وبلاگ - آخرین اخبار
wholesale distribution jumbobags Isfahan

پخش عمده انواع کیسه جامبو بگ در اصفهان

پخش عمده انواع کیسه جامبو بگ در اصفهان در بسیاری از صنایع بسیار مفید است زیرا با خرید عمده کیسه جامبوبگ قیمت آن مقرون به صرفه‌تر می‌شود. با این حال، سفارش مداوم کیسه‌های نو، می‌تواند پرهزینه باشد. یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر که بر دوام یا کارایی عملیات شما تأثیری نمی‌گذارد، سفارش کیسه‌های دست دوم است.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

خرید کیسه جامبوبگ در اصفهان و یزد زیر قیمت بازار

با ثبت سفارش آنلاین، بسته بندی‌های جامبوبگ نو در اصفهان و سراسر ایران را از ما بخرید. در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید. پرسنل خدمات مشتریان آگاه ما آماده هستند تا به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

سبک‌های مختلف کیسه‌های جامبوبگ

در حالی که همه کیسه‌های جامبوبگ دارای طراحی اولیه یکسانی هستند، چند ویژگی وجود دارد که می‌توانید با تغییر آن کیسه جامبو بگ مورد نیاز کسب و کار خود را سفارش دهید. به عنوان مثال، یک نوع از کیسه‌های بیگ بگ ممکن است دارای بافل‌هایی باشد که هنگام پر شدن، اندازه اصلی خود را بهتر حفظ می‌کند. این همچنین به شما این امکان را می‌دهد که کیسه‌های انبوه را روی هم بچینید و فضای ارزشمند کف را در عملیات خود ذخیره کنید.

نوع دیگری از کیسه‌های حجیم جمبو روی دوفل بدون بافل ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد ظرفیت مکعب بیشتری با اندازه داشته باشید. کیسه‌های بدون حفره محتویات داخل آن را محدود نمی‌کنند که برای پر کردن کیسه‌های مشتری با مواد حجیم‌تر ایده‌آل است. مهم نیست که به دنبال چه نوع کیسه‌ای هستید، ما خوشحال می‌شویم که تامین‌کننده مورد اعتماد شما باشیم.

پخش عمده انواع کیسه جامبو بگ در اصفهان

فروش جامبو بگ در اصفهان

راه حل های بسته بندی عالی ارائه شده توسط کیسه های جامبوی پیشرو موجود در کیسه الوند پیدا کنید. این کیسه های جامبو با ویژگی های غیرقابل مقایسه ای عرضه می شوند که آنها را بسیار مقرون به صرفه می کند. آنها در یک مجموعه جامع شامل فروش کیسه های جامبو با اندازه ها، رنگ ها و مواد مختلف موجود هستند که اطمینان حاصل می کند که هر خریدار بسته به نیاز خود، مناسب ترین مورد را دریافت می کند.

مواد مورد استفاده برای ساخت این کیسه های جامبو به طرز باورنکردنی قوی است که باعث می شود آنها قوی و قادر به حمل محصولات بسیار سنگین باشند. این مواد از نظر شیمیایی نیز بی اثر هستند. این ویژگی باعث می شود که کیسه های جامبو با بسیاری از مواد سازگار باشند و در بسته بندی و حمل و نقل انواع محصولات بدون ایجاد تخریب مفید هستند. کیسه های جامبوی فروش قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر هستند. این ویژگی آنها را برای بسیاری از افراد ایده آل می کند زیرا خطر آلودگی کمی دارند.

فروش جامبو بگ در اصفهان

کیسه جامبو بگ در اصفهان

در کیسه الوند بیگ بگ ها دارای سطوحی مناسب برای چاپ برای برندسازی هستند. (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه کیسه بیگ بگ چیست مقاله مرتبط با آن را مطالعه نمایید) شما می توانید برای فروش کیسه های جامبو با چاپ و لوگوی خاص سفارش دهید، به خصوص زمانی که سفارش های بزرگ انجام می دهید. آنها با گنجاندن دسته های خلاقانه، راحتی باورنکردنی را هنگام حمل بار به ارمغان می آورند. این محصولات منحصر به فرد به راحتی تا می شوند، بنابراین، در صورت خالی بودن، به فضاهای کوچکی برای ذخیره سازی نیاز دارند. این کیسه های جامبو بگ از خاصیت ضد آب پشتیبانی می کنند که به اقلام ذخیره شده در آنها اجازه می دهد تا در برابر رطوبت و سایر عوامل خارجی از ظرفیت ذخیره سازی بهینه محافظت شوند.

امروز در قسمت کیسه جامبو بگ کیسه الوند گردش کنید و گزینه های جذاب فروش کیسه های بزرگ تنی مورد نیاز خود را پیدا کنید. بسته بندی خود را با مواد درجه یک بدون پرداخت هزینه بیش از حد تقویت کنید. اگر کسب‌وکاری دارید و مصمم به خرید آن‌ها به تعداد زیاد هستید، از معاملات مناسب برای فروش عمده‌فروشان و تامین‌کنندگان کیف جامبو استفاده کنید و سودآوری خود را افزایش دهید.

کیسه جامبو بگ در اصفهان

کیفیت، اطمینان و استحکام از مشخصه‌های کیسه‌های الوند

همه کیسه‌های ما، از جمله کیسه‌های جامبوبگ که به صورت عمده ارائه می‌شوند، از استانداردهای بالای کیفیت پیروی می‌کنند. ما می‌دانیم که مشتریانی مانند شما به قابلیت اطمینان و استحکام هر کیسه سنگین تنی اهمیت می‌دهید تا کار شما را مؤثرتر، ایمن‌تر و مقرون به صرفه کنند. به همین دلیل است که ما فقط کیسه‌هایی را ارائه می‌دهیم که قبلاً حتما مورد آزمایش قرار گرفته است.

علاوه بر این که کیسه‌ها در اولین مرحله تولید آزمایش می‌شوند، کارشناسان ما در هر مرحله از خط تولید کیسه جامبوبگی که مشتری سفارش می‌دهد، می‌ایستند. هدف ما این است که همه اقلام از نظر تمیزی، ساخت و ساز و دوام با استانداردهای صنعت مطابقت داشته باشند یا از آن‌ها فراتر رود و مشخصات کیسه جامبوبگ شما دقیق و درست باشد. اگر از کیسه‌های بزرگ تنی که از سایر تامین کنندگان دریافت کرده‌اید ناامید شده اید، وقت آن است که ما را امتحان کنید.

با استفاده از کیسه جامبوبگ در پول خود صرفه‌جویی کنید

پول یک کالای محدود است و کسب و کار شما باید تا جایی که می‌توانید پول در بانک نگه دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید پول خود را پس‌انداز کنید این است که از تامین کننده‌ای کیسه تهیه کنید که به نسبت دیگر تولید کنندگان قیمت پایین‌تری را ارائه دهند که کیسه الوند یکی از همین تولید کنندگان است.

وسایل خود را در کیسه‌های جامبوبگ درجه یک حمل کنید

تمام کیسه‌های جامبوبگ الوند با رویه دافل برای سهولت حمل و نقل ساخته شده اند. ما اطمینان داده‌ایم که آن‌ها حاوی قوی‌ترین پلاستیک‌های بافته شده هستند تا حرکت از یک مکان به مکان دیگر را تجربه‌ای «بدون غافلگیری» کنند. شما و کارگرانتان برای انجام کار به کیسه‌های با استحکام بالا نیازمند هستید. اجازه دهید ما نیز بخشی از پروژه‌های موفق شما باشیم.

پخش عمده انواع کیسه جامبوبگ در اصفهان

پخش عمده کیسه‌های جامبوبگ

اگر به عنوان یک مدیر تجاری سعی در صرفه جویی در هزینه دارید، دانستن اینکه کجا می‌توانید مطمئن‌ترین قیمت خرید کیسه‌های بیگ بگ صنعتی را پیدا کنید ضروری است. می‌توانید کیسه‌های جامبو بگ با ویژگی‌های منحصر به فرد شده ما را خریداری کنید که از نظر دوام در رتبه اول قرار دارند. ما کیسه‌های خود را از پلاستیک بافته شده قوی می‌سازیم که همه محصولات شیمیایی، معدنی، دارویی، مواد غذایی، خاک، چوب، تکه فلزات و… را نگه می‌دارد. شما می‌توانید با انتخاب ما به عنوان تولید کننده کیسه جامبوبگ عمده خود احساس خوبی داشته باشید.

امروز سفارش خود را برای خرید کیسه‌های جمبو در اصفهان و همه شهرهای ایران ثبت کنید. آیا در طول راه سوالی دارید؟ فقط با پرسنل خدمات مشتریان ما برای پاسخ‌های سریع و آگاه تماس بگیرید.

پخش عمده جامبوبگ در اصفهان

کیسه‌های جامبوبگ رویه باز تهویه دار

آیا محصول شما برای تنفس بهتر به تهویه بیشتری در کیسه‌های حجیم نیاز دارد؟ کیسه‌های تهویه‌دار ما حداکثر قابلیت تنفس را فراهم می‌کنند و به کالاهای شما اجازه می‌دهند در بسته‌بندی مناسب نگهداری شوند.

کیسه‌های حمل و نقل تهویه‌شده ما دارای نوارهای تهویه‌شده یا پارچه مشبک هستند که جریان هوای برتر را افزایش می‌دهند. ویژگی سقف باز اجازه می‌دهد تا در طول فرآیند پر کردن کیسه‌های شما به راحتی دسترسی داشته باشید. این طرح برای حمل و نقل سیب زمینی، پیاز، مواد خوراکی یا هر محصول دیگری که نیاز به تنفس دارد ایده آل است.

کیسه های جامبوبگ الوند

کیسه جامبوبگ یک تنی (1 تنی)
کیسه جامبوبگ یک و نیم تنی (5.1 تنی)
کیسه جامبوبگ دو تنی (2 تنی)
کیسه جامبوبگ دو دسته یا بند (2 پنل)
کیسه جامبوبگ چھار بند (4 پنل)
کیسه جامبوبگ ھشت دسته، بند (8 پنل)

صرفه جویی و کاهش هزینه‌های خود با استفاده از کیسه‌های جامبوبگ

کیسه‌های بزرگ تنی استفاده شده روی باز یک راه عالی برای کاهش هزینه کلی عملیات شما بدون افت کیفیت هستند. به‌جای خرید کیسه‌ها به صورت تکی یا تعداد پایین، می‌توانید کیسه‌های جامبوبگ را به صورت عمده تهیه کنید که از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. حتی این کیسه‌ها را می‌توانید به صورت چندین بار استفاده کنید. این روشی هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه‌های کارخانه‌ها است که می‌توانید بدون نگرانی چندین بار از این کیسه‌ها استفاده کنند. به‌علاوه، کیسه‌های جامبو بگ می‌توانند به‌راحتی مستقیماً به محل کسب‌وکار شما تحویل داده شوند. از ویژگی‌های مهم کیسه الوند ارسال محصول به محل شما است.

پخش عمده انواع کیسه بیگ بگ در اصفهان

خرید عمده کیسه جامبوبگ

کیسه‌های بزرگ تنی که به طور گسترده به عنوان جامبو بگ نیز شناخته می‌شوند، در حمل و نقل مواد غذایی و اقلام دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده اند. این کیسه‌ها حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و محیطی بادوام و بادوام هستند و همچنین استفاده از آن‌ها مقرون به صرفه است.

این کیسه‌های بزرگ تنی ساخته شده از پارچه پلی پروپیلن بافته شده، ماهیت ایمن و بهداشتی دارند و می‌توانند چندین بار مورد استفاده مجدد قرار گیرند. کیسه‌های جمبوبگ انواع مختلفی دارند و هر نوع عملکرد منحصر به فردی دارد. کیسه الوند یک تولید کننده برجسته کیف‌های جامبو در ایران است که کیفیت و یکپارچگی کیسه‌های FIBC را در اولویت قرار می‌دهد. فروشگاه کیسه الوند بزرگترین تولید کننده جامبوبگ قیر در ایران می باشد.

کیسه های جامبوبگ در اصفهان

انواع کیسه های جامبوبگ در اصفهان عبارتنداز:

  • کیسه های جامبوبگ 1 تنی
  • کیسه های جامبوبگ 1.5 تنی
  • کیسه های جامبوبگ 2 تنی
  • جامبو 2 دسته
  • جامبو 4 دسته
  • جامبو 8 دسته

حال هر کدام از انواع این کیسه ها خود می توانند شامل ویژگی های مختلفی مانند نوع ورودی و خروجی، گرم پارچه و غیره باشند.

محصولات جامبوبگ کیسه الوند

جامبو بگ چیست؟

کیسه‌های جامبو یا کیسه‌های FIBC کیسه‌هایی با طراحی ویژه برای حمل و نقل یا حمل و نقل محصولات خشک و روان هستند. این کیسه‌ها در صنایع غذایی و دارویی از ارزش بالایی برخوردار هستند. افرادی که از کیسه‌های FIBC استفاده می‌کنند نباید نگران کنترل الکتریسیته ساکن باشند. الکتریسیته ساکن زمانی رخ می‌دهد که‌عدم تعادل بارهای الکتریکی در مواد خاص وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با کیسه‌های جامبوبگ بر روی لینک کلیک نمایید.

هنگامی که کیسه‌های FIBC پر می‌شوند یا به سرعت تخلیه می‌شوند، جریان مواد پودری ریز می‌تواند منجر به تجمع الکتریسیته ساکن شود. در هنگام بسته‌بندی و حمل و نقل مواد قابل اشتعال، خلاص شدن از شر بار الکتریکی یا جلوگیری از آن ضروری است.

نوع مناسب کیسه‌های جامبو بگ جلوگیری از چنین اتفاق ناگواری کمک می‌کند. انواع کیسه‌های FIBC و کاربرد آن‌ها به طور کلی، چهار نوع جامبو بگ تولید می‌شود و این نوع کیسه‌ها کاربردهای مختلفی را انجام می‌دهند.

پخش عمده بیگ بگ در اصفهان

کیسه‌های بزرگ تنی معمولی: این دسته از کیسه رایج‌ترین کیسه‌های جامبو موجود هستند. این شامل ظرفیت بار است که بین ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲۰۰۰ کیلوگرم است. ابعاد بسته به ترجیحات و نیازهای مشتری تغییر می‌کند. برای انتقال مواد خشک غیر قابل اشتعال که به صورت پودری هستند استفاده می‌شود.

کیسه‌های رسانا جامبوبگ: به کیسه‌های جامبوبگ نوع C نیز معروف هستند و از پارچه‌های پلی پروپیلن غیر رسانا ساخته می‌شوند. این شامل رشته‌های رسانا است که در هم تنیده شده‌اند و بنابراین برای حمل و نقل مواد پودری قابل اشتعال یا زمانی که گرد و غبار قابل احتراق در اطراف کیسه‌ها پر یا تخلیه می‌شوند عالی هستند.

کیسه‌های جامبوبگ ضد الکتریسیته: آن‌ها از پارچه ضد الکتریسیته ساکن ساخته شده‌اند که دارای نخ‌های اتلاف کننده ساکن است. این کیسه‌ها برای انتقال پودرهای قابل اشتعال یا زمانی که حلال‌های قابل اشتعال نزدیک یا اطراف کیسه هستند استفاده می‌شود. هنگامی که آب، گریس و این گونه هادی‌ها کیسه را آلوده می‌کنند، باید از استفاده از این کیسه‌ها خودداری کنید.

شماره تماس 0913 22 37 255
واتساپ 0913 22 37 255
اینستاگرام kiseh_alvand

کیسه‌های جامبوبگ با آستر: این نوع کیسه‌های بزرگ تنی دارای آسترهای چند لایه پلی اتیلن هستند که برای نگهداری و حمل و نقل مواد با رطوبت بالا استفاده می‌شود. آسترها برای محافظت بیشتر، برای جلوگیری از آلودگی و همچنین برای نگهداری ایمن از محصول، به کیسه‌های بیگ بگ دوخته شده یا چسبانده می‌شوند. ما کیسه‌های جامبو را تولید می‌کنیم که برای نگهداری گرانول‌ها، پودرها و سایر مواد ماندگار و کارآمد هستند. کیسه‌های ما توسط آژانس‌های معتبر تاییدیه ایمن دارند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که حمل و نقل مواد شما به روشی سیستماتیک و ایمن انجام می‌شود.

4 پاسخ
  1. یدالله انصاری
    یدالله انصاری گفته:

    سلام و روز بخیر
    من دنبال کارخانه تولید جامبوبگ اصفهان هستم. شما کارخانه تولید جامبوبگ دارین؟

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar گفته:

      درود و روز بخیر
      بله کیسه الوند دارای کارخانه تولید جامبوبگ در اصفهان است. به همین دلیل بهترین قیمت کیسه جامبوبگ در اصفهان و کل ایران را ارائه می نماید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *