وبلاگ - آخرین اخبار
فروش بیگ بگ در اصفهان

فروش بیگ بگ در اصفهان

آیا برای حمل و نقل یا نگهداری محصولات خود به جامبو بگ نیاز دارید؟ قبل از اینکه جامبوبگ خود را به مراکز فروش بیگ بگ در اصفهان سفارش دهید، ابتدا باید شش نکته زیر را در نظر بگیرید.

جامبو بگ‌ها با نام‌های جامبوبگ، جمبو، بیگ بگ، کیوبگ و غیره نیز شناخته می‌شوند. کیفیت کیسه نیز با توجه به نیاز کاربر متفاوت است. انتخاب نوع و کیفیت کیسه‌های تنی برای تجارت خود دشوار است. برای انتخاب جامبو بگ‌های مناسب برای نگهداری و حمل و نقل محصولات خود، ۶ نکته زیر به شما کمک می‌کند.
قبل از انتخاب کیسه‌ها باید اندازه، ظرفیت باربری، مواد اولیه استفاده شده، انواع، مدل‌های موجود و مناطق استفاده خاص آن‌ها را در نظر بگیرید.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

1. اندازه جامبو بگ‌ها

کیسه جامبو با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. اندازه متوسط ​​جامبو بگ معمولاً ۹۰ تا ۲۰۰ سانتی متر ارتفاع و ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر عرض دارد. شما می‌توانید یک کیسه جامبو با اندازه سفارشی با توجه به نیاز مشخص شده خود تهیه کنید. وزن کلی یک جامبو بگ حدود 1.36 کیلوگرم تا 2.72 کیلوگرم است و می‌تواند یک تا چند تن مواد را حمل کند. اگر پاسخ سوال جامبوبگ چیست؟ یا بیگ بگ چیست؟ هنوز یافت نشده است توصیه می کنم بر روی لینک کلیک کنید و مطلب مربوط به آن را مطالعه نمایید.

باز هم، اینها با توجه به هدف از طریق چندین سفارشی‌سازی متفاوت هستند. حتی اندازه استاندارد جامبو بگ وجود ندارد. محبوب‌ترین اندازه کیسه بیگ بگ، نوع یک تنی آن است که ۹۰X۹۰X۹۰ سانتی متر است. کیسه الوند یکی از تولید کنندگان کیسه بیگ بگ در ایران است. تمامی سایزها و حجم‌های ممکن جامبو بگ را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

به سختی می‌توان اندازه جامبو بگ‌ها را بدون نگاه عملی به آن‌ها تصور کرد. یک کیسه پر از مواد که روی یک پالت با اندازه استاندارد قرار می‌گیرد، تقریباً ارتفاع یک فرد با قد متوسط ​​از کمر تا سینه است. برای مشاهده کیسه‌های یک تنی کیسه الوند بر روی لینک کلیک نمایید.

فروش کیسه جامبوبگ در اصفهان

2. انواع جامبو بگ

جامبو بگ‌ها در اشکال مختلف مانند دایره ای، U-panel، چهار پانل، بافل و غیره موجود هستند.

  • کیسه دایره ای؛ برای ساخت این نوع کیسه از پارچه‌های لوله‌ای بافته شده استفاده می‌شود. پارچه لوله‌ای به صورت لوله‌ای تولید می‌شود و نیازی به درز جانبی ندارد. این نوع کیسه نمی‌تواند شکل خود را در حین نگه داشتن مواد در آن حفظ کند. هنگامی که محصولات در آن‌ها بارگیری می‌شود، بسته به نوع ماده، ظاهر آن تغییر می‌کند. شما می‌توانید آن را با یک گوجه فرنگی بزرگ در صورت بارگیری کامل مقایسه کنید.
  • کیسه U-panel; این بهتر از کیسه‌های دایره‌ای شکل است. دو پانل بافته شده U شکل به هم متصل شده‌اند تا این نوع از کیسه جامبوبگ را بسازند. می‌تواند شکل مکعب خود را بسیار بهتر از کیسه‌های دایره‌ای در هنگام بارگیری نگه دارد.
  • کیسه چهار پنل؛ کیسه چهار پانل گزینه استاندارد برای به دست آوردن شکل مربع در هنگام بارگیری با مواد است. چهار تکه پارچه PP بافته شده به هم متصل شده‌اند تا کناره‌های ظرف را بسازند. از یک پانل مربع شکل مجزا برای ساخت ته کیسه‌ها استفاده می‌شود.
  • کیسه بافل؛ اگر بسته‌بندی مکعبی شکل مورد نیاز است، این مناسب‌ترین گزینه است. در اینجا چهار بافل اضافی در چهار طرف کیسه‌ها دوخته شده است. بنابراین، می‌تواند شکل مکعب را بدون توجه به نوع مواد بارگذاری شده در آن حفظ کند.

Selling BigBag Isfahan 4

3. ظرفیت باربری جامبو بگ‌ها

ظرفیت جامبو بگ‌ها نشان می‌دهد که چقدر مواد را می‌توانند در خود جای دهند و حمل کنند. جامبو بگ‌ها در ارائه بالاترین محصول نسبت به وزن بسته‌بندی نسبت به سایر ظروف بسته‌بندی برتری دارند. ظرفیت اغلب به صورت تن توصیف می‌شود. شما می‌توانید حجم یک کیسه را با ضرب طول، عرض و ارتفاع محاسبه کنید. با این حال، برآمدگی نیز باید در هنگام محاسبه اندازه کیسه‌ها در نظر گرفته شود. وقتی کیسه‌ها را پر از مواد می‌کنید، به دلیل بار زیاد مواد، کشیده می‌شود. در نتیجه افزایش ظرفیت. به همین دلیل است که سازندگان کمی بیشتر به عنوان ظرفیت کیسه تبلیغ می‌کنند.

در مورد ظرفیت وزن جامبو بگ‌ها چطور؟ نوع موادی که می‌خواهید با کیسه‌ها حمل کنید نیز یک عامل مهم است. یک ماده سنگین وزن باید بر دامنه حجمی کیسه‌ها تأثیر بگذارد. اگر مواد با چگالی کم را بارگیری می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را بارگیری کنید، و اگر مواد با چگالی بالا حمل می‌کنید، باید آن‌ها را کم پر کنید. اگر به دنبال خرید کیسه جامبوبگ از مرکز تولید و فروش کیسه جامبو بگ با قیمت ارزان با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

محصولات جامبوبگ کیسه الوند

4. مواد مورد استفاده برای ساخت جامبو بگ

کیسه‌های جامبو از پارچه پلاستیکی بافته شده تولید می‌شوند. ماده اولیه آن پارچه بافته شده یک ماده ترموپلاستیک نرم به نام پلی پروپیلن است. برای محافظت بهتر و دوام بیشتر، گاهی اوقات از PVC و یا لایه پلاستیک استفاده کنید. کیسه جامبوی بازسازی شده امروزه گزینه خوبی برای انتخاب یکی از نمونه‌های معمولی است. آن‌ها مقرون به صرفه، بادوام، سبک وزن و همچنین محکم هستند. جامبو بگ‌های بازسازی شده سازگار با محیط زیست هستند. این کیسه‌ها زباله‌های پلاستیکی را به حداقل می‌رساند و به کره ما کمک می‌کند تا آرام و بارور بماند.

Selling BigBag Isfahan 3

5. سبک موجود/ مدل‌های جامبو بگ

جامبو بگ‌ها در سبک‌های مختلف برای استفاده خاص موجود هستند. بیشترین مصرف کنندگان جامبوبگ در اصفهان خرید جامبوبگ قیر است که بیشترین طرفدار را در ایران دارد. جامبو بگ‌ها را می‌توان بر اساس گزینه‌های مختلف بلند کردن، گزینه‌های پر کردن و گزینه‌های تخلیه طبقه‌بندی کرد.

گزینه بلند کردن:

گزینه بلند کردن جامبو بگ‌ها می‌تواند یکی از چهار مورد زیر باشد.
دو دسته؛ دارای دو حلقه در هر طرف کیسه برای حمل است
چهار دسته؛ برای حمل و نقل طولانی مناسب است و دارای چسبندگی و پشتیبانی اضافی است.
هشت دسته؛ این شامل دو آستین است. برای حمل ایمن‌تر می‌توان وسایل حمل را در این آستین‌ها قرار داد.

سایز استاندارد برخی موارد مصرفی بیگ بگ
طولعرضارتفاعتناژمواد مصرفی
90901151800 کیلوگرمشن
1001001151500 کیلوگرمبار سنگین (مثل سنگ)
95952001200 کیلوگرمبار سبک (کیسه های با ارتفاع بالا برای بارهای سبک مثل لباس، الیاف)
1101101201500 کیلوگرمبرای صادرات 8 بند و برای مصارف داخلی 4 بند (مواد مانند خرده سنگ یا سنگ آهن)

گزینه ورودی:

تمام بالا باز؛ قسمت بالایی کاملا باز است
ورودی دهانه؛ یک دهانه بالا وصل شده است تا مواد پودری و گرانول بدون زحمت بارگیری شوند.
ورودی لیفه؛ این گزینه برای پر کردن مواد حساس مناسب است.
ورودی دافل؛ این گزینه نسخه اصلاح شده فرم باز کامل است. از قرار گرفتن ناخواسته کالا در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند.

Selling BigBag Isfahan 5

گزینه تخلیه:

از آنجایی که جامبو بگ‌ها سنگین هستند و تخلیه مواد از آن‌ها نیز سخت است. جامبو بگ‌ها با گزینه‌های تخلیه مناسب نیز موجود هستند.
کف ساده: بدون گزینه تخلیه از پایین
دهانه تخلیه: دهانه‌ای که در پایین کیسه‌ها قرار داده می‌شود را می‌توان در صورت نیاز بسته یا باز کرد.
خروجی قیف: گزینه تخلیه قیف، مناسب برای مواد پودری.

6. جایی که جامبو بگ استفاده می‌کند

جامبو بگ‌ها در بخش‌های مختلفی استفاده می‌شوند که شامل موارد زیر می‌شود، اما به آن‌ها محدود نمی‌شود.
Selling BigBag Isfahan 2

کیسه جامبوبگ کشاورزی:

​​کیسه‌های جامبو برای حمل غلات، خوراک، بذر و سایر کالاهای کشاورزی با مناسب بودن گزینه‌های ذخیره‌سازی و نگهداری استفاده می‌شود. کیسه‌های بافته شده از کیسه‌های غذایی برای حمل و نقل محصولات مصرفی انسان و حیوان مناسب هستند.

کیسه جامبوبگ ساخت و ساز:

سیمان، شن و ماسه، آجر، الوار، شن و یک تن دیگر از مصالح ساختمانی اغلب به نگهداری طولانی مدت یا حمل و نقل طولانی مدت نیاز دارند و در اینجا کیسه‌های جامبو با قابلیت اطمینان و اطمینان نقش خود را ایفا می‌کنند.

کیسه جامبوبگ فرآوری مواد غذایی:

جامبو بگ‌ها به طور گسترده‌ای در صنایع فرآوری مواد غذایی برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی و مواد خام مورد استفاده قرار می‌گیرند که به عنوان جامبو بگ با امکاناتی مانند بدون مواد شیمیایی و مواد غذایی در دسترس هستند.

کیسه جامبوبگ معدن:

برای حمل و نقل مواد با ارزش از معدن به صنعت فرآوری، هیچ چیز دیگری جز جامبو بگ‌ها این وظیفه را به خوبی انجام نمی‌دهد. این امکان بارگذاری بیش از حد، حمل و نقل ایمن بدون پارگی، جابجایی راحت و موارد دیگر را فراهم می‌کند.
Selling BigBag Isfahan 1

کیسه جامبوبگ داروسازی:

خط تولید جامبوبگ‌ها همچنین تولیدات بسیار خوبی برای حمل و نگهداری محصولات دارویی دارند زیرا این کیسه‌ها در تجهیزات بدون مواد شیمیایی موجود هستند. برای سفارش بسته بندی جامبوبگ به پخش عمده انواع کیسه جامبو بگ در اصفهان با کیسه الوند تماس بگیرید.
کیسه‌های جامبو برای دریافت نیاز دقیق ذخیره‌سازی و حمل و نقل محصولات حساس بیشتر سفارشی می‌شوند. به همین دلیل است که مشخصات جامبو بگ‌ها به صورت دقیق توسط کارشناسان ما ثبت می‌شوند و آنها با امکاناتی مانند پوشش بیرونی یا داخلی، لایه داخلی اضافی، ضد هوا، اتلاف کننده، تهویه، رسانا و غیره نیز در دسترس هستند. برای خرید عمده کیسه جامبوبگ ابتدا مقاله را مطالعه نمایید و سپس از طرق زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید:

شماره تماس 0913 22 37 255
واتساپ 0913 22 37 255
اینستاگرام kiseh_alvand
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *