وبلاگ - آخرین اخبار
کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن

کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن (مرکز فروش + قیمت)

کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن پر استفاده‌ترین بسته‌بندی برای محصولات فله‌ای که نیاز به ضد آب بودن دارند.

این کیسه بزرگ که از جنس پلی پروپیلن است مزایای بسیار زیادی دارد که در بین افراد برای حمل و نقل محبوب شده است.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن چیست؟

خط تولید کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن که بیشتر به کیسه‌های بزرگ ضد آب در بین مردم معروف است، یکی از پرکاربردترین وسایل برای بسته بندی، نگهداری و حمل و نقل بسیاری از محصولات فله را دارد.

علاوه بر این، کیسه‌های بزرگ تنی ضد آب توسط شرکت‌ها در تعداد زیادی از بخش‌ها برای اهداف مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در بخش مواد غذایی برای جمع آوری زباله‌های غذایی و در بخش کشاورزی غذایی برای حمل و نقل انواع غلات و خشکبار استفاده می‌شود.

بسته بندی کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن یک نوع بسته‌بندی انعطاف‌پذیر به شکل کیسه بزرگ است که معمولا از پارچه‌های مختلف بافته شده از نخ‌های پلی پروپیلن ساخته شده است.

polypropylene jumbo bag 5

خرید کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب نوع بهینه بیگ بگ، ویژگی‌های محصول یا ماده‌ای است که قرار است حمل شود. متداول‌ترین مدل استاندارد معمولاً ۹۰ در ۹۰ سانتی متر در پایه و ۱۰۰ سانتی متر ارتفاع است. از پلی پروپیلن سفید رنگ رافیا ساخته شده و دارای ۴ دسته می‌باشد.

با این حال، تعداد زیادی از انواع تولید کننده بیگ بگ صنعتی و ساده در بازار وجود دارد که محصول تولید آنها ترکیب ابعاد مختلف، رنگ، پارچه، حداکثر وزن و علاوه بر آن عناصر اضافه شده است که می‌توان آن‌ها را با توجه به خواسته‌های مشتری ترکیب کرد. به عنوان مثال، می‌توانیم انتخاب کنیم که قسمت پایینی (قسمت پایینی کیسه بزرگ) صاف و بسته باشد یا یک دریچه تخلیه در آن تعبیه شده باشد تا تخلیه محتویات کیسه بزرگ تسهیل شود. تا جایی که به دهانه (قسمت بالای کیسه بزرگ) مربوط می‌شود، می‌توانیم آن را باز، با دریچه بارگیری یا با آستین بسته با گره، انتخاب کنیم تا بار داخل کیسه بزرگ محکم شود.

polypropylene jumbo bag 1

کیسه جامبوبگ ضد آب با لایه پلاستیک

در نهایت، می‌توانیم یک لایه پلاستیک را نیز در کیسه بزرگ تنی قرار دهیم، که پوششی است که در داخل کیسه بزرگ قرار می‌گیرد تا از کالا در برابر رطوبت، اکسیژن یا نور خورشید محافظت کند. برای مشاهده کیسه جامبوبگ ضد آب با نایلون داخلی بر روی لینک کلیک نمایید.

مزایای استفاده از کیسه‌های بزرگ تنی ضد آب

بیگ بگ‌ها مزایای زیادی دارند که آن‌ها را به یکی از رایج‌ترین راه‌های بسته‌بندی و حمل کالاهای فله تبدیل می‌کند:

  • به عنوان یک نوع بسته‌بندی قابل روی هم قرار گرفتن، باعث صرفه جویی در فضا در هنگام نگهداری یا حمل و نقل آن‌ها می‌شود. وقتی خالی هستند، می‌توان آن‌ها را تا کرد و حجمی که اشغال می‌کنند حداقل است.
  • قابل بازیافت و زیست تخریب‌پذیر هستند که تاثیر منفی بر محیط زیست ندارند.
  • بسته‌بندی بسیار کارآمد: اکثر ماشین آلات صنعتی امروزی با این بسته‌بندی‌ها تطبیق داده شده‌اند و در نتیجه در پر کردن و تخلیه کیسه‌های بزرگ در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود.
  • قابلیت تحمل وزن تا ۲۰۰۰ کیلوگرم

polypropylene jumbo bag 3

قیمت کیسه جامبوبگ ضد آب با لایه پلاستیک

در فروشگاه کیسه الوند، ما طیف گسترده‌ای از کیسه‌ها و آسترهای بزرگ را در اندازه‌های استاندارد و سفارشی با توجه به نیازهای خاص شما به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت های بزرگ پتروشیمی از جامبوبگ ضد آب برای مواد گرانول خود استفاده می کنند برخی از شرکت ها نیز از این جامبوبگ برای قیر استفاده می کنند اما برای قیر لزومی به استفاده از جامبوبگ ضد آب وجود ندارد چون خود قیر یک ماده ضد آب است.

اگر شرکت شما کالاهای خشک و روان مانند خوراک، کود یا مواد پودری صنعتی یا دارویی را تولید می‌کند، احتمالاً می‌دانید که برای نگهداری و حمل و نقل محصولات خود به کیسه‌های جامبوبگ نیاز دارید. اما دانستن اینکه چه نوع و اندازه کیسه‌های جامبو بگ را باید سفارش دهید می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. با انتخاب‌های بسیار، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید و چه چیزی برای کسب و کار شما بهترین است. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد اینکه کیسه بیگ بگ چیست، ابعاد کیسه بیگ بگ و نحوه تعیین اندازه مورد نیاز برای محصولات خود بدانید آورده شده است.

جامبوبگ پلی پروپیلن ارزان

کیسه‌های جامبوبگ پلی پروپیلن ارزان در چه اندازه‌هایی هستند؟

کیسه‌های جامبوبگ ضد آب که با نام‌های بیگ بگ، سوپر بگ، جامبو بگ و (FIBC) نیز شناخته می‌شوند، سال هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیسه‌های جامبو بگ ضد آب در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که برای انواع صنایع مناسب است. این ظروف صنعتی فوق‌العاده قوی از پارچه‌های انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند و برای ذخیره‌سازی و حمل و نقل کالاهای خشک و روان – از جمله گچ، پودر سنگ و مصالح ساختمانی گرفته تا خوراک، کود، گرانول‌های پلاستیکی و موارد دیگر ایده‌آل هستند. برای مشاهده کیسه کیسه جامبوبگ لمینت (ضد آب) بر روی لینک کلیک نمایید.

فروش جامبوبگ پلی پروپیلن

در حالی که کیسه‌های بزرگ تنی ضد آب می‌توانند در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف باشند، معمولاً ارتفاع آن‌ها حدود ۸۰ تا ۲۰۰ سانتی متر و عرض آن‌ها ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است. این اندازه گیری‌ها اغلب می‌توانند برای صنایع و اهداف مختلف سفارشی شوند. وزن خود کیسه‌ها حدود ۲.۵ تا ۳.۵ کیلوگرم است، اما اغلب می‌توانند بیش از ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد را در خود جای دهند. فروش گونی جامبوبگ پلی پروپیلن در فروشگاه الوند با بهترین کیفیت و قیمت ارزان از سال 1390 آغاز شد.

polypropylene jumbo bag 2

محصولات جامبوبگ کیسه الوند

جامبوبگ پلی پروپیلن چه سایزی مناسب است؟

فقط با اندازه‌گیری‌ها، و دانستن اینکه کدام اندازه‌ها را برای شرکت خود سفارش دهید، می‌تواند چالش برانگیز باشد. معمولاً کیسه‌های جامبوبگ پلی پروپیلن روی پالت‌ها نگهداری می‌شوند که خود چندین سانتی متر ارتفاع دارند. یک کیسه بزرگ تنی روی یک پالت معمولاً در زمانی که پر می‌شود تقریباً تا بالای کمر یک انسان بالغ با قد متوسط ارتفاع دارد. البته کیسه‌های جامبو بگ پلی پروپیلن ممکن است دسته ها، ورودی‌ها و خروجی‌هایی داشته باشند که کمی بالاتر می‌ایستند.

اگر قبلا هرگز از کیسه‌های حجیم استفاده نکرده اید، ممکن است از اندازه واقعی آن‌ها شگفت زده شوید. این کیسه‌ها بسیار بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند! برای مشاهده انواع کیسه‌های جامبوبگ بر روی لینک کلیک کنید.

polypropylene jumbo bag 4

چگونه اندازه بر وزن و پالت تأثیر می‌گذارد

کیسه‌های بیگ بگ پلی پروپیلن معمولاً بسیار بزرگتر از سایر کیسه‌های گونی پلاستیکی هستند. بنابراین، مهم است که در نظر بگیرید که اندازه بزرگتر این ظروف چگونه می‌تواند بر وزن کلی آن‌ها تأثیر بگذارد و چگونه باید آن‌ها را ذخیره کرد.

از آنجایی که کیسه‌های حجیم می‌توانند تا دو تن (۲۰۰۰ کیلوگرم) محصول را در خود جای دهند، اغلب برای بلند کردن و جابجایی آن‌ها به تجهیزات خاصی مانند لیفتراک یا جرثقیل نیاز دارند. کیسه‌ها معمولاً باید روی پالت‌ها نگهداری شوند تا محصول از روی زمین دور بماند و جابجایی آن‌ها آسان‌تر شود.

خلاصه

در این مقاله متوجه شدیم که برای حمل و نقل محصولاتی که در زمان اضافه شدن آب به آنها از بین می‌رود نیاز به بسته‌بندی‌های ضد آب است که کیسه های جامبوبگ پلی پروپیلن قابلیت ضد آب بودن را حفظ می‌کند اما اگر نیاز است که محصولات صد در صد ضد آب یا رطوبت باشند بهتر است برای اطمینان خاطرتان از لایه نایلون اضافه در داخل جامبوبگ خود استفاده نمایید که برای سفارش مشخصات جامبوبگ پلی پروپیلن در هر سایز و اندازه‌ای می‌توانید به یکی از روش‌های زیر با کارشناسان کیسه الوند ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس 0913 22 37 255
واتساپ 0913 22 37 255
اینستاگرام kiseh_alvand
4 پاسخ
  1. کریم ترابی
    کریم ترابی گفته:

    کیسه جامبو پلی پروپیلن کانلا ضد اب هستند و در مقابل نم و رطوبت کاملا مقاومند؟

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar گفته:

      درود و روز بخیر جناب ترابی
      خیر کیسه های جامبوبگ پلی پروپیلن ضد آب هستند اما نه به صورت صد در صد در صورتی که شما نیاز به 100% ضد آب بودن دارید علاوه بر استفاده از پارچه پلی پروپیلن باید یک لایه نایلون نیز در کیسه خود استفاده کنید. مانند محصول کیسه جامبوبگ ضد آب با نایلون داخلی برای دیدن محصول بر روی لینک کلیک نمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *