وبلاگ - آخرین اخبار
تولید کننده بزرگ جامبوبگ (نکات تخصصی و اشتباهات رایج)

تولید کننده بزرگ جامبوبگ (نکات تخصصی و اشتباهات رایج)

انتخاب کیسه جامبوبگ اشتباه می‌تواند عواقب جدی برای یک کسب و کار داشته باشد. یک کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ معیوب نه تنها ایمنی و کیفیت کالاهای شما را به خطر می‌اندازد، بلکه می‌تواند وجهه شرکت شما را نیز مخدوش کند. به علاوه، برای کارگرانی که محصولات را حمل و نقل می‌کنند، می‌تواند یک خطر ایمنی باشد. بنابراین، انتخاب کیسه جامبوبگ مناسب که مطابق با استانداردهای جهانی و مجهز به نیازهای شما باشد، بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه می‌کنم، اشتباهات رایج در تولید کیسه‌های جامبوبگ که باید از آن‌ها اجتناب کنید و نکات تخصصی از تولید کننده بزرگ جامبوبگ را در ادامه مطالعه نمایید:

تولید کننده بزرگ جامبوبگ

به عنوان تامین کننده کیسه‌های بزرگ جامبوبگ در ایران با بیش از دو دهه تجربه در رسیدگی به نیازهای بیگ بگ، طیف گسترده‌ای از مشتریان از صنایع مختلف، ما اشتباهات کیسه‌های جامبوبگ را که خریداران اغلب مرتکب می‌شوند، درک می‌کنیم. ما می‌دانیم که چگونه این اشتباهات می‌توانند سازمان شما را به عقب برگردانند و برای جلوگیری از آن‌ها چه باید کرد. بیایید برخی از رایج‌ترین اشتباهات جامبوبگ را در کانون توجه قرار دهیم تا بتوانید از آن‌ها دور شوید.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

دریافت اندازه اشتباه کیسه جامبوبگ

کیسه‌های بزرگ جامبوبگ در اشکال و اندازه‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا با بسته‌بندی‌های مختلف مطابقت داشته باشند. رایج‌ترین اشتباهی که خریداران مرتکب می‌شوند انتخاب سایز اشتباه کیسه جامبوبگ است. اگر سایز بسته‌بندی جامبوبگ شما مناسب نباشد، کارگران شما نمی‌توانند آن‌ها را به طور موثر بارگیری و تخلیه کنند. که برای شما و مشتریانتان نیز مشکل ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال، مشتری که ترمولیت پخته در اندازه‌های ۵ سانتی را در یک کیسه جامبوبگ پر می‌کند، در مقایسه با مشتری که به کیسه‌هایی برای پر کردن رنگدانه‌ها یا مواد شیمیایی یا ماسه نیاز دارد، یکی نیست. مسلما گروه دوم به یک کیسه سایز کوچک نیاز دارد. اندازه کیسه جامبوبگ بستگی به تراکم محصول و وزن محصول در نظر گرفته شده برای پر کردن در کیسه دارد.

برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی، سعی کنید با یک تولید کننده بزرگ جامبوبگ کار کنید، که می‌تواند به شما در انتخاب اندازه و شکل مناسب کیسه جامبوبگ برای محصولات شما کمک کند. یک کارشناس فروش کیسه الوند می‌تواند شما را در مورد چگونگی تعیین وزن محصول خود راهنمایی کند و سپس اندازه پالت مورد نیاز برای نگهداری کیسه‌ها را تعیین کند. برای کمک بیشتر به شما در انتخاب کیسه مناسب، ممکن است اطلاعاتی مانند وزن کیسه‌های حجیم پر شده، محل استفاده از آن‌ها، چگالی حجمی محصول و غیره را بپرسیم.

دریافت اندازه اشتباه کیسه جامبوبگ

سفارش با کمیت و کیفیت اشتباه

کیفیت و کمیت دو فاکتور مهمی هستند که باید در خرید کیسه جامبوبگ عمده به آن توجه کنید. خریداران اغلب در قضاوت درباره این دو عامل اشتباه می‌کنند که اجتناب از آن می‌تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شود.

خرید کیسه‌های بزرگ در مقادیر زیاد می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد، بنابراین باید تعادل مناسبی بین مقدار مورد نیاز و پولی که خرج می‌کنید تعیین کنید. خرید کیسه‌های اضافی که فوراً به آن‌ها نیاز ندارید با هزینه کمتر سودآور است تا پرداخت اضافی در هر بار خرید. به طور مشابه، شما نمی‌توانید از کیسه‌های جامبوبگ با کیفیت یکسان برای نگهداری مواد شیمیایی و محصولات غذایی استفاده کنید.

سفارش با کمیت و کیفیت اشتباه

انتخاب بین کیسه‌های جامبوبگ داخلی یا صادرات

برای مشتریانی که قصد دارند بیش از ۴ بار کیسه جامبوبگ را بارگیری کنند، خرید کیسه‌های جامبوبگ صادراتی مهم است. این کیسه‌ها به طور ویژه توسط شرکت‌های سازنده طراحی شده‌اند تا مشتری بتواند بیش از ۴ بار بارگیری از کیسه‌ها استفاده کند. البته، دستورالعمل‌های اولیه باید رعایت شود. با این حال مشتری با انتخاب کیسه‌های صادراتی می‌تواند در دراز مدت مقدار قابل توجهی در هزینه خود صرفه جویی کند.

استفاده مجدد از کیسه‌های جامبوبگ برای موارد اشتباه

یکی دیگر از اشتباهات رایج بسته‌بندی کنندگان استفاده مجدد از کیسه‌های جامبوبگ برای مواد غذایی یا محصولات شیمیایی است. اگرچه بازیافت کیسه‌های جامبوبگ توصیه می‌شود، اما درک این نکته ضروری است که کیسه‌های پارچه‌ای پلی‌پروپیلن باید با دقت زیادی مورد استفاده مجدد قرار گیرند، به خصوص اگر مواد غذایی یا محصولات شیمیایی را ذخیره می‌کنید.

استفاده مجدد از کیسه‌های جامبوبگ

فرض کنید که شما خرید کیسه جامبوبگ قیر  را انجام داده‌اید، استفاده مجدد از کیسه‌های جامبوبگ به این معنی است که ممکن است حاوی مواد باقیمانده باشد که خطرات آلودگی ایجاد می‌کند. چنین کیسه‌ای ممکن است برای حمل شن یا ماسه استفاده شود. با این حال، استفاده مجدد از کیسه‌های بیگ بگ برای حمل و نقل اقلامی مانند شکر، نمک، غذای حیوانات خانگی، یا مواد دارویی که در خطر آلودگی هستند، توصیه نمی‌شود. قبل از استفاده مجدد از کیسه‌های جامبوبگ، ضریب ایمنی (SF) را بررسی کنید.

انتخاب تولید کننده اشتباه کیسه جامبوبگ

برای عرضه بی‌وقفه کیسه‌های بزرگ به یک تامین کننده قابل اعتماد جامبوبگ نیاز دارید. کیسه الوند تولید کننده بزرگ کیسه جامبوبگ با شهرت تثبیت شده و همچنین سال‌ها تجربه در خط تولید کیسه جامبوبگ با رتبه بالا برای مشتریان داخلی و بین المللی، این شرکت می‌تواند در زمینه فروش گونی جامبوبگ شریک کامل شما باشد. انتخاب یک تولید کننده بدون سابقه اثبات شده یا تجربه بین المللی می‌تواند به معنای خطرات متعددی باشد علاوه بر این احتمال که می‌تواند برای شهرت تجاری شما مضر باشد.

انتخاب تولید کننده کیسه جامبوبگ

نادیده گرفتن دستورالعمل‌های تولید کننده جامبوبگ

یک تولید کننده بزرگ جامبوبگ در ایران همیشه لیستی از مشخصات کیسه جامبوبگ و دستورالعمل‌های دقیق در مورد نحوه استفاده از این کیسه‌های بزرگ تنی را ارائه می‌دهد. این برای اطمینان از اینکه می‌توانید استفاده از کیسه‌های جامبوبگ عمده خریداری شده را بهینه کنید.

به عنوان مثال، اگر کیسه‌های جامبوبگ را برای حمل و نقل مواد خطرناک خریداری می‌کنید که ممکن است به دلیل وجود تخلیه الکترواستاتیک مشتعل شوند، تولید کننده بزرگ جامبوبگ دستورالعمل‌هایی را برای انجام کارآمد این کار به شما ارائه می‌دهد. بنابراین، کیسه جامبوبگ شما از جرقه یا حوادث خطرناک در امان می‌ماند.

به نظر می‌آید که بهتر است خرید عمده کیسه جامبوبگ خود را از مراکز تولید و فروش کیسه جامبوبگ با قیمت ارزان انجام دهید تا با خیالی آسوده هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بیگ بگ خود را تهیه کنید.

دستورالعمل‌های تولید کننده جامبوبگ

لیست تولید کنندگان جامبو بگ

اگر بخواهیم لیست تولید کنندگان جامبوبگ در ایران و دنیا را نام ببریم لیست طولانی درست خواهد شد که من در اینجا نام برخی از آنها را عنوان خواهم کرد:

  • Big Bags International
  • Big Bags International
  • Bright Packaging
  • Champalal Group
  • Dev Ventures
  • Rajkot Polyfab
  • Rishi FIBC Solutions
  • SafeFlex International
  • Soliflex
  • کیسه الوند
  • ایندا پک
  • ایران جامبوبگ
  • پوریا بافت
  • فخر کیسه سهند
  • و….

 

لیست تولید کنندگان جامبو بگ

مهم است که دستورالعمل‌های استفاده از کیسه‌های جامبوبگ را دنبال کنید.

هر گونه آسیب غیر ضروری به کیسه‌ها را از بین ببرید و همچنین به نتایج مورد نیاز خود برسید.

همیشه به یاد داشته باشید که خرید کیسه‌های جامبوبگ بهترین نتیجه را در صورت استفاده موثر ارائه می‌دهند. مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های مناسب را از شرکت بیگ بگ خود دریافت کنید و بیشترین بهره را از کیسه‌های خود ببرید.

اگر سؤالی دارید درباره تولیدی جامبو، بیگ بگ یا برای انتخاب راه حل بسته‌بندی مناسب برای حمل و نقل خود به کمک نیاز دارید، احتمالاً چیزی بهتر از کیسه‌های جامبوبگ از کیسه الوند وجود ندارد. ما برخی از بهترین جامبوبگ‌ها را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهیم. همین امروز تماس بگیرید نماینده ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

جامبو بگ تولید کننده
جامبو بگ تولیدی

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *