وبلاگ - آخرین اخبار
بزرگترین تولید کننده جامبوبگ

معرفی بزرگترین تولید کننده جامبوبگ

ما در مجموعه کیسه الوند به عنوان بزرگترین تولید کننده جامبوبگ در سطح کشور بهترین گونی‌های حمل مواد را با قیمت مناسب و بدون واسطه به شما عرضه می‌کنیم.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

آشنایی با کیسه‌های جامبو بگ یا بیگ بگ

در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص خط تولید بزرگترین تولید کننده جامبوبگ اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. کیسه‌های جامبو بگ که نام دیگر آن‌ها بیگ است باعث تحولات بزرگی در بسته بندی مواد و حمل و نقل آن‌ها شده اند. در واقع بیگ بگ‌ها جزء گونی‌های صنعتی به شمار می‌روند و کاربرد زیادی در حمل مواد تولیدی کارخانه‌های مختلف دارند.

بسیاری از مواد فله که در کارخانه‌ها تولید می‌شوند به نقاط مختلف کشور و حتی جهان قابل صادرات هستند. برای صادرات محصول نیز به بسته بندی با کیفیت و محکمی احتیاج است تا مواد دچار آسیب نشوند. بهترین انتخاب ممکن برای بسته بندی، انبار کردن یا صادرات محصولات فله‌ای و یا حتی مواد خوراکی کیسه‌های جامبوبگ هستند.

آشنایی با کیسه‌های جامبو بگ یا بیگ بگ

خرید بیگ بگ

مواد مختلف به کار برده شده برای دوخت و تولید کیسه جامبو بگ باعث انعطاف پذیری آن می‌شوند. غالبا کیسه‌های جامبو بگ از پلی اتیلن یا پارچه پلی پروپیلن تولید می‌شوند که از نفت خام به دست می آیند. کیسه‌های بیگ بگ جزء بهداشتی ترین گزینه‌های بسته بندی به شمار می‌روند. اگر خراب نشوند حتی می‌توان چندین بار برای حمل مواد مختلف از آن‌ها استفاده کرد.

از طرف دیگر این کیسه‌ها یک مزیت دیگر هم دارند و آن سازگار بودن با محیط زیست است. زیرا به راحتی می‌توان آن‌ها را بازیافت کرد و مجددا شرایط ورودشان به خط تولید را فراهم ساخت. حمل و نقل مواد فله‌ای صادراتی و مصرفی توسط کیسه‌های جامبو بگ نسبتا ارزان و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. با خرید از بزرگترین تولید کننده کیسه بیگ بگ در کشور باکیفیت ترین گونی‌های بسته بندی و حمل مواد را با کمترین هزینه تهیه کنید.

خرید بیگ بگ

نحوه تولید کیسه جامبو بگ در بزرگترین کارخانه تولید کننده آن

در این قسمت می‌خواهیم شما را با خط تولید بزرگترین تولید کننده جامبوبگ یا بیگ بگ آشنا کنیم. برای تولید این کیسه‌ها با کیفیت بالا یکسری استانداردهایی وجود دارند که در خط تولید مورد توجه واقع می‌شوند. زیرا حمل مواد مختلف از نظر بهداشتی و ایمنی مستلزم رعایت نکاتی است که در صورت بی‌توجهی ممکن است مخاطراتی در پی داشته باشد. از اولین گام‌های رعایت استانداردهای بین المللی در تولید گونی بیگ بگ تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا است.

گونی بیگ بگ یا جامبو بگ برای تولید به گرانول‌های پلی پروپیلن احتیاج دارد. البته پلی اتیلن کم چگالی نیز لازم است. بعد از اینکه مواد اولیه باکیفیت تهیه شد، مواد را باهم ترکیب می‌کنند.

نحوه تولید کیسه جامبو بگ در بزرگترین کارخانه تولید کننده آن

تولید بیگ بگ

به ادامه روند کار در خط تولید بزرگترین تولید کننده جامبوبگ می‌پردازیم. ترکیب مواد اولیه پس از ذوب شدن، حالت نواری شکل می‌گیرند. نوارها از نظر دوام کششی سنجیده می‌شوند. سرانجام نیز بارگیری آن‌ها بر روی تابلوهای صنعتی به جهت آماده سازی برای مرحله بافندگی انجام می‌شود. برای بافتن پارچه پلی پروپیلن باید نوارها بر روی دستگاه بافندگی بارگذاری شوند. پارچه به دست آمده را می‌توان برای تولید کالاهای مصرفی و صنعتی مورد استفاده قرار داد.‌

گاهی مشتریان درخواست کیسه‌های جامبوبگ پتروشیمی را دارند که مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت زیاد باشد. زیرا موادی که می‌خواهند حمل کنند در برابر رطوبت حساس هستند. برای رفع نیاز مشتریان و جهت افزایش مقاومت پارچه در برابر رطوبت روکش لمینت روی سطح کار قرار داده می‌شود. بنابراین پوشش لمینت مخصوص بر روی کیسه‌های بیگ بگ اختیاری است و در صورت درخواست مشتری انجام می‌شود.

تولید بیگ بگ

عملیات دوخت قطعات در خط تولید کیسه جامبو بگ

پس از انجام عملیات قبلی، پارچه‌ پلی پروپیلن به کمک دستگاه‌های مخصوص در اندازه لازم برش می‌خورد. در صورت لزوم کار چاپ لوگو و… نیز در این مرحله انجام خواهد شد. کیسه‌های بیگ بگ از قطعات مختلف مربعی و مستطیلی شکل تشکیل شده اند. هم‌چنین دارای نوارهایی هستند که از آن‌ها به عنوان دسته گونی استفاده می‌شود. تمامی این قطعات پس از برش پارچه و چاپ لوگو به کمک چرخ خیاطی صنعتی در کنار هم و طبق الگو دوخته می‌شوند. پس از اینکه کیسه‌های جامبو بگ آماده شدند، برای کنترل نهایی، کیفیت کار توسط تیم مخصوصی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

عملیات دوخت قطعات در خط تولید کیسه جامبو بگ

روش‌های حمل و نقل مواد توسط کیسه‌های جامبو بگ

با خرید گونی بیگ بگ یا جامبو بگ از بزرگترین تولید کننده جامبوبگ در کشور، به راحتی اقلام مختلف را بسته بندی و صادر کنید. حمل بار با استفاده از کیسه‌های بیگ بگ به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از راه‌های حمل مواد بسته بندی شده با کیسه‌های بیگ بگ، حمل آن‌ها به کمک وسیله‌ای به نام لیفتراک است.

در این روش سرعت کار بالا است و به همین جهت بسیاری از افراد از لیفتراک برای حمل و جابه‌جایی کیسه‌های بیگ بگ استفاده می‌کنند‌.از دیگر روش‌هایی که از آن برای حمل کردن جامبو بگ‌ها استفاده می‌شود، حمل گونی توسط بالابر است. در گمرکات و بنادر غالبا از جرثقیل برای حمل کیسه‌های جامبو بگ استفاده می‌کنند.

روش‌های حمل و نقل مواد توسط کیسه‌های جامبو بگ

 

خرید کیسه از بزرگترین تولید کننده جامبوبگ

اگر به دنبال کیسه‌های بیگ بگ یا جامبوبگ با کیفیت از بزرگترین تولید کننده جامبوبگ در کشور هستید، با کارشناسان بخش فروش مجموعه الوند در ارتباط باشید. با خرید گونی جامبوبگ یا بیگ بگ با کیفیت طیف گسترده‌ای از نیازهای شما در رابطه با حمل مواد رفع خواهند شد.

به دلیل زیست تخریب پذیر بودن جامبوبگ‌ها به راحتی می‌توانید آن‌ها را بازیافت کنید. مواد مختلف فله را به آسانی در انبار بسته بندی و با نظم خاصی کنار هم چینش کنید. خرید کیسه‌های بیگ بگ همواره موجب سهولت بسته بندی، انبار کردن مواد مختلف و حمل و نقل آن‌ها خواهند شد.

برای دریافت لیست قیمت جامبوبگ و انواع آن با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید تا ضمن راهنمایی بهترین کیسه برای محصول شما را ارائه نمایند.

خرید کیسه از بزرگترین تولید کننده جامبوبگ

انبار کردن مواد توسط جامبوبگ

کیسه‌های جامبوبگ دارای دسته‌های استاندارد ۳۰ سانتی متری هستند که آز آن‌ها برای بلند کردن گونی به کمک لیفتراک یا جرثقیل استفاده می‌شود. اگر از دستگاه لیفتراک برای جا به جا کردن مواد استفاده می‌کنید، دسته‌های گونی بیگ بگ را به لیفتراک آویزان کنید. در زمان خرید جامبوبگ سیمان یا مواد پودری حتما به کارشناسان لایه غبار گیر را نیز سفارش دهید.

با توجه به درخواست مشتری این امکان وجود دارد که تغییراتی در دوخت دسته‌های گونی ایجاد شود تا بتوان آن را به کمک سایر ابزارها حمل کرد. استفاده از دستگیره‌های تونلی، دسته‌های کلاهک یک تکه یا دو تکه، دستگیره‌های بارگیری جانبی و محیطی، دستگیره‌های کمکی و… از دیگر حالت‌هایی هستند که می‌توان برای بلند کردن کیسه‌های جامبو بگ یا بیگ بگ متصور شد. در خارج از فضای کارخانه هم کیسه‌های بیگ بگ را در پشت کامیون‌ها بارگیری می‌کنند. برای یک جا به جایی امن، دوباره کیسه‌ها با پلی اتیلن بسته بندی خواهند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *