وبلاگ - آخرین اخبار
جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل

استفاده صحیح از جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل

سیل هر سال باعث میلیاردها ریال خسارت در ایران می‌شود که این سیل‌ها ۲۵ درصد زیرساخت‌های حیاتی کشور ما را در معرض خطر قرار می‌دهند که باید، حفاظت بادوام و قابل اعتماد برای به حداقل رساندن آسیب اموال عمومی، تجاری و مسکونی در الویت خود قرار دهیم که جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل بهترین گزینه انتخاب است.

در حالی که انواع مختلفی از کیسه‌ها وجود دارند که می‌توانند با مهار یا منحرف کردن سیل به کنترل سیل کمک کنند، موانع جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل بهترین انتخاب هستند، زیرا آن‌ها ساده و سریع هستند، از منسوجات بسیار قوی برای جلوگیری از نشتی ساخته شده‌اند و برای مقاومت در برابر فشار زیاد طراحی شده اند.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

استفاده از کیسه‌های بزرگ برای کنترل آب

کیسه‌های جامبوبگ (که با نام بیگ بگ نیز شناخته می‌شوند) می‌توانند برای نگهداری و حمل و نقل انواع محصولات و مواد استفاده شوند. چه در حال بسته‌بندی مواد شیمیایی، مواد غذایی، مواد معدنی، رزین، شن و یا هر محصول قابل جریان خشک دیگری هستید، خرید کیسه جامبوبگ سیمان به احتمال زیاد گزینه عالی برای کسب و کارهای مربوط به سیمان است.

متداول‌ترین روش برای سد کردن جریان آب، چیدن کیسه‌های شن پلی پروپیلن است، اما اخیراً ممکن است راه بهتری برای محافظت در برابر سیل ظاهر شده باشد. جامبوبگ (بیگ بگ) نه تنها برای حمل و نقل و ذخیره محصولات قابل جریان خشک عالی هستند، بلکه برای کنترل آب اضطراری و ساخت سدهای موقت نیز عالی هستند. بیایید برخی از موقعیت‌هایی را که می‌توان از کیسه‌های بزرگ برای کنترل سیل و ساخت سدهای موقت استفاده کرد و همچنین تعیین کرد که چه کیسه‌هایی برای استفاده در این مواقع ساخته شده‌اند، بررسی کنیم.

استفاده از کیسه‌های بزرگ برای کنترل آب

استفاده از کیسه‌های بزرگ برای کنترل سیل

به طور سنتی، چیدن کیسه‌های شنی ۴۰ تا ۶۰ پوندی به دلیل در دسترس بودن گسترده و سهولت استفاده، روش ترجیحی برای کنترل سیل اضطراری بوده است، اما استفاده از کیسه‌های بزرگ در حال حاضر یک روش شناخته شده برای کنترل سیل است و برخی از مواقع سیل اضطراری هستند. در حال حاضر از کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) به طور انحصاری برای جلوگیری از سیل، کنترل آب‌های سیلابی و حتی ساخت سدهای موقت استفاده می‌شود.

کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل روکش دار هستند و با ۱۰۰٪ پلی پروپیلن ساخته شده‌اند که گزینه‌های ایمنی بالا، سبکی و در عین حال بسیار مقاوم در برابر پارگی را ارائه می‌دهند که کیسه‌های شن سنتی ارائه نمی‌دهند، اما به خدمه اورژانس اجازه می‌دهد از یک کیسه به جای ده‌ها کیسه شن سنتی استفاده کنند.

 

استفاده از کیسه‌های بزرگ برای کنترل سیل

 

جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل همچنین دارای یک پوشش مقاوم در برابر آب و محافظ UV (مانند کیسه‌های شن سنتی) هستند که به محافظت از کیسه در برابر شکستن در هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش مانند نور خورشید کمک می‌کند. کیسه‌های بزرگ جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل استفاده می‌شوند معمولاً مانند کیسه‌های شن سنتی با ماسه پر می‌شوند، اما می‌توانند با مواد دیگری مانند شن، خاک و سایر مواد قابل روان پر شوند.

با این حال، کیسه‌ها جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل به تنهایی نمی‌توانند آب را کاملاً متوقف کنند. به دلیل شکاف‌های کوچکی که بین دو کیسه باقی می‌ماند، ترکیب استفاده از کیسه‌های حجیم با یک غشای ضد آب یا با پر کردن شکاف بین جامبوبگ‌ها با کیسه‌های شن، دو راه آسان برای تکمیل سد ضد آب شما است.

استفاده از جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل به روش صحیح

اگر در حال ایجاد یک دیوار کنترل سیل هستید، باید زمان را در الویت قرار دهید وگرنه حتما دچار مشکل خواهید شد. شما باید هر چه سریعتر یک دیوار ثابت بسازید!

استفاده از جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل به روش صحیح

ساخت دیوار سیل با کیسه‌های جامبوبگ یا بیگ بگ

در حالی که کیسه‌های شن راه حل عالی برای جلوگیری از سیل هستند، توصیه می‌کنیم از کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) پر از شن برای سیل به عنوان جایگزین بهتر و سریعتر استفاده کنید. اجازه دهید شما را برای آماده‌سازی دیوار سیلاب از طریق راه درست راهنمایی کنیم.

مرحله ۱ – مانع آب

ابتدا، منطقه را بررسی کنید تا مناطقی را که باید از آسیب سیل محافظت کنید، تعیین کنید.

جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل را در منطقه‌ای که می‌خواهید از سیل جلوگیری کنید، به درستی بچنید. حتما از یک مانع آب با کیفیت بالا برای جلوگیری از سیلاب تا حد امکان استفاده کنید. مثلا پارچه برزنتی ضد آب خیلی بزرگ پهن کنید تا زمانی که جامبوبگ‌ها را درون آن قرار دادید دور آن را منگنه کنید یا ببندید تا جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل مانند یک سنگر یا سد محکم عمل کند.

ساخت دیوار سیل با کیسه‌های جامبوبگ یا بیگ بگ

مرحله ۲ – جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل را با ماسه پر کنید

مرحله بعدی این است که کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل را با استفاده از ابزاری مانند پرکن کیسه‌های جامبوبگ با ماسه پر کنید. هنگام آماده شدن برای غرقابی، این ابزار بهترین ضمیمه صرفه جویی در زمان برای پر کردن کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل در مناطق سیل است.

کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل را با ماسه پر کنید و آن‌ها را محکم روی مانع آبی دور از آب‌های سیل آسا پهن کنید.

big bag for flood 2

مرحله ۳ – پارچه سد آب را بپیچید و منگنه کنید

مرحله آخر این است که سد آب را روی کیسه‌های حجیم پر شده بپیچید و آن‌ها را با منگنه در قسمت خشک دیوار محکم کنید. برای افزایش طول دیواره سیل به تکرار این روند ادامه دهید. هنگام اضافه کردن یک دیوار اضافی، مانع آب را همپوشانی کنید.
این روش برای جلوگیری از سیل روش مناسبی است در ادامه برای آشنایی بیشتر با کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل مقاله را مطالعه نمایید.

ساخت دیوار سیل با کیسه‌های جامبوبگ یا بیگ بگ

کیسه‌های سیل چیست؟

کیسه‌های سیلاب کیسه‌های فعال شده با آب هستند که برای جذب مایعات استفاده می‌شوند. به دلیل ترکیب داخلی آن‌ها نیازی به مواد پرکننده ندارند. به دلیل مجزا بودن کیسه ها، در صورت وقوع سیل شدید، بیشتر مستعد جدا شدن هستند.
کیسه‌های جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل مانع پر شدنی با ساختار آکاردئونی به هم پیوسته هستند که هم به آسانی به کار می‌روند و هم در جلوگیری از نشتی در هنگام سیل بسیار موثر هستند.

جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل از منسوجات با استحکام بالا ساخته شده است که دوام، قابلیت اطمینان و طول عمر را ارائه می‌دهد. در صورت‌عدم استفاده، می‌توان آن‌ها را به راحتی تا رویداد بعدی استقرار ذخیره کرد. آن‌ها کاملاً برای محافظت در برابر سیل طراحی شده اند، زیرا ساختار آکاردئونی تضمین می‌کند که آب سیل از نقطه ضعف احتمالی عبور نمی‌کند.

جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل

سخن پایانی

کیسه الوند یکی از بزرگترین تولید کننده جامبوبگ در ایران می‌باشد. که کارشناسان این مجموعه می‌توانند خرید و فروش گونی جامبوبگ را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند. آنها شما را برای خرید جامبوبگ (بیگ بگ) برای سیل و یا برای هر محصول دیگری راهنمایی می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *