وبلاگ - آخرین اخبار
تولید کننده بیگ بگ صنعتی

تولید کننده بیگ بگ صنعتی (مرکز + قیمت بیگ بگ صنعتی)

کیسه‌های بزرگ صنعتی که به آن جامبو بگ صنعتی، سوپر گونی یا FIBC (بیگ بگ صنعتی) نیز می‌گویند، به عنوان کیسه‌های ذخیره‌سازی بسیار قوی و دابل کاره مانند مواد معدنی، مواد شیمایی، کود، گرانول‌های پلاستیکی، زباله های تیز صنعتی و در فرآیندهای شیمیایی و مواد گوگردی استفاده می‌شود. آن‌ها اغلب از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ضخیم بافته شده ساخته می‌شوند و برای حمل و نقل دارای تسمه (یک، دو یا چهار) هستند. اگر نیاز دارید که اطلاعات کاملی درباره بیگ بگ ها داشته باشید توصیه می کنم که بر روی لینک کلیک نمایید.

کیسه الوند تولید کننده بیگ بگ صنعتی بسته به نوع محصولات و موادی که در کیسه‌های جامبوبگ ذخیره می‌شوند ویژگی‌های خاصی را برای همه کیسه‌های بزرگ تنی تعریف کرده است. اولین نکته‌ای که برای کیسه‌های جامبوبگ باید در نظر بگیرید پالت‌های مورد استفاده برای زیر کیسه‌ها است و اینکه به اندازه کافی قوی هستند تا وزن اضافه کیسه‌های بزرگ تنی را نگه دارند.

یک پالت با اندازه استاندارد یک بسته بندی جامبوبگ مربعی ۹۰ سانتی را در خود جای می‌دهد. با این حال، هنگامی که کیسه را با محصول پر می‌کنید، بسته به مواد، ممکن است روی دو طرف پالت آویزان شود و بر توانایی شما برای ذخیره و جابجایی آسان و ایمن کیسه و پالت تأثیر بگذارد. کیسه‌ها در پایین مستطیل شکل هستند، اما وقتی پر می‌شوند، معمولاً شکل استوانه‌ای بیشتری به خود می‌گیرند.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

قیمت بیگ بگ صنعتی

ممکن است لازم باشد از پالت‌های بزرگ‌تر از اندازه استاندارد و پالت‌هایی استفاده کنید که دارای چیدمان لت‌های مناسب برای تحمل وزن و شکل کیسه کامل هستند. اگر فضای ذخیره‌سازی نگران کننده است، مهم است که اندازه و شکل کیسه جامبوبگ را در صورت پر شدن به خاطر داشته باشید و مطمئن شوید که پالت‌های مناسب برای پشتیبانی از کیسه‌های حجیم خود را دارید. استفاده از پالت‌های مناسب برای کیسه‌های حجیم به این معنی است که محصول شما با خیال راحت و ایمن ذخیره می‌شود و می‌توان آن را با کارایی بیشتری جابجا کرد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل از قیمت کیسه جامبوبگ و مشاهده انواع آن بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بیگ بگ صنعتی

خرید بیگ بگ صنعتی ارزان

خرید کیسه‌های بیگ بگ صنعتی را می‌توان برای انواع صنایع تعریف کرد که کیسه الوند دارنده بزرگترین خط تولید بیگ بگ صنعتی در اشکال و اندازه‌های مختلف، با ویژگی‌های متنوع و ایده آل برای مقاصد صنعتی متمایز است. کیسه جامبوبگ صنعتی مناسب برای کسب و کار شما بستگی به صنعتی دارد که در آن هستید و برای چه چیزی از کیسه‌های بزرگ تنی صنعتی استفاده می‌کنید. یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب کیسه‌های جامبوبگ صنعتی باید رعایت شود، اندازه آن هاست. بزرگترین کارخانه مصرف بیگ بگ صنعتی در ایران جامبوبگ قیر است که بیشترین استفاده از جامبوبگ را دارد.

فروش بیگ بگ صنعتی با اندازه مناسب

یک مکان خوب برای شروع، تعیین اندازه و وزن محصولی است که در کیسه‌های بیگ بگ صنعتی خود ذخیره می‌کنید. این فراتر از اندازه گیری عرض و ارتفاع ساده محصول ذخیره شده است. دو نکته مهم برای تعیین مشخصات کیسه جامبوبگ عبارتند از:

وزن محصول: با وزن عمده محصول خود در هر متر مکعب شروع کنید. مقدار محصولی را که می‌خواهید در هر کیسه ذخیره یا حمل کنید، تعیین کنید و این عدد را بر وزن عمده در هر متر مکعب تقسیم کنید. این مقدار ظرفیت ایده آل برای هر کیسه جامبوبگ صنعتی مورد نیاز را به شما می‌گوید.

اندازه پالت: همچنین اندازه پالت‌هایی را که برای کیسه‌های جامبوبگ خود استفاده می‌کنید در نظر بگیرید. پالت‌ها باید اندازه مناسبی برای جای پای کیسه داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که کیسه‌ها و پالت‌های بزرگ صنعتی شما با اندازه و وزن محصول شما مطابقت خوبی دارند.
هنگام تعیین نوع و اندازه بیگ بگ صنعتی که نیاز دارید، ایده خوبی است که سایر ویژگی‌های این کیسه‌ها را نیز در نظر بگیرید. بیشتر کیسه‌های جامبوبگ دارای دسته یا حلقه در بالا هستند، بنابراین ارتفاع و محل قرارگیری دسته‌ها را در نظر بگیرید. کیسه‌های بزرگ تنی نیز با چندین ورودی مختلف در دسترس هستند: رویه باز، تاپ دافل و اسپوت تی

فروش بیگ بگ صنعتی با اندازه مناسب

مرکز تولید بیگ بگ صنعتی

کیسه الوند تولید کننده بزرگ جامبوبگ یا بیگ بگ صنعتی در ایران است و در شروع کار فروش بیگ بگ در اصفهان را فقط در برنامه داشت و به مرور زمان فروش خود را به سراسر ایران و برخی از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکیه و… گسترش داد. اولین نکته هایی که باید برای خرید کیسه بیگ بگ صنعتی به آن توجه کنید این است که بسته به نوع محصولی که ذخیره می‌کنید و همچنین روش ریختن، نوع کیسه مورد نیاز شما را تعیین می‌کند. فقط به یاد داشته باشید که هنگام تعیین اندازه کلی و نحوه نگهداری آن‌ها، بالای کیسه‌ها را در نظر بگیرید.

برای مشاهده و خرید کیسه جامبوبگ یک تنی بر روی لینک کلیک نمایید تا علاوه بر بازدید از آن‌ها بتوانید با تماس با کارشناسان کیسه الوند بهترین قیمت را برای خرید کیسه‌ها خود پیدا کنید.

مرکز خرید بیگ بگ صنعتی

هنگامی که برای سفارش کیسه‌های بیگ بگ صنعتی برای شرکت خود آماده شدید، با فروشگاه کیسه الوند تماس بگیرید. ما خوشحالیم که به شما در انتخاب کیسه جامبوبگ صنعتی مناسب برای نیازهای خود کمک می‌کنیم. تولید کیسه‌های بزرگ صنعتی دارای طیف گسترده‌ای از انواع و اندازه‌های کیسه برای انتخاب است، و همه بیگ بگ‌ها به دقت تولید می‌شوند – بنابراین شما نه تنها در هزینه کیسه‌های بیگ بگ صرفه جویی خواهید کرد، بلکه شرکت شما می‌تواند کمی دوستدار محیط زیست نیز باشد! بیگ بگ‌های صنعتی ما از استانداردهای تمیز و بازرسی دقیقی برخوردار هستند تا اطمینان حاصل شود که کیسه‌های بزرگ تنی تولید شده با بالاترین کیفیت را دریافت می‌کنید.

مرکز خرید بیگ بگ صنعتی

بیگ بگ صنعتی کاربردها و موارد استفاده

کیسه‌های بزرگ در صنایع متعددی برای کاربردهای مختلف مانند معدن، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، سیمان، محصولات شیمیایی، محصولات فرعی نفتی، ضایعات، مصالح ساختمانی، محصولات خاک و بسیاری دیگر از نیازهای تولید و ذخیره‌سازی صنعتی استفاده می‌شوند.

تولیدکنندگان بیگ بگ

کیسه‌های بزرگ اغلب از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ضخیم بافته شده، چه روکش دار یا بدون روکش ساخته می‌شوند. کیسه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که همگی با فرم اولیه یکسانی هستند. جامبوبگ‌های صنعتی روباز می‌توانند دو، سه یا چهار بند حمل داشته باشند. انواع دیگر عبارتند از آن‌هایی با دامن پر کننده بالا و پایین صاف، با دامن بالا و قیف تخلیه پایین، و یقه پرکننده بالا و پایین صاف.

 

تولیدکنندگان بیگ بگ

بزرگترین تولیدکنندگان بیگ بگ در اصفهان با همکاری بزرگترین و معتبرترین تولید کننده پارچه های پلی پروپیلن درجه یک در ایران، انواع جامبو بگ و بیگ بگ را عرضه می کند.

کیسه الوند جزء بزرگترین تولیدکنندگان بیگ بگ با کمک گرفتن از این تولید کننده های بزرگ پارچه های پلی پروپیلن درجه یک در ایران، انواع جامبو بگ، بیگ بگ را تولید می نماید. اگر به دنبال خرید کیسه جامبوبگ از مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

لیست قیمت بیگ بگ صنعتی

انتخاب این که از کدام کیسه استفاده شود به موادی که قرار است در بیگ بگ‌ها قرار داده شود و محیط صنعتی بستگی دارد. همچنین برای دریافت لیست قیمت بیگ بگ صنعتی با کارشناسان کیسه الوند به یک از طرق زیر تماس حاصل نمایید تا آنها به شما کمک کنند که بهترین کیسه بزرگ صنعتی را برای محصولات تولید خود پیدا کنید.

شماره تماس 0913 22 37 255
واتساپ 0913 22 37 255
اینستاگرام kiseh_alvand

 

2 پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar گفته:

      درود و روز بخیر
      قیمت جامبوبگ صنعتی به عوامل مختلفی مانند اندازه جامبوبگ صنعتی، نوع ورودی و خروجی بیگ بگ صنعتی، تناژ تحملی بیگ بگ صنعتی و چندین مورد دیگر بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت جامبوبگ صنعتی با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *