وبلاگ - آخرین اخبار
کارخانه تولید کیسه جامبوبگ

درباره برترین کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ اینجا بخوانید

جامبو‌بگ یا بیگ‌بگ همان گونی پلاستیکی است که از جنس پلی پروپیلن است. این گونی پلاستیکی با عنوان یا نام گونی پلی پروپیلن نیز شناخته می‌شود. که در این بخش با چندین کارخانه تولید کیسه جامبوبگ آشنا خواهید شد.

از جامبو‌بگ یا کیسه جامبوبگ برای جابه‌جایی و حمل بارهایی که از 500 تا 2500 کیلوگرم وزن دارند استفاده می‌شود.
از این کیسه‌ها که در کارخانه تولید کیسه جامبوبگ تولید می‌شوند برای جابه‌جایی و نگهداری مواد دانه ای، پودری و انواع مواد شیمیایی، محصولات کشاورزی، دارویی ، معدنی، کودهای شیمیایی، پتروشیمی، سیمان، گچ و… استفاده می‌شود.

در حال حاضر هر صنعتی که نیاز به ذخیره، بسته‌بندی و حمل مواد جامد و خشک دارد، می‌تواند از کیسه جامبوبگ استفاده کند. این کیسه‌ها به دلیل ظرفیت حمل وزن زیاد و توانایی مقاومت در شرایط سخت بسیار کاربردی هستند.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

انواع جامبوبگ و کاربرد آن

یک کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ چهار نوع جامبوبگ تولید می‌کند که لیست قیمت جامبوبگ‌ها با این ویژگی در کلینیک الوند آماده تحویل به شما کاربران می‌باشد. در ادامه با این 4 نوع بیشتر آشنا خواهید شد:

  1. جامبو‌بگ‌های بالا باز: این گونه از جامبوبگ‌ها مکعب‌هایی از پلاستیک بافته شده در پنج طرف هستند که رویه آن به طور کامل باز است. این دست از جامبوبگ‌های باز برای استفاده در صنایعی که نیاز به پرکردن کیسه‌های حجیم به‌صورت دستی دارند، انتخاب مناسبی هستند.
  2. جامبو‌بگ‌های لیفه‌ای: این جامبوبگ‌ها دارای پارچه اضافی در قسمت بالایی هستند. استفاده از جامبوبگ‌های لیفه‌ای برای کاربران این مزیت را دارد که می‌توانند ورودی بالایی را به طور کامل باز و بسته کنند. این کیسه‌های حجیم لیفه‌ای برای کاربرد در صنایعی که پوشش کامل مواد حمل شده و ذخیره شده ضروری است، انتخاب خوبی است.
  3. جامبو‌بگ‌های آستر دار: این دسته از کیسه جامبوبگ‌ها نیز باز هستند. از مزیت‌های این جامبوبگ‌ها این است که دارای آسترهای داخلی محکم بیشتری هستند. این پانل‌های آستر به کیسه اجازه می‌دهد تا شکل مکعبی ثابت خود را بدون در نظر گرفتن اینکه چه موادی در آن قرار دارد یا چقدر سنگین است، حفظ کند.
    جامبو‌بگ‌های آستر دار برای استفاده در صنایعی که در آن کیسه‌های فله در یک فضای کوچک روی ‌هم قرار می‌گیرند یا محکم بسته می‌شوند، مناسب هستند.
  4. جامبو‌بگ‌های قیف‌دار: این فرم از کیسه جامبوبگ‌ها شبیه به کیسه‌های ذکر شده در قسمت بالا هستند. با این تفاوت که به ‌جای پارچه قابل بسته‌شدن، یک دهانه دارند. این کیسه‌ها برای صنایعی که به‌ سرعت و با کمترین ریخت‌وپاش نیاز به پرکردن کیسه‌های حجیم دارند، مناسب هستند.

انواع جامبوبگ و کاربرد آن

ابعاد تولید جامبوبگ یا بیگ‌بگ

کارخانه تولید کیسه جامبوبگ، این کیسه‌ها را در ابعاد متنوعی تولید می‌کند. تولید‌کننده کیسه جامبو‌بگ با در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی و رعایت تناسب مورد نظر با کاربردی که کیسه جامبوبگ دارد، اقدام به تولید آن می‌کند.

کارخانه تولید کیسه جامبوبگ برای اینکه بتواند ابعاد جامبوبگ را به شکل دقیق تعیین کند، جرم حجمی محصول خود و روش پر و تخلیه کردن جامبوبگ مورد نظر و همچنین روش حمل و نقل و انبار کردن محصول را مورد توجه قرار می‌دهد.

کارخانه تولید کیسه جامبوبگ برای تعیین حجم جامبوبگ از سه بعد طول، عرض و ارتفاع بهره می‌گیرد و با حاصل‌ضرب این سه ابعاد در هم حجم جامبوبگ را مشخص می‌کند.

امتیازهای استفاده از کیسه جامبوبگ

امتیازهای استفاده از کیسه جامبوبگ

  1. امکان جا به ‌جایی و حمل با تریلی‌های بدون سقف و حفاظ وجود دارد
  2. نگهداری مواد در انبار و کنار همدیگر به آسانی امکان‌پذیر است
  3. ایجاد صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل و نگهداری از امتیازهای استفاده از کیسه جامبوبگ است
  4. استفاده از جامبوبگ مواد را در مقابل رطوبت، ایمن نگه می‌دارد
  5. حمل و نقل بسته‌ یا کیسه جامبوبگ سریع و آسان می‌شود
  6. تولید‌کننده کیسه جامبو‌بگ این امکان را دارد تا کیسه‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید کند که این موضوع یک قابلیت و ابزار مناسب برای تبلیغ محصول و محتویات آن به شمار می‌رود.
  7. کیسه جامبوبگ به شکلی است که امکان استفاده مجدد از آن وجود دارد
  8. فضای زیادی را در انبار اشغال نمی‌کند
  9. بسته‌بندی از طریق کیسه جامبوبگ ارزان و به صرفه است
  10. ریزش و افت بار با استفاده از جامبو‌بگ وجود ندارد.

در این بخش به کاربرد جامبوبگ در دو بخش صنایع و طبیعت می‌پردازیم:

امتیازهای استفاده از کیسه جامبوبگ

کاربرد جامبو‌بگ در صنایع

استفاده از جامبوبگ در صنایع بسیار کاربردی و مفید است، صنایعی که نگران رسیدن بار خود به شکل سالم و بدون آسیب هستند، بهره‌گیری از جامبوبگ برای آن‌ها کاربردی است.

برخی از صنایعی که استفاده از کیسه جامبوبگ برای آن‌ها توصیه می‌شود:

  1. صنایع و کارهای ساختمانی مانند بسته‌بندی بیگ بگ یا جامبوبگ سیمان، شن، ماسه
  2. صنایع غذایی مانند صنایعی که نیاز به بسته‌بندی آرد و شکر دارند
  3. محصولات پتروشیمی و شیمیایی مانند قیر که باید بسته‌بندی شوند
  4. صنایع کشاورزی مانند بسته‌بندی کردن کود و خوراک دام
  5. برای حمل مواد معدنی و فلزات پودری
  6. برای حمل چوب و کاغذ مانند محصولات چوبی خرد شده

کاربرد جامبو‌بگ در صنایع

کاربردهای جامبو‌بگ در طبیعت

یکی از کاربردهای بسیار مناسبی که بیگ بگ دارد، کیسه جامبوبگ برای مهار سیل است یا می‌توان از آن برای ایجاد سیل‌بند استفاده کرد. برای جلوگیری از سیل، می‌توان جامبوبگ را پر از خاک یا ماسه کرد و به عنوان یک دیوار مستحکم در برابر سیل به کار برد. در واقع می‌توان از جامبوبگ به عنوان یک سیل‌بند استفاده کرد.

دیگر کاربردی که جامبوبگ دارد این است که از یخ زدگی و سرمازدگی درختان جلوگیری می‌کند. از کیسه جامبوبگ می‌توان به عنوان کاور کردن درختان و محصولات کشاورزی برای پیشگیری از یخ‌زدگی و سرمازدگی استفاده نمود.

کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ امکان تولید جامبوبگ را در ابعاد و اندازه‌های مختلف دارد تا کاوری متناسب با اندازه درختان و محصولات کشاورزی به خریدار تحویل دهد. برای خرید و فروش گونی جامبوبگ با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

کاربردهای جامبو‌بگ در طبیعت

کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ

کارخانه تولید کیسه جامبوبگ الوند به عنوان بزرگترین تولید‌کننده کیسه جامبو‌بگ این توانایی و قابلیت را دارد تا سفار‌ش‌ها را در تعداد مورد نظر مشتری و در اندازه و ابعادی که مشتری می‌خواهد و با در نظر گرفتن کیفیت مناسب تولید و به ‌آن‌ها عرضه نماید.
کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ امکان تولید جامبوبگ با مشخصات زیر را دارد:

  1. با پارچه لمینت یا بدون لمینت
  2. با لایه نایلونی داخلی و یا بدون نایلون
  3. با پارچه صاف یا گردباف پلی‌پروپیلن PP تولید می شود
  4. بدون در
  5. با در لیفه
  6. با در صندوقی
  7. با در قیف
  8. کف بسته
  9. کف قیف

کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ

خلاصه

در این مقاله درباره‌ی تعریف جامبوبگ که همان گونی پلاستیکی است که برای جابه‌جایی و حمل بارهای سنگین استفاده می‌شود، صحبت کردیم. به انواع جامبوبگ‌ها یعنی جامبو‌بگ‌های بالا باز، جامبو‌بگ‌های دافلی، جامبو‌بگ‌های بافلی و جامبو‌بگ‌های دهانه‌دار اشاره کردیم.

در خصوص ابعاد تولید جامبوبگ و امتیازهای استفاده از آن، مواردی را مطرح نمودیم. سپس توضیحی درباره‌ی کاربرد کیسه جامبوبگ در صنایع و طبیعت ارائه کردیم و در آخر نیز مطلبی در مورد کارخانه تولید کیسه جامبو‌بگ بیان نمودیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *