌توانند به شما برای حمل و نقل محصولات کمک کنند اگر ورودی، خروجی نوع بند یا دسته، ابعاد و جنس کیسه خود را به درستی انتخاب نکنید، می‌تواند تمامی هزینه‌ای که کرده‌اید را در یک لحظه از بین ببرد یا حتی در زمان بارگیری کیسه اگر به درستی انتخاب نشده باشد می‌تواند پاره شود و تمامی محصول و کیسه را از بین ببرد. پس دقت به موارد بالا به صورت برابر برای تجارت شما مهم است.
بنابراین اگر علاقه‌مند به انتخاب کیسه‌های جامبو سایز مناسب برای کسب و کار خود هستید، می‌توانید با ما در تماس باشید، خوشحال می‌شویم که به شما کمک و راهنمایی کنیم.

شماره تماس 0913 22 37 255
واتساپ 0913 22 37 255
اینستاگرام kiseh_alvand

چرا ما را انتخاب کنید؟

کیسه الوند یکی از دارندگان خط تولید کیسه جامبوبگ پیشرو در ایران است.
در سراسر ایران محصولات با کیفیت برتر را به کاربران ارائه می‌دهند. تمام جامبو بگ‌های ما که به این شکل تولید می‌شوند، تمام استانداردهای لازم و پارامترهای کیفی را رعایت می‌کنند، بنابراین مطمئن می‌شویم که هیچ یک از کاربران حتی یک بار هم شکایت ندارند. کیسه الوند با چندین دهه تجربه و سطح تخصص مطمئن است که انتظارات هر کاربر را به بهترین شکل ممکن براورده می‌کند. پس برای چی منتظری! از طریق شماره خط یا واتساپ سایت ما با ما تماس بگیرید تا راهنمایی مناسب دریافت کنید و درخواست کسب و کار خود را در رابطه با کیسه‌های جامبو که نیازهای تجاری شما را برطرف می‌کند، برآورده کنید.

اهمیت چگالی حجمی هنگام انتخاب کیسه های جامبوبگ

آیا از چگالی ظاهری محصول خود اطلاع دارید؟ چگالی فله می تواند تفاوت زیادی در بسته بندی محصول شما ایجاد کند، به خصوص برای کالاهای خشک و روان که به بهترین وجه در کیسه های جامبوبگ نگهداری می شوند. چگالی ظاهری محصول بر جریان پودر یا دانه از طریق تجهیزات بسته بندی تأثیر می گذارد. از این رو، به طور مستقیم بر طراحی بسته بندی و اندازه بسته بندی یا کیسه استفاده شده تأثیر می گذارد. در اینجا، ما در مورد اهمیت چگالی ظاهری و چگونگی تأثیر آن بر طراحی خوب جامبوبگ صحبت خواهیم کرد.

تراکم حجیم چیست؟

جرم ظاهری را می توان به عنوان جرم در واحد حجم پودرها یا دانه ها در حالت حجیم تعریف کرد. ما از چگالی ظاهری برای تعیین اینکه چه مقدار از یک ماده یا ذرات را می توان به طور ایمن در یک فضای مشخص (مانند یک کیسه جامبوبگ) ذخیره کرد، استفاده می کنیم. بنابراین، چگالی محصول بر نحوه انتخاب کیسه های جامبوبگ، نوع گزینه های تخلیه، اندازه کلی کیسه ها و غیره تأثیر می گذارد.

اگر چگالی محصول خود را دست کم بگیرید، می توانید قبل از ذخیره تمام محصول خود، کیسه های جامبوبگ تمام شود، یا می توانید خطری برای خود یا مشتریان خود ایجاد کنید زیرا کیسه های که زیاد پر شده اند ممکن است پاره شوند. از سوی دیگر، تخمین بیش از حد چگالی ظاهری می‌تواند منجر به تخمین ناکافی وزن هدف در هر کیسه و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی طولانی مدت ناایمن شود.

تعیین چگالی ظاهری

پیدا کردن کیسه های جامبوبگ مناسب برای نگهداری ایمن محصول شما همیشه آسان نیست. شما باید پارامترهای حیاتی مانند نوع ساخت و SWL (بار کار ایمن) را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جامبوبگ ها متناسب با ابعاد انتخابی شما است و همچنین می تواند وزن محصول خاص شما را تحمل کند.

برخی از استراتژی هایی که باید برای جلوگیری از مشکلات چگالی حجیم در هنگام انتخاب کیسه های جامبوبگ در نظر بگیرید:

حجم کیسه را بر حسب متر مکعب با چگالی مواد بر حسب کیلوگرم بر متر مکعب ضرب کنید تا وزن مواد (بر حسب کیلوگرم) را که می توان در کیسه جامبوبگ بسته بندی کرد، بدست آورید. این به دستیابی به اندازه کیسه مناسب برای کاربرد خاصی که کیسه جامبوبگ قرار است برای آن استفاده شود، کمک می کند.

برای جلوگیری از رطوبت یا آلودگی، کیسه های بزرگ تنی را با روکش یا آستر انتخاب کنید. چگالی ظاهری می تواند به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل تحت تأثیر قرار گیرد. کیسه های جامبوبگ طراحی شده با آسترهای پلی می توانند به کاهش این خطر کمک کنند.

خلاصه

انتخاب ابعاد جامبوبگ مناسب با محصول یکی از مهمترین عوامل در انتخاب کیسه جامبوبگ است. فرض کنید که شما یک تن خاک یا پودر شیرین بیان را بخواهید در کیسه جامبوبگ جای دهید خب مسلم است که این مواد به خاطر چسبندگی که دارند یک کیسه ۹۵ در ۹۵ در ۱۱۰ کافی است اما حال تجسم کنید که می‌خواهید یک تن گرانول را در کیسه جامبوبگ جای دهید که در این حالت باید حتما کیسه شما سایز ۱۰۰ در ۱۰۰ در ۱۳۰ به بالا باشد پس بسته به نوع محصول و چگالی که دارد ابعاد کیسه شما نیز تغییر می‌کند.

معمولا تولید کننده های کودهای شیمایی در وزن یک تن از جامبوبگ‌های پتروشیمی در ابعاد 90 در 90 در 110 استفاده می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *