وبلاگ - آخرین اخبار
جامبوبگ کود

مشخصات و کاربردهای جامبوبگ کود کدامند؟

انواع جامبوبگ کود از مناسب ترین و ارزان ترین کیسه ها در حمل و نقل و نگهداری کودهای خشک و دیگر مواد مرتبط با کسب و کارهای کشاورزی می باشد.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

مشخصات جامبوبگ کود چیست؟

جامبوبگ کود از مناسب ترین و ارزان ترین کیسه ها در حمل و نقل و نگهداری کودهای خشک میباشد. جنس این نوع کیسه ها از پلی پروپیلن است که به دو صورت لمینت دار و بدون لمینت تولید میشود. ضریب ایمنی جامبوبگ ها زیاد است و برای جابجایی مواد ساختمانی، کود شیمیایی، سیمان، مواد غذایی و مواد شیمیایی و نگهداری آنها در انبار استفاده میشوند.

انواع جامبوبگ کود برای ذخیره سازی و حمل و نقل ایمن کودها، بذرها، سبزیجات و موارد دیگر مانند پودرها و خوراک دام با کسب و کارهای مرتبط با کشاورزی سازگار شده اند. در تولید این کیسه ها همه شرایط استاندارد جهت استقامت در شرایط حمل و نقل و بالابری و همچنین در مورد کیفیت کیسه از نظر ظرفیت و مقاومت در نظر گرفته شده است.

جامبوبگ کود دارای پوشش مقاوم در برابر رطوبت و آب بوده و همچنین دارای محافظ در مقابل اشعه مضر خورشید می باشد. بنابراین می توان آنها را در صورت نداشتن جای کافی در انبار، در فضای باز و در معرض اشعه ماوراء بنفش UV و نور آفتاب قرار داد. طراحی و دوخت اینگونه جامبوبگها به گونه ای است که در انبار های کوچک می توان چند تا از کیسه ها را روی هم قرار داد.

جامبوبگ کود

مزایای استفاده از جامبوبگ کود چیست؟

خرید جامبوبگ کود یک گزینه عالی برای استفاده در کسب و کارهای مربوط به کشاورزی و گلخانه داری است. مزایای این کیسه ها عبارتند از:

  • ایمنی مناسب برای جابجایی و ذخیره سازی در انبار.
  • سهولت در بارگیری و جابجایی توسط ماشین هایی مانند لیفتراک و جرثقیل.
  • حمل و نقل سریع و آسان کیسه ها.
  • امکان حمل با کامیون های بدون سقف و سر باز.
  • صرفه اقتصادی در هزینه های بسته بندی و حمل و نقل.
  • ایمنی محموله های درون کیسه ها در برابر بارش و رطوبت.
  • امکان نگهداری و ذخیره تعداد زیاد جامبوبگ کود در کنار یکدیگر در انبار.
  • امکان گذاشتن کیسه ها روی همدیگر و صرفه جویی از نظر اشغال محیط انبار.
  • امکان چند بار استفاده از جامبوبگها.
  • بسیار مقاوم در برابر پارگی.

انبار کردن جامبوبگ

در نهایت باید گفت جنس جامبوبگ کود از منسوجات با استحکام بالا تهیه میشود که باعث دوام زیاد و قابلیت اطمینان این کیسه ها میگردد. جنس کیسه ها از پارچه های چند لایه خاص است که برای تماس با مواد درون کیسه سازگار شده اند. مدل های دوخته شده در گوشه ها به صورت دایره ای است که درزهای گوشه ها را از بین می برد. برخی از کیسه ها بدون درز و ضد نشت تولید می‌شوند.

جامبوبگ کود از مقررات لازم برای حمل و نگهداری انواع کودها از قبیل فسفات و اوره و همچنین محصولات جانبی حساس مانند نیترات آمونیوم پیروی میکند. این نوع جامبوبگ ها برای نگهداری و جابجایی مواد غذایی یا شیمیایی با درزهای ضد نشت تهیه می‌شوند.

مزایای استفاده از جامبوبگ کود چیست؟

چگونه جامبوبگ کود مناسب را برای کشاورزی انتخاب کنیم؟

در وب سایت شرکت کیسه الوند معیارهای مختلفی جهت جستجوی آسان و پیدا کردن جامبوبگ کود مطابق با نوع استفاده شما، وجود دارد. این معیارهای چندگانه به شما این امکان را می دهند که با تعیین چند فاکتور از قبیل ابعاد، ظرفیت حجمی، جنس و رنگ، کیسه مناسب خود را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

منوهای وب سایت تعاملی است و هر بار که معیاری را از روی منو انتخاب کنید، خیلی سریع همه موارد را مرتب میکند و به شما نشان میدهد. برای جزئیات بیشتر، به سادگی روی تصاویر یا “جزئیات” کلیک کنید. در این صورت صفحه محصول با تمام مشخصات مفید آن را مشاهده خواهید کرد.

فاکتورهایی که برای انتخاب جامبوبگ کود باید قبل از هر چیز بدانید وزن یا ظرفیت حجمی و همچنین مورد استفاده آن است. این کیسه ها گنجایش تا چندین صد کیلوگرم از کود و مواد دیگر را دارد.

بنابراین وقتی می خواهید کیسه ها را با محصولات مورد نظر پر کنید، توصیه میشود قبل از بسته بندی ماشین آلات حمل و نقل و بلند کردن کیسه ها را بررسی کنید. مشخصات ظاهری و ماهیت کیسه فله ای عبارتند از:

  • کیسه های با ظرفیت 1، 1 و نیم و 2 تن.
  • کیسه های دو، چهار، شش و هشت دسته.
  • کیسه های لمینت ضد آب.
  • کیسه های ساده پروپیلن.
  • کیسه جامبوبگ با قیف در قسمت ورودی یا درب قیف دار.
  • جامبوبگ با شیر تخلیه یا قیف تخلیه.
  • کیسه جامبوبگ با لیفه در قسمت ورودی یا درِ لیفه‌ای.

انواع کیسه های جامبوبگ کود کدامند؟

انواع مختلف کیسه ها با معیارهای گوناگونی که مناسب برای فعالیتهای کشاورزی باشند، مشخص میشوند. این معیارها عبارتند از:

  • محل نقاط بلند کردن کیسه ها با 2، 4، 6 و 8 دسته.
  • مدل های کلاسیک با سرِ باز و کفِ بسته و یا بازشو کامل از دو طرف.
  • ظرفیتهای متعدد بر حسب لیتر.
  • وزن های مختلف بر حسب تن از یک تا دو تن. همچنین امکان طراحی کیسه با توجه به نیازهای مشتری وجود دارد.

بسته به نوع کاربرد ابعاد خاصی را میتوانید انتخاب کنید. ابعاد هر کیسه با ذکر عرض x عمق x ارتفاع مشخص میگردد. در برخی از کاربردها ارتفاع کیسه ها مهمتر از عرض و طول است. در اندازه گیری ظرفیت کیسه ها، تلرانس های معمولی میتواند حجم پر شدن را تا چند درصد افزایش یا کاهش دهد.

اگر کیسه خود را با مواد همگنی مانند پودر پر میکنید، ظرفیت حجمی در ارتباط با وزن، معیاری برای استفاده شما خواهد بود. با این حال، برای بسته بندی محصولات با اشکال و اندازه های مختلف به طور معمول بین مواد خلاء وجود دارد که ظرفیت پر شدن را محدود میکند.

پر کردن جامبوبگ

ایمنی بار با وزن مورد نیاز شما تناسب دارد و از طریق محدودیت وزنی مشخص میشود. یعنی در صورت پر کردن کیسه بیش از تحمل آن، دیگر تضمینی برای ایمنی کیسه نخواهد بود. ضریب ایمنی برای حداکثر مقاومتها محاسبه میگردد، اما توصیه می شود که کیسه خود را بالاتر از حد ذکر شده روی برچسب های ایمنی موجود و دوخته شده روی کیسه پر نکنید.

خلاصه محتوا

شرکت کیسه الوند مجموعه ای کامل از کیسه های فله ای را که به بخش کشاورزی و گلخانه داری اختصاص دارد، ارائه میکند.
انواع جامبوبگ کود بر اساس معیارهای کیفی دقیق و با استفاده از مواد اولیه کنترل شده و با کیفیت بالا در بزرگترین تولید کننده کیسه جامبوبگ تولید می‌شوند. برای اطمینان از استفاده پایدار و کاربرد مطابق با مشخصات استاندارد، آزمایش های نمونه برداری انجام میشود. نقاط اتصال جهت بالابر و درزها نیز با بارگذاری و آزمایشات کششی بررسی میشوند.

2 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    من برای یک تن کود جامبوبگ لازم دارم که باید حتما ضد آب هم باشه شما جامبوبگ کود تولیدیتون لمینت هست؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *