وبلاگ - آخرین اخبار
کیسه جامبوبگ مواد غذایی

کیسه جامبوبگ مواد غذایی

ریختن محصول در حین حمل و نقل یا آلودگی به دلیل بسته‌بندی نامناسب، نگرانی‌های حیاتی برای کسانی است که یک تجارت مواد غذایی را اداره می‌کنند. چنین اتفاقاتی می‌تواند بر ارقام درآمد و شهرت شرکت شما تأثیر منفی بگذارد. چگونه می‌توانید به اندازه کافی از بسته‌بندی محصولات غذایی خود در برابر میکروب‌ها یا آلودگی محافظت کنید؟ انتخاب کیسه جامبوبگ مواد غذایی پاسخ شماست.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

خرید جامبوبگ مواد غذایی

کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی ترجیح داده شده‌ترین انتخاب برای حمل و نقل عمده محصولات غذایی است. البته، مقررات ایجاب می‌کنند که بسته‌بندی مواد غذایی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا اطمینان حاصل شود که محصولات برای مصرف سالم می‌مانند. برای انتخابی درست، مشخصات کیسه جامبوبگ خود را به درستی ثبت کنید و در هنگام تحویل از تامین کننده تمامی مشخصات را چک کنید.

در اینجا یک راهنمای کوچک برای شما آورده شده است تا هنگام تهیه کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی که برای کسب و کار غذایی خود سفارش داده‌اید را چک کنید. برای خرید بیگ بگ از مرکز پخش عمده جامبوبگ در اصفهان با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید جامبوبگ مواد غذایی

طریقه ساخت کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی

کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند که برای دسته‌بندی‌های مختلف محصولات مناسب هستند. مشتریان می‌توانند از طرح‌های متعدد کیسه‌های جامبوبگ مانند بیگ بگ‌های U پنل، بیگ بگ‌های ۴ دسته، بیگ بگ ۲ دسته یا جامبوبگ ۸ دسته، Q بگ‌های دایره‌ای انتخاب کنند. محصولات غذایی با بافت‌ها و قوام‌های مختلف، نیازهای حمل و نقل متفاوتی دارند. مشتریان همچنین می‌توانند برای بسته‌بندی کالاهایی که نیاز به بسته‌بندی پودرهای ریز دارند یا نیاز به محافظت در برابر رطوبت دارند، بین لمینیت یا لاینر انتخاب کنند. انتخاب درست کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی برای محصول خود را قبل از خرید با دقت بررسی کنید که انتخابی درست از نظر کیفیت و حجم داشته باشید.

ورودی و خروجی کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی

شما باید مکانیسم‌های مناسب ورودی و خروجی کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی را برای پر شدن و تخلیه روان محصول خود حسابی در نظر بگیرید. در حالی که برخی از محصولات برای بارگیری نیاز به دهانه دارند، برخی دیگر ممکن است به یک دهانه با قسمت بالایی مخروطی نیاز داشته باشند. یکی دیگر ممکن است برای بارگیری آسان نیاز به یک روکش باز داشته باشد. برای تخلیه، قبل از اینکه این ویژگی‌ها را با سازنده کیسه جامبوبگ مواد غذایی خود نهایی کنید، بهترین روش تخلیه محتویات را از بیگ بگ در نظر بگیرید. برخی از گزینه‌های رایج برای تخلیه عبارتند از: دهانه قیف، دهانه با لیفه، درب صندوقی.

ورودی و خروجی کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی

جامبوبگ بهداشتی یا مواد خوراكی

محصولات غذایی مانند محصولات مزرعه تازه، ممکن است به کیسه‌های حجیم با قابلیت تنفس اضافی نیاز داشته باشند. سایر محصولات مانند آرد یا نمک ممکن است برای جلوگیری از هدر رفتن به دلیل نفوذ رطوبت به سد محافظ کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی چند لایه نیاز داشته باشند. علاوه بر این، مواد غذایی خود را با یک لایه محافظ اضافی به عنوان آستر از نشت یا آلودگی در امان نگه دارید. همچنین می‌توانید برای جلوگیری از آسیب دیدن محصولات ظریف، درزهای کیسه‌های حجیم را به سمت بیرون برگردانید. بهترین بسته‌بندی جامبوبگ را در نظر بگیرید تا محصولات خود را در فضای اصلاح شده‌ای که در بسته ایجاد شده است ایمن و تازه نگه دارید.

محصولی که قصد دارید در کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی استفاده کنید، شامل این ویژگی‌های طراحی و موارد دیگر برای یک راه حل بسته‌بندی به اندازه کافی سفارشی شده است. این جنبه‌های طراحی تخصصی کیسه جامبوبگ با درجه مواد غذایی و موارد دیگر در فروشگاه کیسه الوند که دارنده یک خط تولید جامبوبگ و تامین‌کننده معتبر کیسه‌های بیگ بگ برای مشاغل در سراسر جهان در دسترس هستند. هدف اصلی این برند فروش عمده کیسه جامبوبگ برای هر کسب و کار در سراسر دنیا است. برای راهنمایی تخصصی برای بهترین خرید کیسه جامبوبگ برای محصولات غذایی خود، همین امروز با ما تماس بگیرید!

آنچه باید در مورد مقررات کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی بدانید

جامبوبگ ها، همچنین با عنوان کیسه‌های بزرگ تنی یا بیگ بگ نیز شناخته می‌شوند،(برای آشنایی بیشتر با کیسه های بزرگ تنی مقاله بیگ بگ چیست یا جامبوبگ چیست را مطالعه بفرمایید) به طور گسترده توسط مشاغل مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هر جامبوبگ برای رسیدگی به نیازهای سخت و ایمنی صنعت ساخته نشده است.

اقدامات کیفی سختگیرانه برای اطمینان از تحقق هدف ایمنی و بهداشت مواد غذایی در کل زنجیره تامین از تولیدکنندگان گرفته تا واحدهای فرآوری تا مصرف کنندگان نهایی، ضروری است.

آژانس‌های اجرایی پیشرو که مدار نظارتی جهانی برای ایمنی مواد غذایی را کنترل می‌کنند عبارتند از: کمیسیون مقررات مواد غذایی (Codex Alimentarius Commission)، سازمان غذا و دارو، نقطه کنترل بحرانی تجزیه و تحلیل خطر (HACCP)، سازمان استانداردسازی بین المللی (ISO ۲۲۰۰۰) و ابتکار جهانی ایمنی غذا (GFSI)، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (FAO).

اگر به دنبال خرید کیسه جامبوبگ مخصوص مواد غذایی هستید، باید از دستورالعمل‌های نظارتی اعمال شده توسط این آژانس‌ها آگاه باشید.

مقررات کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی

قوانین بسته‌بندی مواد غذایی در کیسه جامبوبگ

اقدامات ایمنی کافی برای حفظ یک محیط اتاق تمیز برای تولید کیسه جامبوبگ مخصوص مواد غذایی ضروری است. این اقدامات عبارتند از:

  • نصب تهویه مناسب در محل
  • اقدامات مناسب کنترل آفات را انجام دهید
  • سیستم تشخیص فلز
  • برش اولتراسونیک مواد
  • بازرسی میز سبک برای از بین بردن احتمال آلودگی
  • جاروبرقی یا تمیز کردن هوا
  • کمد لباس مناسب برای پرسنل
  • تمرکز بر حفظ بهداشت پرسنل
  • اجرای برنامه HACCP
  • ثبت سوابق مناسب برای تشخیص ناهنجاری‌ها
  • گواهینامه‌های کیفیت

استانداردهای جهانی غذا تلاش می‌کند تا بهترین شیوه‌های جهانی در حمل و نقل و تولید مواد غذایی را ساده کند.

خرید جامبوبگ ماده غذایی

قانون ایمنی مواد غذایی

قوانین ایمنی مواد غذایی شامل کنترل‌های پیشگیرانه برای غذای انسان و غذای حیوانات است که در سال ۱۳۹۴ اجرا شد. این قوانین تولیدکنندگان بسته‌بندی را برای کنترل کیفیت در مقابل مشتریان خود مسئول می‌سازد. علاوه بر این، اینها همچنین پیشنهاد می‌کنند که تأیید تأمین‌کننده خارجی را اجباری کنند تا اطمینان حاصل شود که بسته‌بندی مواد غذایی حاوی هیچ آلرژن ناشناس نیست.

کیسه الوند که یکی از تولیدکنندگان پیشرو کیسه جامبوبگ مواد غذایی است، گواهینامه‌های ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO ۱۴۰۰۰:۲۰۱۵، ISO ۴۵۰۰۰:۲۰۱۸ و BRC-ISSUE VI را برای تولید بیگ بگ‌هایی که برای حمل محصولات غذایی ایمن هستند، به درستی دریافت کرده است. به لطف امکانات تولید کاملاً سازگار ما که توسط متخصصان با تجربه مدیریت می‌شود، ما یک تولید کننده معتبر و قابل اعتماد کیسه جامبوبگ درجه مواد غذایی هستیم که می‌توانید به آن اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و شیوه‌های تولید ما با ما تماس بگیرید.

کیسه جامبوبگ گندم، حبوبات یا غلات

با افزایش جمعیت و افزایش مصرف گندم، سیلوهای ذخیره گندم، جو یا برنج نیز رو به رشد است. با افزایش تقاضا، نیاز به بسته‌بندی کارآمد، بادوام و اقتصادی نیز در این صنعت افزایش یافته است. برای مواد غذایی بهتر است از جامبوبگ های صنعتی استفاده نمایید که الوند یکی از بهترین تولید کنندگان بیگ بگ صنعتی در ایران است.

کیسه‌های بزرگ تنی که با نام‌های جامبو بگ، بیگ بگ یا جمبو بگ نیز شناخته می‌شوند، به عنوان راه حل بسته‌بندی کاملی، ظاهر شده‌اند که تمام این مواد را در خود می‌توانند حمل کنند. به این ترتیب، کسب‌وکارهایی که با یکی از محصولات حبوبات یا غلات سر و کار دارند به کیسه‌های جامبوبگ پلی پروپیلن بافته شده روی می‌آورند تا جو یا گندم، برنج یا حبوبات خود را به کارخانه‌های بسته‌بندی یا آسیاب‌ها منتقل کنند. بگذارید ببینیم چرا؟

کیسه جامبوبگ گندم، حبوبات یا غلات

جامبوبگ آرد

بازار رقابتی غلات یا حبوبات نیازمند کنترل کیفی دقیق غلات از مزرعه تا کارخانه است. این فقط در مورد درست کردن فرآیند بسته‌بندی نیست. بسته‌بندی نقش مهمی در حفظ کیفیت محصول نهایی مطابق انتظارات بازار دارد. این شامل استفاده از محلول‌های بسته‌بندی مواد غذایی برای جلوگیری از آلودگی در حین نگهداری یا حمل و نقل و در عین حال حفظ طعم، عطر، رنگ و مهمتر از همه، کیفیت است.

کیسه‌های جامبو که از پلی پروپیلن ساخته شده در یک واحد تولید بهداشتی تایید شده با رعایت استانداردهای سختگیرانه ساخته شده اند، کیفیت مناسب غذایی در نظر گرفته می‌شوند. از این رو، کیسه جامبوبگ مواد غذایی گواهی شده ایمن برای مواد غذایی راه حل مناسبی برای بسته‌بندی و جابجایی محصولات شما هستند.

کیسه جامبوبگ مواد غذایی مقرون به صرفه

کیسه جامبوبگ مواد غذایی کمترین نسبت وزن بسته به محصول را ارائه می‌دهند، به این معنی که وزن بسته‌های خالی نسبت به حجمی که در نهایت حمل می‌کنند ناچیز است. علاوه بر این، بسته‌های خالی به حداقل فضای ذخیره‌سازی نیاز دارند.

جامبوبگ‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حجم زیادی را در خود جای دهند، بنابراین هزینه بسته‌بندی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

مثلا کیسه جامبوبگ ۱ تنی، یا کیسه جامبوبگ ۱.۵ تنی یا جامبوبگ ۲ تنی کلا هر کیسه خالی شاید ۲ تا ۳ کیلو وزن داشته باشد و ۱۰۰۰ تا از آن در یک خاور کوچک جا می‌شود. کیسه‌های جامبوی پر شده به راحتی روی هم چیده می‌شوند و بنابراین فضای محدودی را برای نگهداری و حمل و نقل نیز اشغال می‌کنند و آن‌ها را به انتخابی مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

قابل تنظیم

مشتریان شما ممکن است محصولات غذایی را به اشکال مختلف درخواست کنند: غلات تر، غلات خشک شده در دماهای مختلف، یا پودر غلات و حبوبات. بسته‌بندی شما برای هر شکل از موادغذایی باید شکل متفاوت و اندازه جامبوبگ برای هر ماده غذایی نیز باید متفاوت باشد تا ترکیب منحصر به فرد خود را حفظ کند. جامبو بگ‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بسته‌بندی خود را مطابق با نیازهای خاص با نرخ‌های اقتصادی سفارشی کنید و آن‌ها را به راحت‌ترین گزینه بسته‌بندی تبدیل می‌کنند.

جامبوبگ برای هر ماده غذایی

چاپ بر روی کیسه جامبوبگ مواد غذایی

جامبوبگ‌ها سطح قابل چاپ گسترده‌ای را ارائه می‌دهند که برای برندسازی به وضوح قابل مشاهده است. می‌توانید از تامین کنندگان کیسه‌های جامبو خود بخواهید تا جزئیات شرکت و محصول شما را به صورت سفارشی روی سطح بیگ بگ چاپ کنند. به این ترتیب، می‌توانید از فضای ارزشمند برندینگ برای ارتقای محصول استفاده کنید و از طریق بسته‌بندی خود به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید.

آیا شما صاحب یک کسب و کار مربوط با مواد غذایی هستید؟ آیا به دنبال راه حل بسته‌بندی جدید برای محصولات غذایی خود هستید؟ به کارشناسان کیسه الوند که مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان است، اجازه دهید تا شما را وارد دنیای کیسه جامبوبگ مواد غذایی با کیفیت بالا کنند که می‌تواند تمام نگرانی‌های بسته‌بندی شما را کاهش دهد.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *