وبلاگ - آخرین اخبار
لیست تولید کنندگان جامبو بگ

لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران

آشنایی با لیست تولید کنندگان جامبو بگ به شما کمک می‌کند تا در هنگام نیاز با سهولت بیشتری این محصول را تهیه کنید.

جامبو بگ یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنعت حمل و نقل است. کیسه‌ای منعطف، محکم و جادار که برای بسته‌بندی، انبار و حمل و نقل محصولات و کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با نگاهی به لیست تولید کنندگان جامبو بگ متوجه می‌شویم که در حال حاضر شرکت‌های متعددی در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کنند. بنابراین در صورتی‌که نیاز به خرید جامبو بگ دارید، می‌توانید به راحتی این محصول را در داخل کشور تهیه کنید.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

جامبو بگ برای چه مصارفی تولید می‌شود؟

جامبو بگ کیسه‌ای است محکم، منعطف و جادار که غالباً در حمل و جابجایی مواد جامد و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تولید این محصول از متریال‌های مقاوم و انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود، به همین دلیل امکان به کارگیری این کیسه در جابجایی و انبار بسیاری از محصولات با وزن زیاد وجود دارد. کاربردهای جامبو بگ متنوع و پرشمار است. تقریباً در حمل و نقل و بسته‌بندی هر محصولی می‌توان از انواع جامبو بگ استفاده کرد. از انواع مواد شیمیایی، معدنی، مصالح ساختمانی و کودهای کشاورزی گرفته تا

محصولاتی چون خشکبار، غلات و مواد غذایی و دارویی، در حمل همه می‌توان از جامبو بگ استفاده کرد.

تولید جامبو بگ و استفاده از این نوع گونی مزایای بسیاری به همراه دارد. از این طریق نگهداری مواد در انبار به راحتی امکان‌پذیر است. حمل و نقل محصولات با جامبو بگ با سهولت و سرعت بیشتری انجام می‌شود. ضمن اینکه با قرار دادن مواد و محصولات مختلف در داخل جامبو بگ امکان نفوذ رطوبت و موارد مشابه به میان آن‌ها کاهش می‌یابد.

علاوه بر این جامبو بگ‌ها ابزارهایی ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه هستند، بنابراین استفاده از آن‌ها می‌تواند بر کاهش هزینه‌های حمل و نقل و نگهداری موثر باشد.
با توجه به این نکات شرکت‌های تولید کننده جامبو بگ این محصول را به صورت عمده تولید کرده و ارائه می‌دهند. انواع جامبو بگ با مشخصات و قابلیت‌های مختلف برخی از محصولات این شرکت‌ها هستند که با هدف تامین نیاز صنعت حمل و نقل تولید شده‌اند.

جامبو بگ برای چه مصارفی تولید می‌شود؟

مراحل تولید جامبو بگ

اگر به لیست تولید کنندگان جامبو بگ نگاهی داشته باشیم، متوجه می‌شویم که شرکت‌های متعددی در ایران این محصول را تولید می‌کنند. جامبو بگ‌ها به دلیل کارایی بالا مشتریان زیادی دارند، بنابراین طبیعی است که تولید و عرضه آن‌ها در حجم انبوه انجام شود. اما جامبو بگ چگونه تولید می‌شود؟

تولید جامبو بگ باید مطابق با برخی استانداردها و موارد ایمنی انجام شود. از آنجایی که این نوع کیسه در حمل و نقل و جابجایی محصولات سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید تا جای امکان محکم و مقاوم باشد. برای این منظور علاوه بر استفاده از متریال مناسب لازم است که دوخت و تولید جامبو بگ به شکلی اصولی انجام شود. برای تولید جامبو بگ در ابتدا باید الیاف مورد نظر را آماده کنند. یعنی با استفاده از دستگاه‌های ریسندگی رشته‌هایی محکم از جنس پلی پروپیلن تولید کنند.

از ترکیب پلی پروپیلن و دیگر مواد شیمیایی، ماده‌ای مذاب به دست می‌آید. این ماده را به داخل دوش‌های مخصوص وارد کرده و با فشار هوا آن‌ها را از سوراخ‌های دوش خارج می‌کنند. به این ترتیب رشته‌های پروپیلنی تولید می‌شوند. وقتی این رشته‌ها خنک شدند، آن‌ها را به قسمت کشش منتقل کرده و به سایزهای مورد نظر در می‌آورند.

برای تولید جامبو بگ در مرحله بعد باید رشته‌های پلی پروپیلنی در هم تنیده و به عبارتی بافته شوند. بافت این رشته‌ها به صورت حلقوی_تاری، حلقوی_پودی و تار و پود انجام می‌شود. در مرحله نهایی پارچه‌هایی که از بافت رشته‌ها به وجود آمده‌اند برش می‌خورند. این کار را با استفاده از تیغه‌های حرارتی و در خط برش انجام می‌دهند. سپس جامبو بگ‌ها را دوخته و دسته‌های آن‌ها را متصل می‌کنند.

مراحل تولید جامبو بگ

مشخصات جامبو بگ

از جامبو بگ در صنعت حمل و نقل و انبار به شکل‌های مختلف و برای مقاصد گوناگون استفاده می‌شود. از این رو طبیعی است که تولید این محصول با مشخصات متنوع صورت بگیرد. بررسی لیست تولید کنندگان جامبو بگ این نکته را به شکلی دقیق‌تر نشان می‌دهد.

برترین شرکت‌های تولید کننده جامبو بگ عموما خواست و نیاز مشتری را به عنوان اولویت خود در نظر می‌گیرند. مشتریان و خریداران جامبو بگ بسته به نوع مواد مورد حمل و انبار، و نیز با توجه به کاربرد جامبو بگ این محصول را با مشخصات گوناگون سفارش می‌دهند. بنابراین جامبو بگ با تنوع بالایی تولید می‌شود.

شرکت‌های موجود در لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران، برای تولید این محصول از پارچه‌هایی با جنس پلی ‌پروپیلن استفاده می‌کنند. البته ممکن است کیفیت این پارچه‌ها بسیار متنوع باشد و به عبارتی جامبو بگ از نظر ضخامت و دوام تنوع زیادی داشته باشد. معمولا کیفیت پارچه را با توجه به وزن آن می‌سنجند. همچنین جامبو بگ‌ها از نظر قدرت تحمل وزن نیز دسته‌بندی می‌شوند.

یک جامبو بگ ممکن است با قدرت تحمل وزنی معادل ۵۰۰ کیلوگرم، یک تن، دو تن، پنج تن و… تولید شود. قطعاً جنس جامبو بگ، متریال‌های مورد استفاده در دوخت آن، کیفیت دسته‌ها و مشخصاتی از این قبیل بر میزان توان تحمل آن موثر است. علاوه بر این موارد ممکن است جامبو بگ‌ها با دو، چهار یا هشت دسته و به صورت قیفی، سرباز، دهانه‌دار، درب لیفه یا درب صندوقی تولید شوند.

مشخصات جامبو بگ

نگاهی به لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران

در گذشته جامبو بگ مورد نیاز بازار از طریق واردات تامین می‌شد. به عبارتی تولید جامبو بگ عمدتا در خارج از کشور صورت می‌گرفت. اکنون سال‌هاست که تولیدکنندگان داخلی با عرضه جامبو بگ با کیفیت بالا این نیاز کشور را برطرف کرده‌اند. در حال حاضر و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، فرآیند تولید و دوخت جامبو بگ در داخل کشور و در حجم بالا انجام می‌شود.

با توجه به این نکات هر خریداری می‌تواند با نگاهی به لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران و مراجعه به یک شرکت معتبر این محصول را به راحتی تهیه کند. انواع جامبو بگ در مدل، ابعاد، ضخامت و قدرت تحمل وزن مختلف به وسیله شرکت‌های تولیدکننده ارائه می‌شود.

برخی از شرکت‌های موجود در لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران، تولیدات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می‌کنند. به عبارتی این شرکت‌ها علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، در بازار کشورهای دیگر نیز فعال هستند.

کشورهای آسیایی همجوار از جمله کشورهایی هستند که محصولات شرکت‌های معتبر تولید کننده جامبو بگ را خریداری می‌کنند. این نکته خود نشان از کیفیت بالای جامبو بگ ایرانی دارد و نشان می‌دهد این محصول از استانداردهای لازم برخوردار است.

به طور کلی نمی‌توان گفت که تولیدات کیسه الوند در استانداردهای خاصی هستند و ما کاتالوگ یا لیست قیمت جامبوبگ داریم. به دلیل خاص بودن ویژگی‌ها برای هر کاربر نمی‌توان استاندارد یا خصوصیات کلی تعریف کرد اما زمان تماس با کارشناس کیسه الوند می‌تواند لیست قیمت کیسه جامبوبگ در هفته گذشته با سفارشات خاص مشتریان در اختیار شما قرار دهد.

نگاهی به لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران

کیسه الوند تولید کننده انواع کیسه جامبوبگ

کیسه جامبوبگ یک تنی (1 تنی)
کیسه جامبوبگ یک و نیم تنی (5.1 تنی)
کیسه جامبوبگ دو تنی (2 تنی)
کیسه جامبوبگ دو دسته یا بند (2 پنل)
کیسه جامبوبگ چھار بند (4 پنل)
کیسه جامبوبگ ھشت دسته، بند (8 پنل)

سخن آخر

بررسی لیست تولید کنندگان جامبو بگ در ایران می‌تواند به شما کمک کند تا در هنگام خرید جامبو بگ با سهولت و سرعت بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. جامبو بگ با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شود بنابراین می‌توانید این محصول را با مشخصات موردنظر خود و مطابق با نیازتان تهیه کنید.

از آن جایی که شرکت‌های معتبر و بنام تولید کننده جامبو بگ این محصول را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می‌دهند، بخشی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می‌کنند. در نتیجه می‌توانید از کیفیت محصولات چنین شرکت‌هایی مطمئن باشید.

لیست تولید کنندگان جامبو بگ

تولیدی جامبوبگ کیسه الوند یکی از معتبرترین مراکز تولیدی جامبوبگ به حساب می‌آید و از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید این دسته از کیسه‌های فله بر به صورت عمده و جزئی و با قیمت مناسب اقدام نمایید. برای دریافت لیست قیمت جامبوبگ با کارشناسان کارخانه تولید کیسه جامبوبگ الوند تماس حاصل نمایید.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *