وبلاگ - آخرین اخبار
مشخصات کیسه جامبوبگ

مشخصات کیسه جامبوبگ و 6 نکته ای که باید بدانید

آیا درباره مشخصات کیسه جامبوبگ خود چیزی نمی‌دانید؟ آیا برای حمل و نقل یا نگهداری محصولات خود به جامبوبگ نیاز دارید؟ اگر چنین است، ابتدا باید شش نکته زیر را در نظر بگیرید.

جامبوبگ‌ها با نام‌های بیگ بگ، Q بگ، کیسه‌های تنی بزرگ و غیره نیز شناخته می‌شوند. مشخصات کیسه جامبوبگ نیز با توجه به نیاز کاربر متفاوت است. انتخاب نوع و کیفیت کیسه‌های بزرگ تنی برای شما دشوار است. برای انتخاب بهترین جامبوبگ برای نگهداری و حمل و نقل محصولات خود، ۶ نکته زیر به شما کمک می‌کند.

قبل از انتخاب کیسه جامبوبگ خود باید اندازه، ظرفیت باربری، مواد اولیه استفاده شده، انواع، مدل‌های موجود و مناطق استفاده خاص آن‌ها را در نظر بگیرید.

فهرست مطالب

انواع کیسه جامبوبگ

برای مشاهده انواع کیسه جامبوبگ به همراه لیست قیمت آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

 

مشخصات کیسه جامبوبگ

1. اندازه جامبوبگ‌ها

کیسه‌های جامبوبگ در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. اندازه متوسط ​​جامبو بگ معمولاً ۹۰ تا ۲۰۰ سانتی متر ارتفاع و ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر عرض دارد. شما می‌توانید یک کیسه جامبو با اندازه سفارشی با توجه به نیاز مشخص شده خود تهیه کنید. وزن کلی یک جامبوبگ حدود ۱.۵ تا ۳ کیلوگرم است و می‌تواند یک تا چند تن مواد را حمل کند. البته، اینها خصوصیات با توجه به اینکه شما مشخصات کیسه جامبوبگ خود را سفارشی می‌کنید متفاوت است. یک نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که می‌توان در مورد مشخصات کیسه جامبوبگ گفت که این کیسه‌ها اندازه استانداری ندارند. محبوب‌ترین و پرکاربردترین اندازه کیسه جامبو، نوع یک تنی آن است که ۹۰X۹۰X۹۰ سانتی متر است. تمامی سایزها و حجم‌های ممکن جامبو بگ را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

به سختی می‌توان اندازه جامبوبگ‌ها را بدون نگاه عملی به آن‌ها تصور کرد. یک کیسه پر از مواد که روی یک پالت با اندازه استاندارد قرار می‌گیرد، تقریباً ارتفاع یک فرد با قد متوسط ​​از کمر تا سینه است. برای خرید جامبوبگ 1 تنی باید فضای تقریبا با 1 متر عرض و ارتفاع تا 1 متر و 20 سانت ذخیره داشته باشید.

اندازه جامبوبگ‌ها

 

2. انواع جامبوبگ

جامبوبگ‌ها در اشکال مختلف مانند دایره ای، U-panel، چهار دسته، بافل و غیره موجود هستند.

مشخصات کیسه جامبوبگ دایره‌ای: برای ساخت این نوع کیسه از پارچه‌های لوله‌ای بافته شده استفاده می‌شود. پارچه لوله‌ای به صورت لوله‌ای تولید می‌شود و نیازی به درز جانبی ندارد. این نوع کیسه‌ها نمی‌تواند شکل خود را در حین نگه داشتن مواد در آن حفظ کند. هنگامی که محصولات در آن‌ها بارگیری می‌شود، بسته به نوع ماده، ظاهر آن تغییر می‌کند. مشخصات کیسه جامبوبگ دایره‌ای در زمان بارگیری کامل را می‌توانید با یک گوجه‌فرنگی بزرگ تصور کنید.

مشخصات کیسه جامبوبگ U-panel: این بهتر از کیسه‌های دایره‌ای شکل است. دو پانل بافته شده U شکل به هم متصل شده‌اند تا این نوع کیسه را بسازند. این می‌تواند شکل مکعب خود را بسیار بهتر از کیسه‌های دایره‌ای در هنگام بارگیری نگه دارد.

مشخصات کیسه جامبوبگ چهار دسته: کیسه چهار دسته یا پانل گزینه استاندارد برای به دست آوردن شکل مربع در هنگام بارگیری با مواد است. چهار تکه پارچه PP بافته شده به هم متصل شده‌اند تا دیواره‌های کیسه را بسازند. از یک پانل مربع شکل مجزا برای ساخت ته کیسه‌ها استفاده می‌شود.

مشخصات کیسه جامبوبگ بافل: اگر بسته‌بندی مکعبی شکل مورد نیاز است، این مناسب‌ترین گزینه است. در اینجا چهار بافل اضافی در چهار طرف کیسه‌ها دوخته شده است. بنابراین، می‌تواند شکل مکعب را بدون توجه به نوع مواد بارگذاری شده در آن حفظ کند.

 

3. ظرفیت باربری جامبو بگ‌ها

ظرفیت جامبو بگ‌ها نشان می‌دهد که چقدر مواد را می‌توانند در خود جای دهند و حمل کنند. جامبو بگ‌ها در ارائه بالاترین محصول نسبت به وزن بسته‌بندی نسبت به سایر کیسه‌های بسته‌بندی برتری دارند. ظرفیت اغلب به صورت تناژ توصیف می‌شود. شما می‌توانید برای تعین حجم یک کیسه جامبوبگ با ضرب طول، عرض و ارتفاع نسبت به چگالی مواد محاسبه کنید . با این حال، برآمدگی‌های کناره جامبوبگ‌ها نیز باید در هنگام محاسبه اندازه کیسه‌ها در نظر گرفته شود. وقتی کیسه‌ها را پر از مواد می‌کنید، به دلیل بار زیاد مواد، کشیده می‌شود. در نتیجه افزایش ظرفیت، خواهند داشت. به همین دلیل است که مراکز تولید و فروش کیسه جامبوبگ کمی بیشتر به عنوان ظرفیت کیسه تبلیغ می‌کنند.

در مورد ظرفیت وزن جامبوبگ‌ها چطور؟ نوع موادی که می‌خواهید با کیسه حمل کنید نیز یک عامل مهم است. یک ماده سنگین وزن باید بر دامنه حجمی کیسه‌ها تأثیر بگذارد. اگر مواد با چگالی کم را بارگیری می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را بارگیری کنید، و اگر مواد با چگالی بالا حمل می‌کنید، باید آن‌ها را کم پر کنید. مثلا اگر شما می‌خواهید از فروشگاه کیسه الوند خرید جامبوبگ قیر را ثبت کنید بدانید که یک ماده با چگالی بالا دارید و این نکته را حتما در زمان ثبت سفارش به کارشناس اطلاع دهید.

ظرفیت باربری جامبو بگ‌ها

4. مواد مورد استفاده برای ساخت جامبو بگ

کیسه‌های جامبو از پارچه پلاستیکی بافته شده تولید می‌شوند. ماده اولیه آن پارچه بافته شده یک ماده ترموپلاستیک نرم به نام پلی پروپیلن است. قبل از خرید کیسه جامبوبگ پلی پروپیلن باید بدانید که می‌توانید برای محافظت بهتر و دوام بیشتر، گاهی اوقات از PVC استفاده کنید. کیسه جامبوی دست دوم که ترمیم شده امروزه گزینه خوبی برای انتخاب یکی از نمونه‌های معمولی است. آن‌ها مقرون به صرفه، بادوام، سبک وزن و همچنین محکم هستند. جامبو بگ‌های دست دومِ بازسازی شده سازگار با محیط زیست هستند. این کیسه‌ها بازسازی شده، زباله‌های پلاستیکی تولیدی ما انسان‌ها را به حداقل می‌رساند و به کره ما کمک می‌کند تا آرام و بارور بماند.

5. مدل‌های جامبو بگ

جامبو بگ‌ها در سبک‌های مختلف برای استفاده خاص موجود هستند. جامبو بگ‌ها را می‌توان بر اساس گزینه‌های مختلف بلند کردن، گزینه‌های پر کردن و گزینه‌های تخلیه طبقه‌بندی کرد.

گزینه بلند کردن:

گزینه بالابر جامبو بگ می‌تواند یکی از چهار مورد زیر باشد.

جامبوبگ 4 دسته: دارای چهار حلقه در هر طرف کیسه برای حمل است
جامبوبگ 8 دسته: برای حمل و نقل طولانی مناسب است و دارای چسبندگی و پشتیبانی دسته اضافی است و برای بارهای سنگین و صادرات استفاده می‌شود.
جامبوبگ 2 دسته: این کیسه‌ها دارای دو دسته است که برای حمل ایمن‌تر می‌توان وسایل حمل را در این کیسه‌ها قرار داد.

مدل‌های جامبو بگ

گزینه خروجی:

گزینه‌های filling یا نوع خروجی جامبوبگ‌ها نیز چند نوع هستند.

تمام بالا باز: قسمت بالایی کاملا باز است
قیف ورودی: یک دهانه بالا وصل شده است تا مواد پودری و گرانول بدون زحمت بارگیری شوند.
درب صندوقی: این گزینه نسخه اصلاح شده فرم باز کامل است. از قرار گرفتن ناخواسته کالا در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند.برای خرید کیسه جامبوبگ درب صندوقی با کارشناسان کیسه الوند تماس بگیرید.

گزینه تخلیه:

از آنجایی که جامبو بگ‌ها سنگین هستند و تخلیه مواد از آن‌ها نیز سخت است. جامبو بگ‌ها با گزینه‌های تخلیه مناسب نیز موجود هستند.
کف ساده: بدون گزینه تخلیه از پایین
خروجی قیف: دهانه‌ای که در انتهای کیسه‌ها قرار داده شده است را می‌توان در صورت نیاز بسته یا باز کرد که در جامبوبگ‌ پتروشیمی بیشتر از خروجی قیف استفاده می‌شود.

6. مصارف جامبوبگ

جامبوبگ‌ها در بخش‌های مختلفی استفاده می‌شوند که شامل موارد زیر می‌شود، اما به آن‌ها محدود نمی‌شود.

کشاورزی: ​​کیسه‌های جامبو برای حمل غلات، خوراک، بذر و سایر کالاهای کشاورزی با مناسب بودن گزینه‌های ذخیره‌سازی و نگهداری استفاده می‌شود. کیسه‌های بیگ بگ با نام کیسه‌های جامبوبگ مواد غذایی برای حمل و نقل محصولات مصرفی انسان و حیوان مناسب هستند.

ساخت و ساز: سیمان، شن و ماسه، آجر، الوار، شن و یک تن دیگر از مصالح ساختمانی اغلب نیاز به ذخیره‌سازی طولانی مدت یا حمل و نقل طولانی مدت دارند و در اینجا کیسه‌های جامبو با قابلیت اطمینان و اطمینان نقش خود را ایفا می‌کنند شاید بتوان از این کیسه‌ها با نام جامبوبگ صنعتی نیز یاد کرد.

فرآوری مواد غذایی: جامبو بگ‌ها به طور گسترده‌ای در صنایع فرآوری مواد غذایی برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی و مواد خام مورد استفاده قرار می‌گیرند که به عنوان جامبو بگ با امکاناتی مانند بدون مواد شیمیایی و مواد غذایی در دسترس هستند.

معدن: برای حمل و نقل مواد با ارزش از معدن به صنعت فرآوری، هیچ چیز دیگری جز جامبو بگ‌ها این وظیفه را به خوبی انجام نمی‌دهد. این امکان بارگذاری بیش از حد، حمل و نقل ایمن بدون پارگی، جابجایی راحت و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

داروسازی: جامبو بگ‌ها همچنین گزینه‌ای عالی برای حمل و نقل و نگهداری محصولات دارویی هستند زیرا این کیسه‌ها در تجهیزات بدون مواد شیمیایی موجود هستند.

جامبو بگ‌ها بیشتر سفارشی می‌شوند تا نیاز دقیق ذخیره‌سازی و حمل و نقل محصولات حساس را دریافت کنند. به همین دلیل است که جامبو بگ‌ها با امکاناتی مانند پوشش بیرونی یا داخلی، لایه نایلون داخلی اضافی، ضد آب، دارای غبار گیر، دارای تهویه، رسانا و غیره نیز در دسترس هستند.

مصارف جامبوبگ

 

کنترل کیفیت در کیسه‌های جامبوبگ چیزهایی که باید بدانید

حفظ استانداردهای کیفیت محصول شما برای حفظ مشتریان و حسن نیتی که به دست آورده‌اید حیاتی است. کیفیت محصول شما به بسته‌بندی آن نیز سرایت پیدا می‌کند. اگر محصول شما یک محصول صنعتی است که به راه حل‌های بسته‌بندی جامبوبگ نیاز دارد، روال کنترل کیفیت شما باید از محل تولید تا زمان تحویل گسترش یابد. اما چگونه می‌توان از کیفیت محصولاتی که در کارگاه تولید می‌شود اطمینان حاصل کرد؟ اجازه دهید نگاهی به چرایی و چگونگی کنترل کیفیت در بیگ بگ بیاندازیم.

اقدامات کنترل کیفیت تامین کننده جامبوبگ شما

قبل از همکاری با تامین کننده جامبوبگ، مطمئن شوید که اقدامات کنترل کیفیت موجود در محل تولید تامین کننده را به طور کامل بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که تامین کننده فرآیندهای توصیه شده را برای تولید و عرضه کیسه‌های سالم و بدون آلودگی با مشخصات کیسه جامبوبگ دقیق انجام می‌دهد. یک سیستم ممیزی دوره‌ای کیفیت نیز باید به شدت دنبال شود تا از هرگونه لغزش در کنترل کیفیت جلوگیری شود.

بهداشت تاسیسات

آیا سازنده کیسه کیسه جامبوبگ شما را در محیطی تمیز و بهداشتی تولید می‌کند؟ شما باید جنبه «تمیز» کیسه‌هایی را که تهیه می‌کنید بررسی کنید تا از هر گونه آلودگی محصولات خود جلوگیری کنید. به خصوص اگر قرار است مواد غذایی در این کیسه‌ها قرار گیرد.

ظرفیت ایمن کیسه‌های فله

قبل از خرید عمده کیسه جامبوبگ و استفاده از آنها،  این کیسه‌ها را نسبت SWL و SF را بررسی کنید. به این ترتیب، می‌توانید از حوادث بالقوه خطرناکی که منجر به مرگ و میر و فساد محصول می‌شود، جلوگیری کنید. همیشه توصیه می‌شود از کیسه‌های حجیم فراتر از SWL خود استفاده نکنید و در صورت داشتن نسبت SF یکبار مصرف، مجدداً از آن‌ها استفاده کنید.

ظرفیت باربری جامبو بگ‌ها

 

مشخصات کیسه جامبوبگ مطابق با نیاز شما

یکی دیگر از نقاط بازرسی کیفیت قابل توجه، پایبندی به مشخصات کیسه جامبوبگ است که توسط شما به سازنده داده شده است. این امر به ویژه در مورد کیسه‌های جامبوبگ سفارشی و حتی برای کیسه‌های موجود در انبار صادق است. کیسه‌هایی که به شما تحویل داده می‌شود باید در اندازه دقیق سفارش داده شده و دارای ویژگی‌های ساختاری ذکر شده باشند. در صورت‌عدم تطابق اندازه و ویژگی‌ها، این موارد کاملاً مناسب محصول شما نیستند.

طی سال‌ها، کیسه الوند خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده ممتاز بسته‌بندی جامبوبگ صنعتی برای مشاغل در سراسر جهان تثبیت کرده است. شما می‌توانید در مورد نیازهای بیگ بگ خود به ما اعتماد کنید و از دریافت محصولاتی که مطابق با استانداردهای کیفیت جهانی هستند اطمینان حاصل کنید.

مشخصات کیسه جامبوبگ

 

چرا صنایع مختلف به کیسه‌های جامبوبگ قابل تنظیم نیاز دارند؟

کیسه‌های جامبوبگ عموماً به عنوان کیسه‌های بزرگ تنی شناخته می‌شوند. آن‌ها معمولاً زمانی استفاده می‌شوند که صنایع باید محصولات را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنند.

این کیسه‌های بیگ بگ می‌توانند به طور موثری هرگونه مواد قابل جریان خشک، اقلام قابل احتراق، خوراک حیوانات و غیره را ذخیره کنند. علاوه بر این، این کیسه‌ها به دلیل توانایی آن‌ها در انقباض زمانی که استفاده نمی‌شوند، فضای زیادی را در محل اشغال نمی‌کنند.

حتی زمانی که کیسه‌های جامبوبگ در حال استفاده هستند، همه صنایع دارای الزامات خاص منحصر به فرد خود از نظر محصول هدف خود هستند که در آن کیسه جامبوبگ استفاده می‌شود. بنابراین، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این کیسه‌های جامبوبگ، صنایع باید کیسه‌های بزرگ تنی را سفارشی کنند که مزایای بیشتری را نیز ارائه می‌دهد که در زیر ذکر شده است:

1. نوع محصول شما تعیین کننده نوع کیسه شما است:

هر کسب و کاری راه حل‌هایی را از طریق انواع محصولات ارائه می‌دهد. این محصولات ممکن است قابل اشتعال یا غیر قابل اشتعال باشند به خصوص از نظر بسته بندی، نگهداری و حمل و نقل. اینجاست که انتخاب نوع کیسه خود ضروری است که با محصول شما هماهنگ باشد. در کیسه الوند، طراحی، ویژگی‌ها، تسمه و پارچه هر کیسه متنوع است تا بتوانند محصولات شما را بهتر مدیریت کنند.

جامبوبگ ضد آب و آفتاب

2. فقط برای اندازه مورد نیاز پرداخت کنید:

اگر یک کیسه جامبوبگ استاندارد را بدون سفارشی کردن آن انتخاب کنید، اگر محصول شما تا لبه کیسه پر نشود، ممکن است فضای اضافی را از دست بدهید. علاوه بر این، ممکن است برای شما گران تمام شود که ممکن است برای فضای اضافی که حتی استفاده نمی‌شود، هزینه کنید.

در مواردی که محصول شما در کیسه پر شده است، توضیح می‌دهد که چرا به یک کیسه بزرگتر نیاز دارد و در عین حال کارشناسان کیسه الوند نیاز شما را برای سفارشی کردن کیسه، توضیح می‌دهند. علاوه بر این، آنها می‌توانند به شما کمک کنند که کیسه‌ای با ورودی و خروجی استاندارد و مناسب محصول برای سهولت پر و خالی کردن به شما پیشنهاد دهند تا علاوه بر وقت، هزینه و نیروی انسانی شما را کاهش دهد. این کیسه‌های جامبوبگ می‌توانند پر کردن سریعتر و همچنین عملیات تخلیه را تسریع ببخشند.

علاوه بر این، هنگامی که کیسه جامبوبگ خود را سفارشی می‌کنید، برای شما مقرون به صرفه است تا بتوانید بودجه اضافی کسب و کار خود را برای برندسازی بهتر، ردیابی محصول از طریق بارکدینگ و همچنین چاپ برچسب مطابق با رنگ‌های خاص شرکت برای محصول مربوطه، اختصاص دهید.

بسته بندی جامبوبگ

3. ذخیره‌سازی و حمل و نقل ایمن تر:

هنگامی که کیسه‌های جامبوبگ سفارشی می‌شوند، در محل صنعتی که در آن استفاده می‌شوند قرار می‌گیرند. آن‌ها با اندازه پالت محل نگهداری این کیسه‌ها مطابقت دارند و حمل و نقل آن‌ها نیز آسان است.

کیسه الوند یکی از مراکز پخش عمده کیسه جامبوبگ در اصفهان است که شما می‌توانید سفارش خود را در سراسر ایران در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید.

2 پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar گفته:

      با سلام و روز بخیر
      ما معمولا برای جامبوبگ هایی که دسته آنها به دلیل جابجایی ناصحیح پاره شده اند کاور تهیه می کنیم و جامبو را درون آن کاور قرار می دهند و بعد جابجا می کنند.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *