وبلاگ - آخرین اخبار
کیسه بیگ بگ

کیسه بیگ بگ چیست؟ (قیمت+ خرید+ فروش)

فهرست مطالب

کیسه بیگ بگ چیست؟

ویژگی‌ها و کاربردهای کیسه بیگ بگ

کیسه‌های بیگ بگ برای بسته‌بندی مواد فله خشک جامد در صنایع مختلف استفاده می‌شود. خط تولید کیسه‌های جامبوبگ ۱۰۰٪ سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای بسته‌بندی مشتریان هستند. برخی از گزینه‌های رایج طراحی کیسه‌های بیگ بگ موجود عبارتند از: کیسه‌های تنی گرد، U پنل، ۲.۴ و ۸ بند. در مورد این ۳ ساختار کیسه ای، کیسه‌ها پس از پر شدن برآمده شده و با پر شدن به اندازه جامبو بگ ظرفیت، شکل مربع اصلی خود را از دست می‌دهند. این گاهی اوقات می‌تواند باعث شود که کیسه‌ها به راحتی در داخل کامیون یا کانتینری که قرار است در آن حمل شوند قرار نگیرند.

از این رو بیگ بگ بافل برای حل این مشکل معرفی شدند. بافل‌ها به پانل‌های پارچه‌ای اضافی یا رشته‌هایی اطلاق می‌شود که به هر یک از چهار گوشه کیسه دوخته می‌شوند و به آن امکان می‌دهند وقتی تا لبه بسته‌بندی می‌شوند شکل مربع خود را حفظ کنند. کیسه‌های بیگ بگ بافل که کیسه‌های بیگ بگ Q نیز نامیده می‌شوند، نوع خاصی از خرید کیسه‌های جامبوبگ هستند که برای کمک به حفظ شکل مربعی کیسه‌ها و امکان استفاده بهتر و کارآمدتر از فضای ذخیره‌سازی موجود هستند.
به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو کیسه‌های بیگ بگ Q در ایران، برخی از ویژگی‌ها و کاربردهای مهم این کیف‌های بیگ بگ را مورد بحث قرار می‌دهیم.

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

کاربردهای کیسه‌های بیگ بگ

کیسه‌های بیگ بگ برای محصولات خشک و بدون جریان بهتر مناسب هستند. محتویاتی که گوشه‌های کیسه را به راحتی پر می‌کنند عبارتند از کیسه جامبوبگ پتروشیمی، شن، مواد شیمیایی، شوینده ها، مواد معدنی و محصولات کشاورزی مانند گندم، غلات، دانه ها، شکر، ادویه‌جات ترشی‌جات و غیره. آن‌ها را می‌توان با خیال راحت در کیسه‌های بیگ بگ حمل و نگهداری کرد.

کیسه‌های بیگ بگ

مزایای کیسه‌های بیگ بگ

  • کیسه‌های بیگ بگ فضای ذخیره‌سازی اضافی را حداقل تا ۳۰ درصد ایجاد می‌کنند.
  • به حفظ بسته‌بندی مربعی کیسه‌ها کمک می‌کنند و از برآمدگی ناخوشایند در کناره‌ها در هنگام پر شدن جلوگیری می‌کنند.
  • استفاده بهینه از فضا را فراهم می‌کنند، زیرا محتویات تمام گوشه‌های کیسه‌های بیگ بگ را پر می‌کند و
  • ظاهری مرتب و جمع و جور به آن می‌بخشد. شما به راحتی می‌توانید مواد بیشتری را در یک فضای محدود بسته‌بندی کنید.
  • کیسه‌ها راه حل‌های مقرون به صرفه‌ای برای ذخیره‌سازی و حمل و نقل محصولات خشک و روان هستند.
  • به راحتی روی هم چیده می‌شوند که باعث صرفه جویی در فضای انبار می‌شود.
  • محکم، ثابت و قوی هستند. این ویژگی‌ها کیسه‌های بیگ بگ را پایدار می‌کنند.
  • طراحی ساختاری قوی و تقویت شده آن‌ها امکان جابجایی ایمن را فراهم می‌کند.
  • آن‌ها به طور موثر کیفیت، طعم و ترکیب غذا و سایر محتویات را حفظ می‌کنند.
  • کیسه‌های بیگ بگ به طور ویژه برای جلوگیری از ریختن و نشت در حین بارگیری، حمل و نقل و تخلیه طراحی شده اند.

کیسه الوند تولید کننده بزرگ جامبوبگ و تامین کننده کیسه‌های بیگ بگ در ایران است. ما در ارائه راه حل‌های ایمن، قابل اعتماد و بهترین راه حل‌های بسته‌بندی و حمل و نقل برای محصولات ارزشمند شما تخصص داریم.
کیسه‌های جامبوبگ یا بیگ بگ ما را بررسی کنید. برای دانستن بهترین راه حل بسته‌بندی برای محصولات خود در هر زمان با متخصصان ما تماس بگیرید.

 

نکاتی مهم درباره کیسه‌های بیگ بگ برای صنعت مکمل

به نظر شما چرا کیسه‌های بیگ بگ در صنایع مختلف اینقدر محبوب هستند؟ آن‌ها بادوام، انعطاف پذیر، رسانا، پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش، بدون نشت و همه کاره هستند. مقاومت بالایی در برابر رطوبت، آلودگی، استرس و سایش دارند.
یک صنعت سزاوار ذکر ویژه است که کیسه‌های بیگ بگ برای آن مناسب به نظر می‌رسد: صنعت مکمل‌های غذایی.
در این وبلاگ، ماهیت صنعت مکمل‌ها و اینکه چرا کیسه‌های بیگ بگ برای آن مناسب هستند را بررسی می‌کنیم.

کیسه‌های بیگ بگ برای صنعت مکمل

صنعت مکمل چیست؟

صنعت مکمل‌ها با تولید و فروش ویتامین‌های سلامت و کالاهای رژیمی برای حمایت از سلامت و تناسب اندام سر و کار دارد. مکمل‌ها قابل خوردن هستند و به شکل قرص، کپسول، ژل، پودر، نوار، صمغ و مایع موجود هستند. آن‌ها شامل مولتی ویتامین ها، ویتامین‌های فردی (مانند ویتامین‌های D، C و B) و مواد معدنی (مانند کلسیم، آهن و منیزیم) هستند.

صنعت مکمل‌ها بازار پررونقی در سراسر جهان دارد. از آنجایی که صنعت درگیر تولید محصولاتی است که سلامت انسان را حفظ می‌کند، از نظر قانونی موظف به رعایت استانداردهای ایمنی خاص هستند و باید از بسته‌بندی و ذخیره‌سازی ایمن برای ایمن نگه داشتن محصولات از نظر مواد غذایی اطمینان حاصل کنند. نگهداری و حمل و نقل نامناسب محصولات مغذی می‌تواند خطرناک باشد.

کیسه‌های بیگ بگ بهترین راه حل‌های ذخیره‌سازی و حمل و نقل برای صنعت هستند زیرا سبک وزن، ضد نشت، ضد ریزش و بسیار انعطاف‌پذیر هستند.

کیسه‌های بیگ بگ روکش دار

کیسه‌های بیگ بگ پوشش داده شده یک لایه حفاظتی اضافی برای محتویات در حال ذخیره یا حمل و نقل ایجاد می‌کنند. یک لایه اضافی از پلی پروپیلن به عنوان یک درزگیر عمل می‌کند و آن‌ها را برای نگهداری محصولات مکمل غذایی با جریان آزاد و خشک ایده آل می‌کند. آن‌ها محتویات را در برابر آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار، خاک و رطوبت محافظت می‌کنند. از این کیسه ها بیشتر برای خرید جامبوبگ قیر استفاده می کنند.

کیسه‌های بیگ بگ روکش دار

کیسه‌های بیگ بگ ضد نفوذ

کیسه‌های بیگ بگ روکش دار گهگاه در آزمون شکست می‌خورند. در چنین شرایطی، بهتر است از کیسه‌های ضد نفوذ استفاده شود که درزهای مقاوم در برابر نفوذ در زمان تولید در کیسه‌ها قرار داده شده و آن‌ها را در برابر محتویات مکمل خشک، پودری و روان نفوذ ناپذیر می‌کند.

کیسه‌های بیگ بگ درجه یک مواد غذایی

صنعت مکمل با همان دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای که صنایع غذایی در مورد محصولات دارویی که بر سلامت انسان تأثیر می‌گذارند، تنظیم می‌شود. کیسه‌های بیگ بگ مخصوص مواد غذایی برای ایمن نگه داشتن مکمل‌ها طراحی شده‌اند و برای حمل و نگهداری مکمل‌ها مناسب هستند، زیرا ترکیبات را تغییر نمی‌دهند یا مواد سمی را به محصولاتی که نگه می‌دارند منتقل نمی‌کنند.

آن‌ها کیسه‌های دارای گواهی GFSI هستند و استانداردهای FDA را برآورده می‌کنند، از این رو آن‌ها ۱۰۰٪ ایمنی را برای محصولات مکمل ارائه می‌دهند. اگر به دنبال خرید کیسه جامبوبگ از مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

کیسه بیگ بگ صنعتی

کیسه‌های بزرگ صنعتی که به آن جامبو بگ صنعتی، سوپر گونی یا بیگ بگ صنعتی نیز می‌گویند، به عنوان کیسه‌های ذخیره‌سازی بسیار قوی و دابل کاره مانند مواد معدنی، مواد شیمایی، کود، گرانول‌های پلاستیکی، زباله های تیز صنعتی و در فرآیندهای شیمیایی و مواد گوگردی استفاده می‌شود. آن‌ها اغلب از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ضخیم بافته شده ساخته می‌شوند و برای حمل و نقل دارای تسمه (یک، دو، چهار یا هشت) هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید بیگ بگ صنعتی بر روی لینک کلیک نمایید.

کیسه‌های بیگ بگ با خواص آنتی استاتیک

کیسه‌های لاینر نیز دارای محافظت اضافی در برابر آلودگی هستند زیرا پس از پر شدن کیسه به اندازه کافی مهر و موم می‌شوند.

اگر به دنبال بسته بندی بیگ بگ مناسب برای کسب و کار مکمل خود هستید، جستجوی شما در اینجا به پایان می‌رسد. کیسه الوند به عنوان یک تولید کننده مشهور کیسه‌های بیگ بگ، نیازهای بسته‌بندی فله صنعت مکمل را با طیف گسترده‌ای از کیسه‌های بیگ بگ تامین می‌کند. برای قیمت سفارشی امروز با ما تماس بگیرید!

کیسه‌های بیگ بگ با خواص آنتی استاتیک

تفاوت بین کیسه‌های تهویه دار و کیسه‌های رسانا

کیسه‌های بیگ بگ انواع مختلفی دارند. در این وبلاگ، ما در مورد تفاوت بین دو نوع کیسه‌های بیگ بگ – کیسه‌های رسانا و کیسه‌های تهویه دار بیگ بگ صحبت خواهیم کرد.

کیسه‌های بیگ بگ رسانا چیست؟

کیسه‌های بیگ بگ رسانا دسته خاصی از کیسه‌های بیگ بگ هستند. این جامبوبگ‌ها که به کیسه‌های نوع C نیز شناخته می‌شوند، از مواد در هم تنیده با نخ‌های رسانا که یک الگوی شبکه‌ای را تشکیل می‌دهند، تولید می‌شوند.

آن‌ها برای ذخیره و حمل و نقل محصولات خطرناکی که ممکن است در حضور تخلیه الکترواستاتیک بسوزند استفاده می‌شود. کیسه‌های رسانا راه حل‌های محبوب بسته‌بندی برای مواد حساس در محیط‌های قابل احتراق هستند.

کیسه‌های بیگ بگ تهویه دار

کیسه‌های تهویه دار بیگ بگ از پارچه پلی پروپیلن ساخته شده‌اند و امکان گردش مناسب هوا را فراهم می‌کنند. آن‌ها برای نگهداری و حمل مواد غذایی فاسد شدنی مانند سبزیجات و میوه‌ها مناسب هستند.

کیسه‌های بیگ بگ تهویه دار در مقابل کیسه‌های رسانا

کیسه‌های رسانا به منظور حمل مواد بسیار حساس هستند که می‌توانند تخلیه الکترواستاتیکی را در طی فرآیندهای بارگیری و تخلیه جمع آوری کنند. این کیسه‌ها قابل اتصال به زمین هستند، یعنی برای جلوگیری از انفجار و حوادث در محیط‌های خطرناک باید در تمام مراحل پر کردن و تخلیه زمین نگه داشته شوند. زمین زدن کیسه را از آتش گرفتن ایمن می‌کند. الگوهای شبکه روی کیسه آن را از طریق یک نقطه اتصال به زمین وصل می‌کند که آن را ایمن می‌کند.

  • کیسه‌های رسانا برای حمل پودرهای قابل اشتعال، مواد شیمیایی خطرناک و غیره استفاده می‌شود.
  • در جاهایی که اتصال زمین یا وجود ندارد یا آسیب دیده است نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
  • اگر این کیسه‌ها با احتیاط و احتیاط استفاده شوند بسیار ایمن هستند.
  • کیسه‌ها مطابق با استانداردهای ساخت خاصی طراحی شده‌اند که ذخیره و حمل و نقل ایمن محتویات قابل اشتعال را تضمین می‌کند. رعایت استانداردها نیز از شما در برابر حوادث محافظت می‌کند.

کیسه‌های بیگ بگ تهویه دار

کیسه‌های بیگ بگ تهویه دار

  • کیسه‌های محکم و مستحکمی با دریچه‌های هوا هستند که به گردش هوای خوب اجازه می‌دهد تا از پوسیدگی و آسیب به محتویات کیسه در اثر رطوبت و رطوبت جلوگیری کند.
  • آن‌ها راه حل‌های محبوب ذخیره‌سازی مواد غذایی و محصولات کشاورزی مانند محصولات تازه مزرعه و مصالح ساختمانی هستند. اینها باید در طول سفر حمل و نقل خشک و قابل تنفس بمانند تا زمانی که تخلیه و توزیع شوند.
  • این کیسه‌های بیگ بگ با دسته‌های گوشه‌ای برای چسبندگی و استحکام بیشتر مونتاژ می‌شوند.
  • قابل تنظیم هستند.
  • بار کار ایمن ممکن است بین ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲۰۰۰ کیلوگرم متغیر باشد.

تامین کننده کیسه‌های بیگ بگ تهویه دار و رسانا در ایران

کیسه الوند یکی از معتبرترین تولید کنندگان و تامین کنندگان کیسه‌های بیگ بگ تهویه دار و کیسه‌های رسانا در ایران است. البته در ابتدای شروع کار خود فقط فروش بیگ بگ در اصفهان را سرلوحه خود قرار داده بود اما توانست در گذشت زمان کوتاهی به سراسر ایران و برخی کشورهای همسایه محصولات خود را ارسال نمایید.

ما تعهد خود را برای رفع نیازهای بسته‌بندی صنایع مختلف و بازارهای مختلف با موفقیت نشان داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات کیسه‌های بیگ بگ ما می‌توانید وب سایت ما را کاوش کنید، یا می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تیم ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند!

استفاده از کیسه‌های بیگ بگ

یک راهنمای کوچک برای استفاده از کیسه‌های بیگ بگ

کیسه‌های بیگ بگ شاید راحت‌ترین گزینه شرکت شما برای ساده کردن کار با مقادیر بیشتر مواد خام و محصولات صنعتی باشد. این کیسه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای مقاومت در برابر سایش و ذخیره‌سازی سنگین مقاوم باشند، اما همچنین به دلیل کیفیت متمایز استفاده از چندین بار، طول عمر بیشتری نسبت به کیسه‌های کانتینری معمولی دارند.

کیسه‌های بیگ بگ به دلیل امکان استفاده مجدد و بازیافت، جایگزین‌های سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای سایر راه حل‌های ذخیره‌سازی هستند. با این حال، باید بدانید چه زمانی و چگونه از کیسه‌های بیگ بگ استفاده مجدد یا بازیافت کنید.

این وبلاگ یک راهنمای کاربر کوچک برای استفاده مجدد و بازیافت کیسه‌های بیگ بگ است.

نحوه دوخت بیگ بگ

چه زمانی از کیسه‌های بیگ بگ استفاده مجدد کنیم؟

کیسه‌های مدرن بیگ بگ از موادی ساخته شده‌اند که آن‌ها را برای استفاده مجدد مناسب می‌کند. با این حال، در اینجا به یاد داشته باشید که کیسه‌های یکبار مصرف دارای ضریب ایمنی (SF) ۵:۱ هستند، به این معنی که آن‌ها فقط یک بار قابل استفاده هستند و برای استفاده مجدد مناسب نیستند. کیسه‌های بیگ بگ شما باید با SF بالاتر ۶:۱ ساخته شود تا برای استفاده‌های متعدد مناسب در نظر گرفته شود.

چگونه از کیسه‌های بیگ بگ استفاده مجدد کنیم؟

متخصصان کیسه الوند راه‌های زیر را برای تمیز کردن کیسه‌های بیگ بگ توصیه می‌کند تا قابل استفاده مجدد باشد. این شامل:

  • خالی کردن کیسه
  • بررسی آسیب‌های داخلی و سایش به طوری که تغییر کاربری نتیجه معکوس نداشته باشد. کیسه‌هایی که با استانداردهای ایمنی مطابقت ندارند را رد کنید.
  • سپس، کیسه را از تمام مواد باقیمانده تمیز کنید. اگر کیسه دارای آستر است، آن را تعویض کنید.
  • کیسه‌های بیگ بگ را بازسازی کنید تا بتواند به روش اصلی و با کارایی بالا کار کند. در صورت لزوم تسمه‌های جامبوبگ، درپوش‌ها یا طناب‌های درپوش را تعویض کنید.
  • گزارشی از سوابق «استفاده مجدد» را نگه دارید تا دقیقا بدانید کیسه را چه زمانی دور انداخته و تعویض کنید.
  • آزمایش احتیاط ایمنی تصادفی روی کیسه‌ها انجام دهید تا آن‌ها را برای استفاده مجدد واجد شرایط کنید.

اگر در طی هر یک از فرآیندهای فوق مجبور به رد کیسه‌ها هستید، آن‌ها را بازیافت کنید.

کیسه‌های بیگ بگ چگونه بازیافت می‌شوند؟

از آنجایی که کیسه‌های بیگ بگ از پلی پروپیلن بکر ساخته شده اند، کاملا قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. تاسیسات بازیافت از روندی که در زیر توضیح داده شده است پیروی می‌کند:

  • جمع آوری کیسه‌ها و طبقه‌بندی آن‌ها به کیسه‌های بیگ بگ درجه ۱.۲، ۳ هستند. کیسه‌های ۱ تمیزترین و سفیدترین هستند، کیسه‌های ۲ به طور قابل توجهی کثیف هستند اما همچنان عمدتا سفید هستند و کیسه‌های ۳ کثیف‌ترین هستند.
  • مرحله بعدی شامل دسته‌بندی کیسه‌ها و تمیز کردن کامل آن‌ها از تمام مواد موجود در آن‌ها است.
  • سپس مرکز بازیافت از یک خردکن برای تبدیل کیسه‌ها به تکه‌های کوچکتر استفاده می‌کند.
  • سپس کیسه‌های خرد شده را بر اساس رنگ، اندازه و شکل جدا کرده و ناخالصی‌ها را از پلیمرها پاک می‌کنند.
  • در نهایت، آن‌ها پلیمرها را ذوب و دوباره ترکیب می‌کنند و آن‌ها را برای محصولات جدید استفاده می‌کنند.

کیسه بیگ بگ چیست

کیسه بیگ بگ چیست

کیسه بیگ بگ، جامبو، کیسه 1 تنی بزرگ، سوپر گونی، جامبو بگ یا جامبوبگ یک کیسه صنعتی ساخته شده از پارچه انعطاف‌پذیر است که برای نگهداری و حمل و نقل محصولات خشک و روان مانند ماسه، کود و… طراحی شده است.

بیگ بگ‌ها اغلب از رشته‌های بافته شده ضخیم پلی پروپیلن جهت دار ساخته می‌شوند، چه روکش دار یا بدون روکش، و معمولاً حدود ۱۱۴ تا ۱۲۲ سانتی متر قطر دارند و ارتفاع آن از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر متغیر است. ظرفیت آن معمولاً حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم یا ۲۲۰۰ پوند است، اما واحدهای بزرگتر می‌توانند حتی بیشتر را ذخیره کنند. یک کیسه بیگ بگ که برای حمل یک تن مواد طراحی شده است، خود فقط ۲.۳-۳.۲ کیلوگرم وزن دارد.

بیگ بگ و صادرات مواد فله

حمل و نقل و بارگیری بر روی پالت‌ها یا با بلند کردن آن از حلقه‌ها انجام می‌شود. کیسه‌ها با یک، دو یا چهار حلقه بالابر ساخته می‌شوند. کیسه تک حلقه برای عملیات یک نفره مناسب است زیرا نیازی به فرد دوم برای قرار دادن حلقه‌ها روی قلاب لودر نیست. تخلیه با یک دهانه مخصوص در قسمت پایین مانند دهانه تخلیه که چندین گزینه وجود دارد یا به سادگی باز کردن آن آسان می‌شود.

سایز استاندارد برخی موارد مصرفی بیگ بگ
طولعرضارتفاعتناژمواد مصرفی
90901151800 کیلوگرمشن
1001001151500 کیلوگرمبار سنگین (مثل سنگ)
95952001200 کیلوگرمبار سبک (کیسه های با ارتفاع بالا برای بارهای سبک مثل لباس، الیاف)
1101101201500 کیلوگرمبرای صادرات 8 بند و برای مصارف داخلی 4 بند (مواد مانند خرده سنگ یا سنگ آهن)

مشخصات بیگ بگ

اگرچه در مورد دقیقاً جایی که کیسه بیگ بگ برای اولین بار ساخته و مورد استفاده قرار گرفت، اختلاف نظر وجود دارد، اما مسلم است که از دهه ۱۹۴۰ برای اهداف بسته‌بندی مختلف استفاده شده است. این پیشروهای کیسه بیگ بگ همانطور که امروزه می‌شناسیم از لاستیک PVC ساخته شده و عموماً در صنعت لاستیک برای حمل و نقل کربن سیاه استفاده می‌شود تا به عنوان یک عامل تقویت کننده در انواع محصولات لاستیکی استفاده شود.

در دهه ۱۹۶۰، با توسعه پلی پروپیلن همراه با پیشرفت در بافندگی، کیسه بیگ بگ که امروزه آن‌ها را می‌شناسیم به وجود آمدند و به سرعت توسط طیف گسترده‌ای از شرکت‌های نفتی و شیمیایی برای ذخیره و حمل و نقل محصولات پودری و دانه‌ای استفاده شدند.

مشخصات بیگ بگ

خرید بیگ بگ ارزان

در خلال بحران نفتی در اواسط دهه ۱۹۷۰ بود که کیسه بیگ بگ برای انتقال مقادیر زیادی سیمان به خاورمیانه از سراسر اروپا برای گسترش سریع کشورهای تولیدکننده نفت، واقعاً وارد عمل شد. در اوج خود، بیش از ۵۰۰۰۰ تن سیمان به صورت هفتگی برای تغذیه برنامه عظیم ساختمان ارسال می‌شد.

فروش بیگ بگ ارزان

کیسه بیگ بگ مدرن سالانه رقم رو به رشدی بالغ بر ۲۵۰.۰۰۰، ۰۰۰ تن محصول را حمل می‌کند و برای جابجایی، ذخیره و انتقال محصولات به اندازه غلات به مواد شیمیایی پودری و آرد به خوراک دام استفاده می‌شود.

با ظرفیت حداکثر ۳ متر مکعب و قابلیت بارگیری از ۰.۵ تا ۲ تن. کیسه بیگ بگ بسیار مقرون به صرفه، به راحتی قابل بازیافت هستند. تقریباً برای هر گرانول، پودر، گلوله یا پولک با جریان آزاد. کیسه بیگ بگ همچنین برای نگهداری و فیلتر کردن محصولات سیال در حال توسعه هستند.

استفاده از کیسه‌های بیگ بگ برای سیل بند

تایلند از کیسه‌های بیگ بگ برای ایجاد دیوارهای موقت برای محافظت از مناطق در طول سیل سال ۲۰۱۱ تایلند استفاده کرد. دیوارهایی که با استفاده از کیسه‌های بزرگ تنی به جای کیسه‌های شنی کوچک‌تر ساخته می‌شدند، دیوار بزرگ کیسه بیگ بگ یا مانع بزرگ کیسه بیگ بگ نامیده می‌شدند.
در آمریکای شمالی، کیسه‌های بیگ بگ اغلب در پیشگیری از سیل نیز استفاده می‌شوند. یک کیسه ۱۸۵۰ کیلوگرمی (گیسه بیگ بگ برای این مقدار شن ۳ متر در ۳ متر و ارتفاع تقریباً ۴ متر) دارای قدرتی برابر ساختن یک دیوار جامد از شن، ۴۰۰ کیسه شن به اندازه معمولی در یک زمان است.

قیمت فروش بیگ بگ

تخلیه کیسه بیگ بگ به منظور پردازش محتویات آن باید در ایستگاهی که به طور خاص برای این منظور طراحی شده است انجام شود تا با مشکلات مختلف مربوط به جابجایی کیسه‌های بیگ بگ که می‌توانند بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشند، مقابله شود. این ایستگاه‌ها باید مجهز به جرثقیل برای بلند کردن بیگ بگ ها، قفس ایمنی برای جلوگیری از خطرات مربوط به سقوط، و سیستمی برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هنگام تخلیه باشند.

پس نوع ورودی، خروجی، گرم پارچه گونی استفاده شده و… همگی در تعیین قیمت فروش گونی جامبوبگ یا همان بیگ بگ موثر است.

قیمت خرید بیگ بگ

قبل از خرید کیسه بیگ بگ با کارشناسان این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین محصول مناسب برای صنعت خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان کیسه الوند لیست قیمت بیگ بگ را تهیه نمایید.

قیمت خرید بیگ بگ

تولید کننده کیسه بیگ بگ

کیسه الوند یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه تولید کیسه بیگ بگ در ایران است پس همکنون زمان ثبت سفارش فرا رسیده است.

مزیت کیسه‌های بیگ بگ

محبوبیت کیسه بیگ بگ از سالهای گذشته تا کنون به طور تصاعدی در حال افزایش است. کیسه‌های بزرگ یک راه حل ایده آل برای نگهداری و حمل و نقل موقت کالاهای فله خشک مانند پودر هستند. اما چه عوامل دیگری این کیسه بیگ بگ را بسیار عالی می‌کند؟ در ادامه ۵ مورد از مزایای کیسه بیگ بگ را برجسته می‌کنیم.

      1. باعث صرفه جویی در پول و فضا می‌شود…
        این یکی از ارزان‌ترین سیستم‌ها برای بسته‌بندی است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها می‌شود. نیازی به کیسه ثانویه نیست زیرا محصول قبلاً محفظه و محافظت شده است. این باعث صرفه جویی در فضای ذخیره‌سازی قابل استفاده می‌شود زیرا قابل رویت شدن است و به سختی حجم مخصوص به خود را دارد.
      2. زمان…!
        آیا می‌خواهید عملیات پر کردن و تخلیه را تسریع کنید؟ استفاده از کیسه بیگ بگ‌ها این امکان را فراهم می‌کند. به لطف ماشین‌ها و تکنیک‌های تخصصی سازگار با این نوع بسته‌بندی خاص، پر کردن و تخلیه را می‌توان نسبتاً سریع انجام داد.
      3. حمل و نقل و حمل و نقل را بهینه می‌کند
        بیگ بگ‌ها می‌توانند تا ۳۰۰ برابر وزن خود حمل کنند. علاوه بر این، کار با آن‌ها آسان است: کیسه بیگ بگ دارای حلقه‌های ارتفاعی یکپارچه هستند، بنابراین نیازی به استفاده از هیچ وسیله حمل و نقل یا جابجایی خارجی نیست، و از نیاز به استفاده از پالت یا نوع دیگری از واحد بارگیری جلوگیری می‌کند.
      4. بسیار متنوع
        البته مدل‌های استاندارد در کیسه‌های بزرگ وجود دارد، اما می‌توان یک کیسه بیگ بگ سفارشی برای یک محصول یا مشتری خاص نیز ساخت تا هرگونه نیاز بسته‌بندی خاص را پوشش دهد. کیسه بیگ بگ را می‌توان چاپ کرد، که نه تنها برای اهداف بازاریابی، بلکه برای اطلاعات مربوط به محصول یا دستورالعمل‌های جابجایی یا حمل و نقل عالی است.
      5. دوستدار محیط زیست است
        نه تنها استفاده از کیسه بیگ بگ ضروری است، بلکه دلایل بیشتری وجود دارد که چرا کیسه بیگ بگ بهترین هستند. کیسه‌های بزرگ قابل استفاده مجدد هستند و در بیشتر موارد مواد اولیه آن قابل بازیافت است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *